Citat:
Ursprungligen postat av
MajaCreamnose
Du menar att Catrine avvek från sin "normala" mix av droger under de sista dygnen hon levde? Kanske på grund av omständigheter som vi inte känner till?
Trollet i denna tråd avviker inte från sin "normala" mix av cirkelbevis och upprepade sakfel. Bara i denna tråd är trollet uppe i 5218 av 32876 poster. Avsevärt fler poster än någon annan i denna tråd. 15,9 % för att vara exakt. Det exakta antalet är kanske mindre intressant.
Vi borde istället kanske fråga oss vad som driver en människa till detta beteende.
Bo "Robert" A, Ulf S och Claes B lever och kan intervjuas. Claes B kan vara mannen på Gamla Brogatan, fem dagar efter arkitekten. Som du har påpekat. Det innebär inte att Claes B är delaktig. Det innebär att Claes B kan ha viktig information om vad som hände Catrine. Liksom Bo "Robert" A och Ulf S.
Jag tror att en läkare får svara på det, om vi ska ha exkta svar. Jag vet inte vilka kemikalier som syns och inte syns efter döden. Jag vet inte hur post-mortem-toxikologi funkade 1984.
Men visst, C kan ha pausat intaget av benso och barbiturater. Isf var hon kanske inlagd. Slutade hon cold turkey, var det katastrof = livsfara, kräkningar, koma, delirium, psykos, total kollaps osv. Isf bör hon ha tvärdött efter ett väldigt rörigt förlopp. Att klippa dessa tabletter tvärt utan vård är big no no.
C kollapsade psykiskt under 1984 och hennes kollaps hade nog att göra med tabletterna.
Hon skickades till SÖS men avvek direkt. Tablettabstinens och tablettöverdoser är verkligen inte att leka med. Att C blev helgalen när hon överdoserade eller blev utan tabletter, behöver vi inte tvivla på.
De överlevande pundarna kommer inte att säga ett pip.
CB blev uthängd som styckmördare av OT och RM på hennes blogg 2008.
Jag tror att han är bränd efter det.
CB vet massor men han kommer att ta infon med sig i graven.
Jag kan egentligen inte klandra honom. Varför ska han samarbeta?
Han vill väl bara kolla på Netflix, dricka kaffe och ta en cigg i lugn och ro.
Han vill vara ifred och det ska han få vara