2023-01-10, 03:10
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejlabrujita
Kan härmed bekräfta till 100% att det är Patrik som hAr avlidit. Såg i mitt instagram flöde bekant som delat och taggat honom. Så nu är det slutspekulerat. Vila i frid.

https://easyupload.io/u05jki
Jag kan ju säga så här att jag som först skrev det här i tråden delar många bekanta med Patrick och hans fru och fick tidigt reda på att det är han. Hela Mariefred vet det, det är han som avlidit. Jag hade aldrig skrivit att han dött utan belägg. Om ni kollar på Mariefreds Postens inlägg så beklagar folk sorgen där och skickar tankar till familjen. MEN officiellt har det inte gåtts ut med att det är han. Familjen sörjer.
Citera
2023-01-10, 03:11
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Stämmer bra. Hans fru är en gammal konståkerska och tränar yngre flickor i Mariefred så ishallen var väl mer eller mindre deras kall.
Sara har varit ordförande för Mariefreds IFK, hon har nyss avgått
Citera
2023-01-10, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag kan ju säga så här att jag som först skrev det här i tråden delar många bekanta med Patrick och hans fru och fick tidigt reda på att det är han. Hela Mariefred vet det, det är han som avlidit. Jag hade aldrig skrivit att han dött utan belägg. Om ni kollar på Mariefreds Postens inlägg så beklagar folk sorgen där och skickar tankar till familjen. MEN officiellt har det inte gåtts ut med att det är han. Familjen sörjer.

So? Jag bekräftade den av andra källor genom att posta ett printscreen av ett inlägg. Vad är du 5 år eller? 😂
Citera
2023-01-10, 03:19
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
So? Jag bekräftade den av andra källor genom att posta ett printscreen av ett inlägg. Vad är du 5 år eller? 😂
Uppenbarligen mer mogen av än dig.
Och din print screen är totalt värdelös då det är filer för nedladdning. Som redan påpekats.

Du vet att det här är ett diskussionsforum och man får svara på saker? Men kul att du tycker att du behöver håna folk för det. Bra nivå.
Citera
2023-01-10, 03:22
Medlem
Citat:
Hur göra då?

Bilduppladdningssida där du kan länka direkt till bilden föredrar jag i alla fall.
Citera
2023-01-10, 05:00
Avslutad
Citat:
Hur göra då?

Det gick att ladda ner bilden du länkade MEN till nästa gång rekommenderar jag hemsidan imgur.com
Citera
2023-01-10, 05:11
Medlem
trelleborgmannens avatar
Tyvärr är det sant
För 13 min sedan gick hans fru ut på Instagram och meddelade att det tyvärr är sant!
Vila i frid!
Citera
2023-01-10, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Hur många svenskar har 8 miljoner i kapital? några få % max.

Kan du företagsekonomi så vet du att mycket av det är skatt innan det blir PERSONLIGT KAPITAL.
Citera
2023-01-10, 05:21
Medlem
https://www.instagram.com/p/CnOGdLcjzAh/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Nu har frun släppt inlägget.
Citera
2023-01-10, 05:22
Medlem
Då är det bekräftat. Det var Patrick Grimlund som avled i olyckan.

Nu är frågan vad som egentligen hände.
Citera
2023-01-10, 05:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trelleborgmannen
Tyvärr är det sant
För 13 min sedan gick hans fru ut på Instagram och meddelade att det tyvärr är sant!
Vila i frid!

Starkt av henne att ändå kunna vara så samlad att gå ut med budskapet.
Jag avundas inte den här familjen den här fruktansvärt stora förlusten av en mycket fin pappa och make.
Deras liv blir aldrig detsamma någonsin mer även om de en dag hittar fram ur sorgen.
Mycket sorgligt detta, fy tusan!
Livet är så orättvist så ofta:-((
Citera
2023-01-10, 05:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Då är det bekräftat. Det var Patrick Grimlund som avled i olyckan.

Nu är frågan vad som egentligen hände.

Hade varit intressant om de förhör de övriga två och se om de minns något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in