Citat:
Härligt, jag är också ute efter en "rejälare" vape. Köpte min första bara för att testa hur/om det fungerade och det är med mils avstånd det bästa köpet jag gjort (relaterat till cannabis), äger 3 stycken nu men ingen av de är speciellt "topp-kvalité". För att svara på din fråga så har jag aldrig sett eller hört om någon som blandar ut det i en vape. Det skulle vara om du verkligen älskar smaken av tobak men då skulle jag fortfarande rekommendera att röka de separat. Jag personligen tycker det är en gåva från ovan att slippa tobaken, när jag röker joint blir det alltid reningar. Om jag inte sitter fast med bara hasch ;(. Något som kan vara bra att tänka på om du huvudsakligen röker hasch är att alla vaporizers funkar definitivt inte lika bra för hasch, då det blir mycket kladdigare (täpper igen hålen, allmänt drygt att göra rent osv). Kan tyvärr inte ge några rekommendationer.
Jag har lyckats flytta in i ett rökfritt hus men har puffat på under fläkten sedan dag ett utan problem. Har nu bott där i 1,5 år. Innan dess bodde jag i en äldre lägenhet mer centralt och då puffade jag överallt i lägenheten. No probs där heller, men ett bra tips är som någon tidigare skrivit är att se till att stänga fönster och ev. dörrar till rum där du har ventilation som kan riskera att föra röken vidare till dina grannar.
Off topic så önskas förslag på bra vapes, stabila verktyg som man kan njuta av. Blandar ni ut eller laddas det rent i en vape?
Off topic så önskas förslag på bra vapes, stabila verktyg som man kan njuta av. Blandar ni ut eller laddas det rent i en vape?