2023-01-10, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Nu är ju "Lawline" inte direkt Svea Rikes Lag. Men googla gärna vidare.

De som svarar på Lawline är ju ändå utbildade jurister och hänvisar (vad jag har sett iof) alltid till de aktuella paragraferna i lagen
Citera
2023-01-10, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
De som svarar på Lawline är ju ändå utbildade jurister och hänvisar (vad jag har sett iof) alltid till de aktuella paragraferna i lagen

Okej, det är din upplevelse och jag tar den med mig.
Citera
2023-01-10, 01:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vuxna män är de som riskerar att skada sina egna barn och sin partner om de har någon. De bör tänka på det för det är riktigt jobbigt för dem. Som vuxna bör de kunna klara av att undvika ställen där de kan få kontakt med barn om de då känner så starkt för att våldta barnen att de stämmer träff med dem för att göra just det.

Jag hoppas att Dumpen ska hjälpa vuxna män att ta sig i kragen, skärpa sig och tänka sig för.

Barn under femton våldtas ibland av dessa svin. Det är inte så fräscht att säga att säga att de är skyldiga till att de blir våldtagna. Sluta genast med det är du snäll. Dina krav på barn får en att tro att det är barnen som skapar en våldtäktsman genom att chatta med dem på nätet. Att de på något sätt är ansvariga för vad svinen gör!
Jag sa till mina barn att de skulle vara försiktiga i trafiken, ta det lugnt, se sig för, och lärt dem på vilket sätt de ska säkra upp. Tror inte de tolkat det som att det är deras fel, ska fråga dem om det.
Citera
2023-01-10, 02:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Lägger till. Domstolarna utgår inte bara från lagtext, diverse annat som ex v prejudikat som inte står i lagtexten. Det är bl a den anledningen som man kan tycka domar känns felaktiga om man utgår från lag.
Citera
2023-01-10, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag sa till mina barn att de skulle vara försiktiga i trafiken, ta det lugnt, se sig för, och lärt dem på vilket sätt de ska säkra upp. Tror inte de tolkat det som att det är deras fel, ska fråga dem om det.

Du sa åt dina barn att vara försiktiga i trafiken? Bra, särskilt barn och alla andra ska vara försiktiga i trafiken. Har du även visat dina barn dina 100-tals inlägg i den här tråden som är emot folk som jagar pedofiler?
Om inte, så tycker jag att du borde göra det. Så att de kan få en mer mångfacetterad bild av sin förälder.
Citera
2023-01-10, 02:34
Medlem
HasseLabans avatar
En rätt rejäl pjäs har han den senaste
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/received_438981841075099.jpeg
Citera
2023-01-10, 02:36
Medlem
Citat:

Barn som bli våldtagna anklagar sig ofta själv för att ha blivit det. Det är ett av de problem de har att brottas med efter att gäddor våldtagit dem.

Jag förstår dock inte vad dina barn inte tolkat som att det är deras fel. Vad är det? Du menar kanske att om de blivit påkörda för att de var barn och glömde bort att se sig för när de sprang efter en boll inte känt att det var deras fel? Det vet du ju inte, för de har inte skadats i trafiken eller hur?
Citera
2023-01-10, 03:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Barn som bli våldtagna anklagar sig ofta själv för att ha blivit det. Det är ett av de problem de har att brottas med efter att gäddor våldtagit dem.

Jag förstår dock inte vad dina barn inte tolkat som att det är deras fel. Vad är det? Du menar kanske att om de blivit påkörda för att de var barn och glömde bort att se sig för när de sprang efter en boll inte känt att det var deras fel? Det vet du ju inte, för de har inte skadats i trafiken eller hur?
De flest har varit nära att bli påkörda, jag har det, och visst finns det alltid ett mått av egen skuldbeläggande mer eller mindre utifrån situationen. Men ta det inte så bokstavligt. Blir barnet våldtaget och det vet att det gjort- säkrat utifrån vuxnas förslag. Så blir det inte så påverkat, dels blir det inte så överraskat, dels vet de att de inte gjort fel. Men främst, risken att råka ut för det är markant mindre. Och alla vet även du att risken går aldrig helt mot noll även om Dumpen får alla fällda eller 1000 uthängda.
Citera
2023-01-10, 03:10
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
En rätt rejäl pjäs har han den senaste
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/received_438981841075099.jpeg
Fått känslan av att gäddorna tillhör extremer. Antingen är de kukfixerade och har rejäla kukar eller så är de fixerade vid nåt annat och har små kukar. Finns allt däremellan såklart men ofta har det varit antingen eller. Man kan undra om gäddor med stora resp. små kukar har olika skäl till att söka efter barn i sexuellt syfte. Några förslag:

Stor kuk: "Min kuk är perfekt. Jag är skapt för att knulla. Helst borde jag få knulla hela tiden. Både barn och vuxna och djur. Undrar hur kuken mår just nu? Den kanske vill ta en selfie idag också? Åh, tänk vad mycket skada min stora kuk skulle kunna göra genom att livmoderdunka en liten barnfitta. Eller så skulle jag kunna trycka den halvvägs ner i lungorna på henne. Spännande! Men vänta lite, jag måste välja rätt byxor också som framhäver kuken."

Liten kuk: "Hmm. Jag har liten kuk. Det betyder att jag måste ha ett så litet hål som möjligt för att maximera friktionen mot blygdläpparna. Jag är också rädd för att bli ratad av kvinnor på grund av min lilla kuk, så om jag väljer ett barn vågar barnet inte dissa kuken. Dessutom är barn oerfarna och vet inte riktigt vad som är normalstort. Sen är jag ju oskuld också, och det är orättvist om inte tjejen är det. Äsch, jag kan lika gärna våldta."
Citera
2023-01-10, 03:16
Medlem
Citat:
De flest har varit nära att bli påkörda, jag har det, och visst finns det alltid ett mått av egen skuldbeläggande mer eller mindre utifrån situationen. Men ta det inte så bokstavligt. Blir barnet våldtaget och det vet att det gjort- säkrat utifrån vuxnas förslag. Så blir det inte så påverkat, dels blir det inte så överraskat, dels vet de att de inte gjort fel. Men främst, risken att råka ut för det är markant mindre. Och alla vet även du att risken går aldrig helt mot noll även om Dumpen får alla fällda eller 1000 uthängda.

Fast du måste ju inse att barn prövar att göra allt möjligt på sitt sätt. Och man kan inte hålla dem ansvariga för vad gäddor för. Du förstår det va?

Men gäddorna är däremot helt ansvariga för att de är på Dumpen. Hoppas att allt fler kommer dit.
Citera
2023-01-10, 03:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du sa åt dina barn att vara försiktiga i trafiken? Bra, särskilt barn och alla andra ska vara försiktiga i trafiken. Har du även visat dina barn dina 100-tals inlägg i den här tråden som är emot folk som jagar pedofiler?
Om inte, så tycker jag att du borde göra det. Så att de kan få en mer mångfacetterad bild av sin förälder.
Nej det tänker jag inte göra, av den anledningen att risken de tolkar det (tror inte men) som ni gör att man är "ÄR" dessutom är det så stigmatiserat att det kan störa vårt förhållande om de är dumplingar. Vet inte har inte prata om Dumpen och är inte stort i de kretsar jag rör mig i heller varken vänner eller familj, faktiskt ingen av dem har nämnt dumpen.
Citera
2023-01-10, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det är absolut en fritid och inkomster via Swish eller reklam ska absolut inte ses som inkomster, jag anser att Sara och Patrik ska få ha sina eventuella sjukpenningar ifred!

Självklart men rätt ska vara rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in