En pedofil är en vuxen människa som känner sexuell dragning till
prepubertala barn. = Alltså
ytterst få av alla som dumpen har tagit

Den nya tråden levde i knappt 5 timmar och 18 inlägg innan den låstes. #Blomvattnare proklamerade att denna tråd är platsen för att diskutera även gäddor och jakt.
Vad jag förstått så är ämnet för denna tråd Dumpen och dess verksamhet. TS undrar hur länge de kan verka efter att de skaffat utgivningsbevis, och att diskutera detta innefattar att också diskutera swishdonationer, hur verksamheten är uppbyggd nu när det är en ideell förening, vilka fiskarna är likväl som vilka gäddorna är, hur Sara och Patrik försörjer sig i övrigt, hur det ser ut rent juridiskt, hur verksamheten beskrivs i media, (såväl msm och alternativ media, höger som vänster) likväl som i social media (Twitter, Facebook, TikTok osv).
Som moderatorsmeddelandet som alla ser innan man postar ett inlägg klargör så är trådens ämne INTE att diskutera vad som är vad när det kommer till parafilier, likväl att anhöriga ska värnas när det kommer till personuppgifter (t.ex. arbetsplats, bostadsort, antal barn) i den mån det inte är av betydande allmänintresse, och det viktigaste av allt--att ALLA personuppgifter är förbjudna även i maskerad form.
Med denna harang har jag bara en egen önskan--kan vi diskutera allt ovan nämnda i sak utan att hänfalla till att diskutera varandra och spekulera om (*host* anklaga) vem som är pedofil, gädda, pedofilkramare, anarkist, dumpling, imbecill? För att inte tala om all gliringar om nyskapade konton, som de facto har en jämn fördelning av pro-dumpen och anti-dumpen sen 11 månader tillbaka då jag började följa denna tråd dagligen.
Med hopp om ett mer sakligt debattklimat i tråden härefter.