2022-05-01, 06:40
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Ja vad fan han skulle knulla en fisk om chansen dök upp, kolla vad han skriver kl 10.00 vill jag knulla väldigt normalt skrivet. Instämmer en AI bot skulle funka på honom.
Gissar att han inte heller lidit så mycket av uthägningen är nog ingen större skillnad på mot hur han lever i vanliga fall.

Edit. Var nog inget som folk inte redan trodde om honom.
Citera
2022-05-01, 06:58
Medlem
Kent är visserligen särskolemässig, men ändå farlig. Inget riktigt barn kommer vilja träffa honom, men han kan mycket väl förgripa sig på ett. Han kan inte få gå fritt.
Citera
2022-05-01, 07:26
Medlem
Kent igen alltså. Han verkar ännu mer sämre och förvirrad den här gången, vilket därmed alltså inte vill säga lite.

Sara babblar om psykolog - vad nu en psykolog skulle kunna bidra med i det här fallet - samtidigt som hon och Dumpen är allt annat än behjälplig honom när de spelar med i hans tokerier och förmodligen bara fördjupar det.

Hade för mig att Dumpen sagt att de inte fiskar utvecklingsstörda?
Citera
2022-05-01, 07:35
Medlem
goofers avatar
Gäddan "Kent" är ju en typisk Samhallsarbetare som inte har fullt förstånd.

Han skall anmälas till kommunen som får utse någon som tar hand om honom.

Är han farlig?

Knappast, om det inte vore för dumpen skulle han aldrig få till en träff, förargligt beteende dock att sprida barnporr så där borde polisen titta på om det inte är dags att konfiskera utrustningen.

Vet man hur hans livssituation är?
Birgitta han på ett boende eller klarar han sig själv?
Pensionär?
Citera
2022-05-01, 07:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Kent igen alltså. Han verkar ännu mer sämre och förvirrad den här gången, vilket därmed alltså inte vill säga lite.

Sara babblar om psykolog - vad nu en psykolog skulle kunna bidra med i det här fallet - samtidigt som hon och Dumpen är allt annat än behjälplig honom när de spelar med i hans tokerier och förmodligen bara fördjupar det.

Hade för mig att Dumpen sagt att de inte fiskar utvecklingsstörda?

Han har iaf lyckats att ta körkort…
Citera
2022-05-01, 07:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Fullständigt gränslös, och "livsfarlig", den där Kent. Tänk om slumpen uppdagar sig, han cyklar runt i sina jävla varselkläder och möter en ensam cyklande liten flicka, i ett undanskymt område...
Citera
2022-05-01, 07:59
Medlem
Sommargays avatar
CandymanKents katt gör entre igen. Ingen tekaka denna gång vilket känns lite trist och inte får man veta hur det gått med Kents massiva godissamling heller. Dock bjussar han på raggningsrepliken "Ja fyrkant, ja tre på hög" på frågan om han "vill trefas" vilket får mig att småle lite.
Citera
2022-05-01, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Han har iaf lyckats att ta körkort…

Finns många med utvecklingsstörning som har körkort. Finns väl till och med särskilda körkortsutbildningar för retarderade.
Citera
2022-05-01, 08:12
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
CandymanKents katt gör entre igen. Ingen tekaka denna gång vilket känns lite trist och inte får man veta hur det gått med Kents massiva godissamling heller. Dock bjussar han på raggningsrepliken "Ja fyrkant, ja tre på hög" på frågan om han "vill trefas" vilket får mig att småle lite.

Ja katten är nog en del av raggnings materialet ingen bild på svetsen under soffbordet denna gång. Bilden på hans hus är nu blurrad.
Citera
2022-05-01, 08:15
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Har precis intagit morgonkaffet och tittat på nya Kent-mötet och blir nästan mållös som Kent. Vilken fruktansvärt underlig och vedervärdig "människa".

Han verkar ju, som många redan är inne på, vara rejält störd och helt utan spärrar. Precis samma mönster som förra mötet; först ett fult leende initialt som ganska snabbt förbyttes till en sammanbiten tystnad. Men undrar ju vad som rör sig i hans tankar då under dom minuterna. Om det är ånger och skam eller om det bara är "fitta, kuk, knulla, slicka, fitta, tekaka, knulla godis, kåt, ståkuk"...

Mycket bra konfrontation, samtalston och innehåll av Sara och Patrik denna gång hela tiden, trots den något okontaktbara och otroligt hemska och avskyvärda varelse. Hoppas polisanmälan denna gång leder till något avslut på detta beteende, men är tyvärr skeptisk att den här går att "rädda"** utan tvångsvård...

Edit: **Med "rädda" menar jag att få honom sluta kontakta barn och hålla på med b*rnporr.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-05-01 kl. 08:24.
Citera
2022-05-01, 08:16
Medlem
mossadmartins avatar
Dumpen borde verkligen försöka få tag på några kvinnliga gäddor. Det borde inte vara så svårt.

Jag själv råkade ut för en när jag var 13. Jag och några kompisar höll på och trakasserade folk. Jag fick idén att lägga en glasflaska på ett dörrhandtag och sen ringa på och springa. När personen öppnade dörren skulle flaskan åka i backen och gå sönder.
Så jag gjorde det på en slumpmässigt utvald dörr i ett hyreshus. Medans jag försiktigt lade flaskan på dörrhandtaget for dörren upp och en kärring greppade tag i nacken på mig på och drog in mig lägenheten. Hon drog in i mig i sovrummet och resten är historia.
Citera
2022-05-01, 08:22
Medlem
Patrik är ju för jävla rolig i senaste Kent-konfrontationen.

”Vi är trötta på dig och det du håller på med!”

”Vi vill inte springa på dig nåt mer nu. Det får räcka nu.”

Eller Sara:

”Vill hon ha kuk? Vill du ha kuk? Överallt!”

Lycka till med detta Patrik och Sara, det är liksom ingen hemma. Känns mer som en never ending story er tre emellan😅
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-01 kl. 08:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in