Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Takk

Hvis TH er skyldig hadde han kanskje kjennskap til innholdet i Gone-girl-filmen. Han nevnte vel også til politiet en hypotese om frivillig forsvinning el.l.
Fra Kornblomsts innlegg: "Nettavisen får opplyst at Tom Hagen overfor etterforskeren innrømmet at den frivillige forsvinningen var noe av det første han tenkte på i den første perioden etter forsvinningen. Han håpet også at det var slik.
«Det kunne føre til at hun kunne komme tilbake», sa han til etterforskeren som avhørte ham."
TH håpet at AEH kunne ha blitt lurt av en sekt."
Siterer noe av det jeg selv har skrevet i innlegget du svarer på. Det er feil med tidsangivelsen her.
Citat:
Så sent som to måneder før pågripelsen i slutten av april 2020, har TH diskutert frivillig forsvinning i politiavhør.
TH kan ikke ha diskutert noe som helst i
politiavhør i slutten av april 2020.
Tom Hagen
ble hemmelig siktet sommeren 2019, og politiet kunne ikke gjennomføre avhør med han mens han var hemmelig siktet. Altså, fra sommeren 2019 frem til pågripelse 28. april 2020. Ingen politiavhør i den perioden.
Det korrekte tidspunktet for avhøret der Tom Hagen håpet at AE var blitt lurt av en sekt eller lignende, er enten
januar eller februar 2019.
Jeg husker at jeg ble klar over at noe var feil der. Jeg tror det sto feil i artikkelen jeg siterte fra.
Men jeg gjorde kanskje ikke noe med det. Dengang.
Men nå har jeg gjort deg oppmerksom på feil i tidsangivelsen her. Sånn i farten.
Edit
Jeg mener at Brøske omtalte møter med Tom Hagen som
rene informasjonsmøter.
Altså, møter der Hagen (med eller uten andre familiemedlemmer) ble informert om utviklingen i etterforskningen.