2023-01-09, 18:26
Medlem
Bajskolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Bägge linjerna? Återigen så briljerar du med din läsförståelse. Vägen var heldragen. Det betyder ETT STRÄCK. HÅLL UPP DITT PEKFINGER SÅ FÖRSTÅR DU FÖRHOPPNINGSVIS VAD ETT BETYDER.

och på andra sidan av filen?
Citera
2023-01-09, 18:26
Medlem
Lite märkligt att inte gå ut med namn går man väl erkänna. Iof kanske anhöriga hyser agg mot media efter hur PG behandlades för ett antal år sedan.
Citera
2023-01-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Du tror inte att barnens skoldag avbryts om någons pappa dör? han dog väl fö under natten, tror inte ungarna gick till skolan som vanligt.

Han dog redan på dagen igår.
Citera
2023-01-09, 18:31
Medlem
outback4s avatar
Har Magnus Hedberg kommenterat sin tidigare kollega?
Citera
2023-01-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Var det på grund av #metoo PG försvann från strålkastarljuset?

Jag tror att det var så, han hade en hård ledarstil och trampade säkert på en del ömma tår, vad jag förstår var det inga sexuella anklagelser bakom.

Jag uppskattade honom programledare och tyckte Lyxfällan blev ett mycket tråkigare program när han lämnade. Kan inte varit lätt att sitta mitt emot honom och tvingas konfronteras med varför du prioriterat alkohol/spel/nöje/shoppande framför förskoleavgifter och underhåll till barnen.
Citera
2023-01-09, 18:33
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gutzi
Hvorfor bekrefter ikke media hvem den avdøde er?
Förmodligen för att polisen misstänker självmord.

Det kanske finns något självmordsbrev eller något annat som pekar mot att han körde in i lastbilen medvetet.
Citera
2023-01-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, Porsche Taycan är 4-hjulsdriven.

Märkligt påstående att Patricks Taycan inte skulle vara försedd med dubbdäck. De allra flesta på landsbygden med motorstarka fyrhjulsdrivna bilar kör med dubbdäck på vintern.

Porsche Taycan är tvärtom en enastående duglig vinterbil. Förutsatt att man inte kör för fort, men det gäller ju också samtliga bilar.

Råkar ha en tvåhjulsdriven Taycan i min bekantskapskrets. Ser dock att det vanligaste verkar vara fyrhjulsdrift. 120 blocketannonser med fyrhjulsdrift vs 20 annonser med bakhjulsdrift.

Taycan är en urusel vinterbil om det sitter friktionsdäck på den. Jag skulle säga att det vanligaste är friktionsdäck till sportbilar på vintern, dvs dubbfria.
Citera
2023-01-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Bägge linjerna? Återigen så briljerar du med din läsförståelse. Vägen var heldragen. Det betyder ETT STRÄCK. HÅLL UPP DITT PEKFINGER SÅ FÖRSTÅR DU FÖRHOPPNINGSVIS VAD ETT BETYDER.

https://www.google.se/search?q=heldragen+linje&prmd=isnv&sxsrf=AJOqlzXNw HzPKgmqVloADuaWJthCeGZdcA:1673285777670&source=lnm s&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjPyYqjg7v8AhV9SfEDHdDrD v0Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=414&bih=716&dpr=2#imgrc=S1an dBnxQRi1yM
Citera
2023-01-09, 18:38
Medlem
brianmolkos avatar
Försvann han från Lyxfällan pga Metoad ?
Citera
2023-01-09, 18:39
Medlem
Det har dröjt för lång tid med att namnet kommer ut. Det lutar då åt självmord.
Citera
2023-01-09, 18:39
Medlem
herrgurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Kan lägga till att P hade en deklarerad inkomst på 443 010 kr. Det är väldigt lågt för sin ålder. Det är under genomsnittslön. Inga betalningsanmärkningar.

I Schulman show (på Youtube) berättar han att han tar ut så liten lön som möjligt från sitt företag. På den tiden 20.000 kr. Förmodligen av skattetekniska skäl.
Citera
2023-01-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken
Förmodligen för att polisen misstänker självmord.

Det kanske finns något självmordsbrev eller något annat som pekar mot att han körde in i lastbilen medvetet.

Lär komma fram förr eller senare. Verkade ju ha ett fint liv med en kärleksfull familj.

Kan det hänt något på festen?

Jag tror dock mer på att det är en tragisk olycka. Bakis kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in