2023-01-10, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Dom hånglade och hon MeToo:ade honom?

Ja. Enligt henne så tvingade han till sig kyssarna och hon insåg först några år senare att det var ”fel” när MeToo rörelsen blommade upp.
Citera
2023-01-10, 01:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Självmord är uteslutet i min tankebana. Det du beskriver benämns retursladd , och det kan vara extra knivigt med en 4 hjulsdriven bil då man lämpligast ska gasa sig ur situationen och i trafik så har inte en oerfaren sinnesnärvaro och nerver att göra det. Kan vara 2 hjulsdriven med och det är ungefär samma som gäller /frikoppla , allt mycket beror på förarens kunskaper/erfarenhet. Personligen tycker jag elbilar är helknepiga att köra i vinterväglag p.g.a att vridmomentet kommer direkt spec i en motorstark bil som denna.

Det i kombo med ngt hälsoproblem tex hjärtat
Citera
2023-01-10, 01:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Är definitionen på stenrik att ha ca 8 miljoner i eget kapital? Då är många "stenrika" enligt dig.

Hur många svenskar har 8 miljoner i kapital? några få % max.
Citera
2023-01-10, 01:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken
Låter som ett självmord.
Han tvekade in i det sista men beslutade att till sist Max bilen in i lastbilen. Med stor sannolikhet så körde han utan säkerhetsbälte så att han skulle dö snabbt.

Sjuksköterskan som kom till honom först bekräftade snabbt att han var död. kroppen var nog riktigt sargad från krocken. Förmodligen flög han genom framrutan och sen i lastbilen. Kroppen blev nog ordentligt mosad.

Han fick en snabb död iallafall.

Ja de låter det som men han känns inte som den typen. Framförallt inte som någon som hade tagit med sig 2 andra i döden.

Tror mer på att han somnat till eller liknande.
Citera
2023-01-10, 02:00
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck

Nån promille , dvs max 10 000 pers.

1% är trots allt 100 000 personer, så många är det inte.

LL
Citera
2023-01-10, 02:08
Bannlyst
Vad är det som han har gjort på sistone?
Citera
2023-01-10, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Tog han självmord?!

Här kommer vittnesuppgifter från den mötande lastbilen:

”För att få slut på alla spekulationer så väljer jag nu att berätta vad som hände då jag är den kvinnliga passageraren i lastbilen.
Vi var ute och sandade för att de var halt på skogsvägarna, vi hade precis svängt ut på vägen när vi ser en grön bil komma vinglade över vägbanorna så min sambo bromsar in lastbilen då han trodde att de var någon som kanske tittade på mobilen, personbilen svängde tillbaka till sin vägbana fram till ca 15 m framför oss då den svängde tillbaka in på vår körbana o rakt mot oss, min sambo hann skrika nej o försökte väja undan med lastbilen ner mot diket men hann inte så personbilen träffade oss vänster sida framtill. Vi åkte i ca 45 km/timmen tack vare att vi sandade. Det var en sjuksköterska som var snabbt på plats som sprang fram till personbilen men det fanns tyvärr inget att göra då den föraren tyvärr redan var avliden. En fruktansvärd händelse som jag inte önskar någon”

Och var har du fått dessa "vittnesuppgifter" ifrån? Ska man posta sådant får man väl för i helvete ge någon sorts källa.

Vila i frid Patrick! Fyfan vad tragiskt för familjen.
Citera
2023-01-10, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Nån promille , dvs max 10 000 pers.

1% är trots allt 100 000 personer, så många är det inte.

LL

10% av alla svenskar har 1 miljon kr eller mer på kontot. Tro det eller ej.
Citera
2023-01-10, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Varför har inte media gått ut med vem det är som dött än?

Kan härmed bekräfta till 100% att det är Patrik som hAr avlidit. Såg i mitt instagram flöde bekant som delat och taggat honom. Så nu är det slutspekulerat. Vila i frid.

https://easyupload.io/u05jki
Citera
2023-01-10, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejlabrujita
Kan härmed bekräfta till 100% att det är Patrik som hAr avlidit. Såg i mitt instagram flöde bekant som delat och taggat honom. Så nu är det slutspekulerat. Vila i frid.

https://easyupload.io/u05jki

Märkligt att ladda upp en bild som en fil och inte som en bild.
Citera
2023-01-10, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Märkligt att ladda upp en bild som en fil och inte som en bild.

Hur göra då?
Citera
2023-01-10, 02:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck

Okej såhär: det är väldigt mycket pengar och få svenskar kanske har det. Men ordet ”stenrik” för mig är att man åtminstone har 50 miljoner i kapital. Svenskar som äger hus, båtar och kanske har sparpengar kommer snabbt upp i 8 miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in