2023-01-09, 15:01
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Visst fick han väl sparken från Lyxfällan?

Ja han försvann pga samarbetssvårigheter.
Startade dagarna på Sturebadet innan han gick ut till vanliga människors vardag och raljerade.

,
Citera
2023-01-09, 15:04
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Fan va hemskt. Kan det ha varit självmord? Tänker på historien om skomakarens barn, hade han skulder?

Hade han haft skulder hade han sökt hjälp i Lyxfällan.

Jag tror på trötthet eller hjärtinfarkt.
Citera
2023-01-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
Alla jobbar ju inte måndag-fredag 8-16 direkt. Speciellt inte om man driver egna företag som fallet var här. Då kan man ju tvingas jobba dygnets alla timmar.

Vi kör på det.

P sitter med sina heta backslick och kostym (som den businessman han är) och sover efter en hel natts pappersarbete. En rykande kopp odrucken american kaffe är placerad i dryckeshållaren. Plötsligt går bilens laneassist amok och kör rakt in lastbilen.

Flashbacks hypotes just nu. Om vi röstar.
Citera
2023-01-09, 15:07
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nej det låter som att det var lane assist på bilen som krånglade och trodde att han körde på fel sida av vägen. Om det nu var Patrik.

Fan vad du skriver skit, skäms du inte?
Citera
2023-01-09, 15:10
Medlem
Esposito1887s avatar
Väldigt tragiskt och sorgligt.

Uppskattade honom i Lyxfällan. Väldigt rakt på och ärlig mot deltagarna.

Vila i frid.
Citera
2023-01-09, 15:12
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Stämmer inte. Jag sökte redan igår eftermiddag. Tror inte han har haft sociala medier på länge.

Det skrivs R.I.P och sånt på Facebook men där har han inget konto. Däremot kommer det upp olika användares kommentarer, sånt de har skrivit på sina egna och vänners kontosidor. Man kan söka på Patrick Grimlund och får då upp där han nämns i olika kommentarer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere

Tack för att nån skrivet det jag tänker. Fy fan skäms på dig. Hur kan man skriva nåt dyl.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Var det inte han som gifte sig för några år sedan med en kvinna han mötte på 'Kristallengala' och har typ 4 barn med? Barnen torde väl inte vara så gamla? Tragiskt om han har förolyckats....

Barnen går i förskoleklass, 1an och 2an. Sen har P en äldre son från ett tidigare förhållande.
Citera
2023-01-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere

Laneassist och P går hand i hand iof. Men att den skulle löst amok är ju föga troligt. Men förstår att flashbacktrollet vill få ihop kopplingen. Lite humoristiskt ändå.
Citera
2023-01-09, 15:18
Medlem
hemskt! tänker på hans barn och familj
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Inte för att vara sådär... men det är tragiskt oavsett vem som förolyckas. Nu råkade det vara någon vi "relaterar" till, men i praktiken kände ni honom lika väl som påhittade snickaren Bertil 52 år från skärholmen.

Vet inte vad du menar med 'Inte för att vara sådär'.
Självklart är det tragiskt vem som än förolyckas. Min fråga var bara en genuin undran: -"Var det han" som jag refererade till. Självklart är det väl inte många här på forumet som kände honom, och inte jag heller. Det är heller inte relevant.
Vem är "Bertil 52" och var ligger detta Skärholmen?
Citera
Medlem
Kan lägga till att P hade en deklarerad inkomst på 443 010 kr. Det är väldigt lågt för sin ålder. Det är under genomsnittslön. Inga betalningsanmärkningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in