2023-01-10, 08:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Han kan ha fått en hjärnblödning.... Först. Vinglade han på körbanan.... Sen när han vakna till förvirrad körde han rakt in i lastbilen... Han blev svårt slagen isitt huvud. 2010
Vad är vitsen med alla kommentarer om div. sjukdomar. Visst, alla vet att han kan ha drabbats av vad som helst men chanserna är minimala och helt meningslöst att spekulera i.
Citera
2023-01-10, 08:37
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vad är vitsen med alla kommentarer om div. sjukdomar. Visst, alla vet att han kan ha drabbats av vad som helst men chanserna är minimala och helt meningslöst att spekulera i.

Likaså att han av någon outgrundlig anledning valt att självmant sluta sitt liv. Vinterväglag på landsväg i en kurva mitt i natten, någon?

/AI
Citera
2023-01-10, 08:39
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Vila i frid Patrick.
Jag tyckte att du verkade vara en trevlig person i Lyxfällan.

Ja. Patrick verkade iallafall lite mer empatisk än Magnus. Vilket gjorde att jag såg mer upp till Patrick och hans tips
Citera
2023-01-10, 08:52
Medlem
Trist och tragiskt att han hamnade i trafikfällan
Citera
2023-01-10, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Märkligt att ladda upp en bild som en fil och inte som en bild.

Ehh en hur ska man ladda upp något om det inte är en fil?
Citera
2023-01-10, 08:58
Medlem
StigEngstroms avatar
Tragiskt! Verkade vara en trevlig typ och en programledare som var lätt att tycka om.
Citera
2023-01-10, 09:01
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Starkt av henne att ändå kunna vara så samlad att gå ut med budskapet.
Jag avundas inte den här familjen den här fruktansvärt stora förlusten av en mycket fin pappa och make.
Deras liv blir aldrig detsamma någonsin mer även om de en dag hittar fram ur sorgen.
Mycket sorgligt detta, fy tusan!
Livet är så orättvist så ofta:-((

Hennes mamma gick bort också för ett år sedan 😢
Citera
2023-01-10, 09:05
Medlem
pandemonium71s avatar
Detta låter som en typisk trafikolycka på grund av vinterväglag och det känns i detta fallet ganska onödigt att spekulera mer långsökta anledningar. Fruktansvärt tråkigt och enormt tungt för närstående, jag kan inte föreställa mig hur svårt detta måste vara för familjen.

Vila i frid.
Citera
2023-01-10, 09:10
Medlem
geir44s avatar
Jag gillade bäst episoden med han som inte ville bli av med 🐎 🐎 . Lyxfällan sändes ochså i norsk tv. Duktig programledare som ganska säkert levde livet i och omkring Stureplan.
Citera
2023-01-10, 09:20
Medlem
Haajibs avatar
Är inte sträckan mellan Strängnäs och Enköping en av, om inte den farligaste vägsträckan i hela landet?
Citera
2023-01-10, 09:20
Medlem
Utrolig trist. Likte Patrick i Lyxfällan. Hvil i fred. Kondolerer til familien.
Citera
2023-01-10, 09:24
Medlem
Jag beklagar detta mycket, Patrick GRIMLUND var en av de bättre programledarna i LYXFÄLLANs historia. Jag tycker speciellt mycket om episoden där han hjälpte den cancersjuka mamman. En god man, far och person som kommer saknas av MÅNGA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in