2023-01-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Visst det är bra om det fungerar, lättare om Dumpen inte drar igång k*k en. Deras tjatande drar igång något som inte behöver -bör startas, och kanske blir etablerat, bestående. Forskning tyder på det, väldigt mycket i miljön kan initiera olämpligt beteende. Som ex. Dumpen. Eller Flashback.
Det är alltså Dumpen och flashback som får gäddorna att kontakta och skicka bilder på sina könsorgan till barn på 13-14 år ?
Rektor 60 år såg artikel om Dumpen och triggades att leta efter barn på nätet , det har man inte sett på löpsedeln
Citera
2023-01-09, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Patrik och Sara är inte narkomaner nu. Sara har sagt att hon är en särbegåvning så hon ska nog kunna göra ett IQ-test och komma in över spärren, så nja du har fel här.
Har du en källa på att dom inte är narkomaner. Enligt min åsikt är dom speedade konstant. Gissar på Tramadol eller Oxytocin. Kanske Metadon.
Sara överskattar sin egen intelligens som allting annat.
Citera
2023-01-09, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
De allra bästa föräldrar som erbjuder en god uppfostran har barn som begår dumheter. Barn gör sånt. De kanske inte ens förstår att någon är ute för att våldta dem. De kanske inte ens vet vad våldtäkt är.

Vilka föräldrar visar sina barn filmer på när barn blir våldtagna? Eller beskriver det ingående så att de ska förstå?
Jag har 2 pojkar som är utflugna nu. Jag hade benhård koll på dom. Dom gillade att hänga på Lunarstorm och sa till att om någon främling kontaktar er, vill jag veta om det. Hade järnkoll på min router dessutom.
Sedan är ju en 10-åriga pojke inte helt dum i huvudet. Han känner av om någon vidrig människa vill utnyttja honom sexuellt.
Sedan är det ett faktum att 80% av alla sexuella övergrepp sker från närstående.
Min största invändning mot Dumpen är att någon pedofil överhuvudtaget kommer dom aldrig få fatt i. Småbarn sitter inte och chattar på internet.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-09 kl. 14:50.
Citera
2023-01-09, 14:49
Avslutad
Hur fan dom dumma idioterna fortfarande går på det är ju så fascinerande så att dom förtjänar fan allt skit dom får. Tycker med allt som stått om dumpen borde göra att dom borde förstå att de är en fälla. Inga normala yngre människor är så på som fiskarna i det här fallet att dom formligen slänger sej över gäddorna. Bara i deras fantasi funkar det så.
Citera
2023-01-09, 14:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Har du en källa på att dom inte är narkomaner. Enligt min åsikt är dom speedade konstant. Gissar på Tramadol eller Oxytocin. Kanske Metadon.
Sara överskattar sin egen intelligens som allting annat.

Jag har lite svårt att se på vad du bygger att Sara och Patrik skulle vara påverkade av metadon, tramadol, och Oxycotin. Varför just det här preparaten, varför inte något annat, du pratar lite skit nu.

Har du en källa på att dom är narkomaner? Det är du som kommer med påståendet, då ligger bevisbördan på dig.
Citera
2023-01-09, 14:50
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Visst det är bra om det fungerar, lättare om Dumpen inte drar igång k*k en. Deras tjatande drar igång något som inte behöver -bör startas, och kanske blir etablerat, bestående. Forskning tyder på det, väldigt mycket i miljön kan initiera olämpligt beteende. Som ex. Dumpen. Eller Flashback.

Nej, normala människor går inte ut på nätet i syfte att sexchatta med barn.
Citera
2023-01-09, 14:55
Medlem
Citat:
Jag har lite svårt att se på vad du bygger att Sara och Patrik skulle vara påverkade av metadon, tramadol, och Oxycotin. Varför just det här preparaten, varför inte någor annat, du pratar lite skit nu.

Har du en källa på att dom är narkomaner?
Intuition. P är ju en avdankad höjdhoppare och har säkerligen någon läkare som skriver ut opioider för någon idrottsskada.
Citera
2023-01-09, 15:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Intuition. P är ju en avdankad höjdhoppare och har säkerligen någon läkare som skriver ut opioider för någon idrottsskada.

Så därför skulle Sjöberg gå på Metadon?
Skärpning tack.
Citera
2023-01-09, 15:02
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är alltså Dumpen och flashback som får gäddorna att kontakta och skicka bilder på sina könsorgan till barn på 13-14 år ?
Rektor 60 år såg artikel om Dumpen och triggades att leta efter barn på nätet , det har man inte sett på löpsedeln
Just så, Dumpen, du har rätt för en gångs skull. Fast inte alla triggas igång av Dumpens sexchatt utan några har redan blivit fixerade sedan tidigare. Hade rektorn sett en artikel om Dumpen hade han troligen inte chattat.
Citera
2023-01-09, 15:07
Medlem
Citat:
Så därför skulle Sjöberg gå på Metadon?
Skärpning tack.
Var S jag hade i åtanke där. Hon har väl haft ett heroinmissbruk.
Kanske dom använder Adderall.
Citera
2023-01-09, 15:09
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Nej, normala människor går inte ut på nätet i syfte att sexchatta med barn.
Nej, normala gör inte det, men Dumpens sexchatt får onormala att gå igång vilket de inte alltid skulle gjort annars, få underåriga signalerar k*thet som Dumpens fiskare gör.
Citera
2023-01-09, 15:22
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Var S jag hade i åtanke där. Hon har väl haft ett heroinmissbruk.
Kanske dom använder Adderall.

Ganska långsökt eftersom Sara har slutat sitt missbruk. Att hon då skulle vara fullt aktiv både på metadon, heroin och allt vad du antyder på samma gång som hon fått tillbaka sitt körkort på villkor, har medialjuset på sig just nu och kör runt i bil över hela landet är inte speciellt troligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in