2023-01-08, 14:25
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hej där, hur går det med alla dina kompisar som åker dit för skattebrott hela tiden?

Man kan nästan tro att det är nått du säger för att du ska få alla meddelanden själv?

För å ena sidan rekomenderar du ingen att börja, å åt den andra sidan så är du missnöjd med att bonusen försvinner ? 🤔

lilla horan smickrande att du lägger söndagen åt att gå igenom mina mess. verkar som du klarar av att tänka och dra slutsatser också, grattis. Puss och kram
2023-01-08, 14:29
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
lilla horan smickrande att du lägger söndagen åt att gå igenom mina mess. verkar som du klarar av att tänka och dra slutsatser också, grattis. Puss och kram

Hur går det med dina vänner som åkt dit för skattebrott?
2023-01-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
JH är ett stort skämt nu. De tar av BRA folk VIP, de tar bort bonusar, coacherna blir mer och mer nazistiska.

Tror företaget kommer braka sönder mycket snart.
Helt rätt därför har jag börjat på andra ställen, jh kan kamma sig
Senast redigerad av ScubaDiver 2023-01-08 kl. 15:36.
2023-01-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ja jo. Men som sagt, du säger att jag försöker marknadsföra JH när det enda jag gör är att lyfta fram vad andra redan har skrivit här. Det bara kryllar ju av inlägg hur mycket pengar man drar in. Det är ju inte jag som skrivit det (för jag har inte detta chattande jobb) Utan det är ju ni som skriver här som lyfter fram hur pass bra man tjänar.

Det i sin tur gör ju att det är en strid ström av sökande till detta chattande jobb, men det är ju bra det så ni får hjälp med att beta av dom massiva köerna som verkar finnas.

För att inte arbeta med detta så spenderar du väldigt mycket tid i den här tråden, vad får du ut av det egentligen om du inte ens arbetar som chattoperatör? Det är så himla uppenbart vad du håller på med här
2023-01-08, 17:39
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
För att inte arbeta med detta så spenderar du väldigt mycket tid i den här tråden, vad får du ut av det egentligen om du inte ens arbetar som chattoperatör? Det är så himla uppenbart vad du håller på med här

Vad är det som är uppenbart?
2023-01-08, 18:07
Medlem
Citat:
Vad är det som är uppenbart?

Att du jobbar för Jobba-Hemifrån och postar bara en massa trams här för att höja JH till skyarna. Du ifrågasätter allt som alla skriver för att få bolaget att se bra ut, man måste vara lika dum som en target för att missa vad du håller på med.

Jag har svårt att se annars att någon som inte ens jobbar eller har jobbat som en chattoperatör skulle slösa så mycket tid och energi på en tråd som denna annars som du gör.
2023-01-08, 18:42
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Att du jobbar för Jobba-Hemifrån och postar bara en massa trams här för att höja JH till skyarna. Du ifrågasätter allt som alla skriver för att få bolaget att se bra ut, man måste vara lika dum som en target för att missa vad du håller på med.

Jag har svårt att se annars att någon som inte ens jobbar eller har jobbat som en chattoperatör skulle slösa så mycket tid och energi på en tråd som denna annars som du gör.

Jaså? Det är roligt när du anklagar mig för att höja JH till skyarna. Nedan har jag ett axplock av olika inlägg i den här tråden.

När man läser dom, blir man inte en aning sugen då att börja chattjobba? Verkar ju vara sjukt bra med pengar?

Dessa inlägg har ju inte jag skrivit, men ändå anklagar du mig för att jag har nån dold agenda?

Jag kan dra fram 20 inlägg till som alla har samma innehåll, dvs tala om hur jävla mycket pengar man tjänar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Jag visste som sagt inte ens att jag var "VIP" innan de uppmärksammade mig om det. Så jag har ingen aning om något officiellt datum det hände, haha.

Allt jag kan säga är att när jag började chatta förut, så gick det segt. Med tiden fick jag fler mess/mer kö, med tiden ännu mer och sen var det kö hela tiden.

Och nu när jag började köra igen så hade jag oändlig kö från start.

Älskar förövrigt detta jobb. Köra när jag vill från datorn, kan resa, tjäna hur mycket jag vill beroende på hur mycket tid jag vill lägga ner. Känner jag för att chilla en vecka så räcker det med typ 3500kr den veckan, vill jag ösa på rejält kan jag komma upp i 7000-10000kr per vecka. Guld enligt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
kö av modell tresiffrigt finns, logga in sebbe och ni andra (glöm ej logga bara)

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Tack, så ligger det säkert till! Gårdagen gav också en helt okej skörd på 592 meddelanden och jag lyckades nå den högsta lönenivån på 0.18EUR, så det känns riktigt bra måste jag säga. Söndagar kan vara hopplösa, så jag kände att jag var tvungen att nå målet på lördag. Tror du att trafiken kommer vara okej nästa vecka också eller har gubbarna redan kört slut på månadspengen?

Sedan fick jag mig ett gott skratt när jag läste att en annan operatör skrivit "Target knullar en rulltårta. Ja, det gör han faktiskt" och scrollade ner för att se spektaklet .
2023-01-08, 18:52
Medlem
Citat:
Jaså? Det är roligt när du anklagar mig för att höja JH till skyarna. Nedan har jag ett axplock av olika inlägg i den här tråden.

När man läser dom, blir man inte en aning sugen då att börja chattjobba? Verkar ju vara sjukt bra med pengar?

Dessa inlägg har ju inte jag skrivit, men ändå anklagar du mig för att jag har nån dold agenda?

Jag kan dra fram 20 inlägg till som alla har samma innehåll, dvs tala om hur jävla mycket pengar man tjänar.

Visste att du skulle skriva precis såhär och börja citera mig och alla andra som du alltid gör. Det enda du gör är att vrida och vända på allt folk säger och gör det återigen till JH fördel.

Du som ställer en miljarder frågor. Nu har jag en fråga till dig faktiskt. Vad gör du här om du inte jobbar eller ens har jobbat som en chattoperatör? Du spenderar väldigt mycket tid i en tråd för något som du inte ens verkar vara involverad i som du själv säger. Väldigt märkligt beteende att lägga ner tid så mycket som du gör, unless..
Senast redigerad av EricBana87 2023-01-08 kl. 18:55.
2023-01-08, 19:01
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Visste att du skulle skriva precis såhär och börja citera mig och alla andra som du alltid gör. Det enda du gör är att vrida och vända på allt folk säger och gör det återigen till JH fördel.

Du som ställer en miljarder frågor. Nu har jag en fråga till dig faktiskt. Vad gör du här om du inte jobbar eller ens har jobbat som en chattoperatör? Du spenderar väldigt mycket tid i en tråd för något som du inte ens verkar vara involverad i som du själv säger. Väldigt märkligt beteende att lägga ner tid så mycket som du gör, unless..

Vadå vända och vrida? Det är du som anklagar mig för att driva nån agenda för att locka folk till JH, när det i själva verket är ALLA ni som skriver i den här tråden och som skryter om hur mycket pengar ni tjänar som gör så att folk börjar jobba som operatörer.

Du menar att jag bara får vara i den här tråden om jag jobbar som chattoperatör? Jag ställer frågor i den här tråden (precis som i alla andra trådar) för att jag är intresserad. Detta är ju som bekant ett diskussionsforum, eller har du missat den lilla detaljen?
2023-01-08, 19:07
Medlem
Citat:
Vadå vända och vrida? Det är du som anklagar mig för att driva nån agenda för att locka folk till JH, när det i själva verket är ALLA ni som skriver i den här tråden och som skryter om hur mycket pengar ni tjänar som gör så att folk börjar jobba som operatörer.

Du menar att jag bara får vara i den här tråden om jag jobbar som chattoperatör? Jag ställer frågor i den här tråden (precis som i alla andra trådar) för att jag är intresserad. Detta är ju som bekant ett diskussionsforum, eller har du missat den lilla detaljen?

Något agenda har du ju eftersom du ställer miljontals frågor och skriver om dina vänner hela tiden. Om du är så intresserad så kan du väl börja jobba där? Fast det gör du säkert.
Skevt ämne att spendera så mycket tid inom, jobbar du för aftonhoran och gör ett reportage eller vad är grejen?
2023-01-08, 19:18
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Något agenda har du ju eftersom du ställer miljontals frågor och skriver om dina vänner hela tiden. Om du är så intresserad så kan du väl börja jobba där? Fast det gör du säkert.
Skevt ämne att spendera så mycket tid inom, jobbar du för aftonhoran och gör ett reportage eller vad är grejen?
Det bästa man kan göra i detta läget är att ignorera. Det är många som har skrivit med Horan som har slutat skriva. Det känns som att det är någon form av ekorrhjul. Det kanske är så att du måste förstå att han går igång på sådana saker. Jag har kommit på att jag tror att han blev våt i kalsongerna när man svarar. Det bästa är att du bara blundar och skiter i vilket. Om du tittar på alla som har kommenterat honom. Så är det nio av tio som inte tycker om hans divideringar heller. Alla har slutat skriva med honom. Det roliga är att han förstår inte detta. Jag tror faktiskt att han sitter och funderar på varför folk slutar att skriva. Glöm inte av att ha en bra dag Solen lyser imorgon också
2023-01-08, 19:27
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Min agenda är att jag är nyfiken och vill veta mer. Därför ställer jag många frågor. Du vet om att detta är ett diskussionforum va?

Återigen, du skrev att jag har en agenda. Dom 3-4 inläggen jag citerade, vad skulle du säga deras agenda är? Dom skriver ju om hur mycket pengar dom tjänar? Då har dom väl samma agenda som du anklagar mig för eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in