2023-01-09, 09:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vad är din poäng? Utan oklanderlig registrering hos myndigheter bör man alltså inte jobba för att skydda barn mot pedofiler?

Jag kan ju med visst fog undra, vad "Föreningen Dumpen" står för och består av. Din andra fråga har jag inte ens berört i sammanhanget.
Citera
2023-01-09, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Minns jag fel eller har en gädda försvunnit mellan rektorn och Big Chikor?

Jag tycker ofta att inlägg försvinner på dumpen-sidan. Brukar få uppdatera sidan flera gånger ibland för att allt ska komma på plats igen.

För övrigt håller jag med om att en napp-tråd vore bra. Det är alldeles för mycket ovidkommande och återkommande kommentarer om dumpens vara eller inte vara.
Citera
2023-01-09, 10:11
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Jag kan ju med visst fog undra, vad "Föreningen Dumpen" står för och består av. Din andra fråga har jag inte ens berört i sammanhanget.

Återigen, vad är din poäng?
Vilket är detta "visst fog"?
Har detta "visst fog" betydelse för Dumpens arbete mot olaglig jakt på barn i sexuellt syfte?
Citera
2023-01-09, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Återigen, vad är din poäng?
Vilket är detta "visst fog"?
Har detta "visst fog" betydelse för Dumpens arbete mot olaglig jakt på barn i sexuellt syfte?

Har svarat. Ignorerar repetitioner av samma frågor.
Citera
2023-01-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Jag har märkt sen en lång tid tillbaka att sidan är kodad av en amatör.
Flödet med de senaste videorna buggar ur hela tiden, och då "försvinner" videos.

Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Jag tycker ofta att inlägg försvinner på dumpen-sidan. Brukar få uppdatera sidan flera gånger ibland för att allt ska komma på plats igen.

För övrigt håller jag med om att en napp-tråd vore bra. Det är alldeles för mycket ovidkommande och återkommande kommentarer om dumpens vara eller inte vara.

En hypotes skulle kunna vara att sidan speglas via en CDN som typ Cloudflare och när man uppdaterar hemsidan så är den inte synkad till fullo på båda noderna.
Citera
2023-01-09, 10:40
Medlem
Jag har nu startat en tråd som heter : Dumpens jakt och napp
Där tänkte jag att vi som inte är intresserade av att diskutera ekonomi eller sjukpenning, kan hålla till. Så kan ni som vill vända ut o in på Saras privata sfär, Patriks kondition mm, vara kvar här.
Alla tycker vi olika, och det är helt ok!
Citera
2023-01-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Där tänkte jag att vi som inte är intresserade av att diskutera ekonomi eller sjukpenning, kan hålla till. Så kan ni som vill vända ut o in på Saras privata sfär, Patriks kondition mm, vara kvar här.

BRA
Citera
2023-01-09, 10:45
Medlem
Citat:

Tackar!
Citera
2023-01-09, 10:57
Bannlyst
Hur kan så många fortfarande åka dit?Dumpen måste väl vara rätt känt nu fast och andra sidan är det förståligt när man ser vilka typer som hamnar på dumpen.Alla har väl minst en diagnos och och gode man och jobbar på Samhall.

Varför blurrade Sara och Patrik en handikappad person långt tillbaka fast har nu mera inga problem hänga ut handikappade människor som är som 12 år i huvudet? Desperationen syns tydligt nu dom vill helt enkelt bara ha en freak show tror inte dom bryr sig om barn på riktigt.
Senast redigerad av 60minuter 2023-01-09 kl. 11:00.
Citera
2023-01-09, 11:00
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Det är ju uppenbart att du inte tycker att det är ok med olika åsikter i och med att du startar en tråd där kritik är off topic. Nu kommer din tråd sannolikt att hamna i papperskorgen, men ändå.
Citera
2023-01-09, 11:06
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Föräldrar har ingen koll på sina barn, börja gärna där.

Och pedofiler har ingen koll på sin k*k - börja där.
Citera
2023-01-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Arbete, que? Vad då för arbete? Dom är 2 pundare som leker domstol. Om du uppfostrar dina barn korrekt råkar dom aldrig ut för sådant här. P&S är lågbegåvade kommer väl från taskiga hemförhållanden. Inte ens gått ut grundskolan.
Att barnknullare groomar och utnyttjar barn med inkompetenta föräldrar är inte förmildrande. Snarare tvärtom eftersom barnknullaren ger sig på ett barn som saknar kunskap för att undvika fara. Inget barn förtjänas att våldtas eftersom de har dåliga föräldrar. Barn väljer inte sina föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in