2023-01-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Många skickar hjärtan och kondoleanser på Saras insta. Även Marie Serneholt och Praktikantmalin.
Vid detta lag om man får massa kondoleanser så hade man dementerat om det inte var sant.

https://m.facebook.com/search/top/?q=Sara+grimlund
Citera
2023-01-09, 18:45
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pege70
Många "kändisar" som kommenterat senaste bilden på fruns instagram.
Skulle kännas oerhört konstigt om A och B-kändisar som troligen är vän med Sara inte har koll.
Sen att de kommenterar under en bild på deras son på hans födelsedag är ju konstigt i sig, förstås.
Då bör det sannolikt inte dröja så länge innan det bekräftas officiellt.
Citera
2023-01-09, 18:49
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Om det nu är Patrik, varför har inte media bekräftat det? kollegor som sörjer? Det brukar alltid göras när en kändis/känd profil går bort! senast Bert-Åke Varg till exempel!

Du kan inte jämföra en folkkär skådespelare med PG fattar du väl?
Alla vet vem B-Å Varg är, alla vet inte vem Patrick Grimlund är..
Citera
2023-01-09, 18:51
Medlem
Ring Skatteverket och kolla, de ger ut över telefon om en person är avliden eller inte.
Svårare än så är det inte.
Citera
2023-01-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Många skickar hjärtan och kondoleanser på Saras insta. Även Marie Serneholt och Praktikantmalin.
Vid detta lag om man får massa kondoleanser så hade man dementerat om det inte var sant.
Jag såg det, det är inte illa menat men något osmakligt att sända kondoleanser under ett inlägg på hennes sons födelsedag. Kan tycka att man då skickar något privat eller inväntar ett inlägg från henne angående hans bortgång.
Citera
2023-01-09, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pege70
Många "kändisar" som kommenterat senaste bilden på fruns instagram.
Skulle kännas oerhört konstigt om A och B-kändisar som troligen är vän med Sara inte har koll.
Sen att de kommenterar under en bild på deras son på hans födelsedag är ju konstigt i sig, förstås.
Håller med. Det är inget ont menat men jag kan tycka att det istället bör skickas privat.
Citera
2023-01-09, 19:05
Medlem
pege70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HCH8
Håller med. Det är inget ont menat men jag kan tycka att det istället bör skickas privat.

Exakt. Småsjukt också att hon under eftermiddagen har dubblat sin följarskara.
Folk är fan morbida utan att veta om det.
Citera
2023-01-09, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zapohd
Alla kan uppdatera Wikipedia. Det stod tidigare i dag att han hade avlidit.

Om man läser på htps://sv.wikipedia.org/wiki/Diskussion:Patrick_Grimlund så har de låst hans sida på wikipedia pga av det. Där står följande
Det är många som idag lägger in att han dog i en bilolycka igår. I avvaktan j på en trovärdig källa har jag halvt skrivskyddat sidan

jag skämta mest men tack för den infon du är en rackare på att leta reda på saker !!
Citera
2023-01-09, 19:35
Medlem
Viralking har bekräftat för 3 tim sen..?
Citera
2023-01-09, 19:42
Medlem
trickydicks avatar
Trist, och 50 är ju ingen ålder att dö i. Man kan ju tycka en en ny Porsche Cayene skall vara nått av det säkraste man kan åka i. Fast tar det illa så tar det illa. Kan ha fått lastbilens kofångare rätt in i cupen.
Citera
2023-01-09, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HCH8
Jag såg det, det är inte illa menat men något osmakligt att sända kondoleanser under ett inlägg på hennes sons födelsedag. Kan tycka att man då skickar något privat eller inväntar ett inlägg från henne angående hans bortgång.

Håller helt med, jävligt dålig känsla det där. Givet inväntar man familjens uttalande innan man skickar sina kondoleanser.
Citera
2023-01-09, 19:49
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Om det nu är Patrik, varför har inte media bekräftat det? kollegor som sörjer? Det brukar alltid göras när en kändis/känd profil går bort! senast Bert-Åke Varg till exempel!

Det har nog mer med att han var 80-90 år och det var inte en sån stor chock att han skulle dö. Här är det oväntat och jag tror inte familjens prio är att godkänna publikationer om att han är död
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in