2023-01-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli
Precis som gäddorna gjort.
S kommer hamna i fängelse. Tror inte någon uthängd gör det pga Dumpen.
Citera
2023-01-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Hade personen bemödat sig med att citera brottsbalken direkt står det följande:

Där §4 är Våldtäkt mot barn, §5 är sexuellt utnyttjande av barn, §6 är sexuellt övergrepp mot barn, §8 är utnyttjande av barn för sexuell posering och §10 är sexuellt ofredande.

Edit: Glömde svara på din frågeställning: Med dagens lagar gör den kåta förståndshandikappade 60-åringen inget olagligt och det är väl den lagändring en Dumpen lobbar för skall komma till, typ?

Asså, förstår jag dig rätt nu? 2 kriminella pundare skall fixa till en lagordning? Lägg ifrån dig haschpipan. Det kommer aldrig ske.
Citera
2023-01-09, 22:58
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Någon uthängd har redan hamnat i fängelse på grund av Dumpen
Citera
2023-01-09, 23:06
Bannlyst
Vissa gäddor är det faktiskt synd om de som bara har varit typ 25-35 år och varit sugna på en fjortis.Det är överskott på män i Sverige och minsta lilla uppmärksamhet män idag får kan leda till att de tappar sitt konsekvens tänk och skiter i lagar som satts.

Det är väl ändå rätt känt att män rent allmänt tänder på tonårs tjejer?Visst de är omoraliskt fast inte förtjänar dessa herrar att få sitt liv förstört pga ett dåligt omdöme.Kan förstå hatet emot de riktiga Pedofilerna fast de som jagar fjortis tjejer förtjänar inte samma hat i alla fall inte enligt mig.
Citera
2023-01-09, 23:10
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Vissa gäddor är det faktiskt synd om de som bara har varit typ 25-35 år och varit sugna på en fjortis.Det är överskott på män i Sverige och minsta lilla uppmärksamhet män idag får kan leda till att de tappar sitt konsekvens tänk och skiter i lagar som satts.

Det är väl ändå rätt känt att män rent allmänt tänder på tonårs tjejer?Visst de är omoraliskt fast inte förtjänar dessa herrar att få sitt liv förstört pga ett dåligt omdöme.Kan förstå hatet emot de riktiga Pedofilerna fast de som jagar fjortis tjejer förtjänar inte samma hat i alla fall inte enligt mig.
Bra att Dumpen hängt ut dom då
Så andra kan akta sig för så sjuka människor.
Citera
2023-01-09, 23:10
Medlem
Citat:

Nej varför skulle de det?

Dumpens verksamhet går ut på att konfrontera människor som inte tvekar på att förgripa sig på barn. Om det skulle visa sig att någon dessutom begår brott blir de anmälda.
Citera
2023-01-09, 23:11
Medlem
Farenellis avatar
Citat:

Citera
2023-01-09, 23:17
Avslutad
Citat:
Exakt vilken pedofil överhuvudtaget har dom hängt ut? Ingen som Polisen inte hade koll på. Förståndshandikappade hebefilier har dom hängt ut. Ni Dumpenanhängare är inte direkt lingvistiker.
Gädda # 96 kanske? Erbjöd sig att ta med sin 2-åring till mötet med vad han trodde var en kvinna som ville erbjuda en 1,5-åring.
Citera
2023-01-09, 23:18
Medlem
Citat:
Asså, förstår jag dig rätt nu? 2 kriminella pundare skall fixa till en lagordning? Lägg ifrån dig haschpipan. Det kommer aldrig ske.

Det är nog du som får lägga ifrån dig haschpipan då det onekligen verkar påverka både läsförståelse och ditt intellekt.

Jag skriver att den personen du beskriver inte begått något olaglig, men ändå pushar du? Vad i ditt tänkande gick snett där? Jag citerade ur brottsbalken för att svara på din fråga angående vad som var "sexuellt syfte", vilket du också fick svar på.

Det är en omöjlighet att Dumpen fixar till en "lagordning" då de inte är politiker, därav att jag skrev "lagändring som Dumpen lobbar för" som på enkel svenska blir "En lagändring Dumpen jobbar för skall bli till genom att skapa en medvetenhet om problemet som finns". Förstår du nu?
Citera
2023-01-09, 23:22
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Oj, hela en. Hur många liv har dom förstört. Går inte att rättfärdiga moraliskt, etiskt eller juridiskt.
Vi får konkurrera om förstaplatsen. Game on.
MINST en.
Flera är dessutom tagna av polisen och utredningar pågår.
Dumpen har inte förstört något liv.
Dom har tvingat en del vuxna människor att ta ansvar för vad dom gör.
Och det är ju bra
Citera
2023-01-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Gädda # 96 kanske? Erbjöd sig att ta med sin 2-åring till mötet med vad han trodde var en kvinna som ville erbjuda en 1,5-åring.
Nepp, fanns inga bevis för det.
Citera
2023-01-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter

Myt. Har dessutom vänt igen. Skiljer mest pga att kvinnor lever längre. Jävla patetiskt incel-argument.

2021 var folkmängden i Sverige 10 452 326. Antalet kvinnor var 5 191 619 och män 5 260 707.
Källa: Sveriges befolkning SCB Senast uppdaterad: 2022-12-27
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in