2023-01-08, 21:10
Medlem
snooper123s avatar
Skit i om dom arbetar svart. Dom fångar faktiskt pedofiler.
Citera
2023-01-08, 21:16
Medlem
Är S*ra N*ilsson ett taget namn? Man heter knappast det om man kommer från Marocko.

Är skatan född i Sverige?

Varför har hon skyddad identitet? Sina barn har hon förlorat vårdnaden om. Så hennes barn har inget skyddsbehov. Inte så enkelt att få skyddad identitet.

Någon som vet något om hennes tidigare partners? Skakar dom galler allihopa eller överdoserat på något narkotikum?

Uppfriskande att det har tillkommit lite fler kritiska röster i tråden.
Citera
2023-01-08, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Är S*ra N*ilsson ett taget namn? Man heter knappast det om man kommer från Marocko.

Varför har hon skyddad identitet? Sina barn har hon förlorat vårdnaden om. Så hennes barn har inget skyddsbehov. Inte så enkelt att få skyddad identitet.

Någon som vet något om hennes tidigare partners? Skakar dom galler allihopa eller överdoserat på något narkotikum?

Välkommen tillbaka från avstängningen

Tror namnet är sen födseln, och det är nog bara ena föräldern som är från Marocko om jag läst rätt. Andra får fylla i på de andra frågorna.
Citera
2023-01-08, 21:31
Medlem
Citat:

Fadern kommer ifrån Marocko. Du kan läsa mer om det i hennes egna skvallertråd som tyvärr är låst med motiveringen att hon inte är en offentlig person. Snygg-Sara är väl i högsta grad en offentlig person. Hon har passerat stadiet b-kändis sedan länge. Pga dödshot så har hon fått skyddad id. Pojkvännen med termosarna blev dömd ja.
Citera
2023-01-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fadern kommer ifrån Marocko. Du kan läsa mer om det i hennes egna skvallertråd som tyvärr är låst med motiveringen att hon inte är en offentlig person. Snygg-Sara är väl i högsta grad en offentlig person. Hon har passerat stadiet b-kändis sedan länge. Pga dödshot så har hon fått skyddad id. Pojkvännen med termosarna blev dömd ja.

Var det bombdådet han blev dömd för?
Hon har barn med flera olika snubbar.
Hon verkar gilla att jaga hebefilier i Skåne. Var väl hennes territorium som glädjeflicka. Tanken slog mig att det kanske är hennes fd torskar hon exponerar.
Kändis, nepp, men du är ju infatuerad av skatan.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-08 kl. 21:40.
Citera
2023-01-08, 21:48
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Så hur går det med Dumpens konsultverksamhet och föreläsningar?
Hitta en revisor? Patrik kan inte gå och tugga tuggummi samtidigt.
Hitta en bank?
Varför har skogstrollet skyddad identitet?
När kastar BRF ut Sjöberg?

Jag har faktiskt roat mig med att ringa en del företag som syns på Dumpens hemsida. Ta t.ex. Barnfonden. Att säga dom var pissed off att synas där var årets underdrift.

Addsense kommer porta Dumpen.

Jag fixade så FB gruppen blev privat. Så här får det inte gå till i ett rättssamhälle. Oavsett vad ni hjon tycker.

Firebase kommer släcka Dumpen inom kort, har jag sett till

Hur gick det med anmälningarna? Dumpen skulle ju stängas ned på nolltid. FB-gruppen är offentlig förresten.
Citera
2023-01-08, 21:48
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Väldigt många gäddor har blivit nertjatade att träffa fiskaren. Finns en möjlighet att dom bara ville träffa fiskaren för lite socialsamvaro utan sex. Kanske ensamma män som saknar levande kontakter. Det dom skev i chatten kanske bara var för att tillfredsställa fiskaren. Vem vet, det kommer ju aldrig att bli utrett nu då dom redan är dömda för lång tid framöver. Försvarar inte pedofiler men tycker rättvisa är viktigt.

Det låter som att du försvarar pedofiler. Kul att se hur du och andra gelikar nästan tuggar fradga över Dumpens metoder men kan inte ta till dig att barn kan fara illa, det är tillräckligt nog för att veta vad du är för sorts "människa". Det räcker med att pedofilerna hade avsikt eller uppsåt att träffa dem för sexuell kontakt. Sedan att svensk lag är tandlös spelar absolut ingen roll för min del när det kommer till att barn far illa. Vi ska inte behöva vänta på att brott begås utan det är just sådana här förebyggande åtgärder som behövs.

Jag tror att det finns vissa på pedofilkanten i denna tråd som vill lägga ut dimridåer och inte göra någon åtskillnad mellan pedofiler och "ensamma män". Det du och andra gör kallas för "muddy the waters".
Senast redigerad av JackArrow 2023-01-08 kl. 21:51.
Citera
2023-01-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Angående NAPP #182;

Är det någon som sitter inne på information om vem detta är? Tycker jag känner igen honom…

OffT: vi kanske ska ha en egen ”NAPP”-tråd så vi som endast vill ha info om pedofilerna slipper läsa allt annat MÖG/Pedofilkramade!!

Ja bra ide, fixa en sån.
Citera
2023-01-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Hur gick det med anmälningarna? Dumpen skulle ju stängas ned på nolltid. FB-gruppen är offentlig förresten.
Tålamod är en dygd.
Citera
2023-01-08, 22:10
Medlem
Här kan ni läsa en forskningsrapport.

Finns del information där:

https://eprints.whiterose.ac.uk/178323/3/jols.12235.pdf

” ‘Paedophile hunters’ have attracted global media attention. The limited literature on paedophile hunters, which documents their emergence in contemporary liberal democracies, pays scant attention to how their use of intrusive investigative methods may threaten the procedural rights of suspects and undermine the integrity of the criminal justice system.”

” This article analyses the regulation of the activities of so-called ‘paedophile hunters’. It suggests that paedophile hunters, as citizens using proactive policing methods, can pose a unique threat to the fundamental rights of those whom they target, which lawmakers and practitioners have not adequately managed.”

29 sidor att läsa
Citera
2023-01-08, 22:24
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Har dumpen slutat att censurera bilderna? Big Chikour (Napp #182) Lund är inte censurerad på bilden?

Kunde inte bry mig mindre men tänkte om dumpen slutat med det eller om Sara helt enkelt glömt att lägga på det där röda filtret som det står censored på.
Citera
2023-01-08, 23:24
Medlem
snooper123s avatar
Citat:

Varför förlorade hon vårdnaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in