2023-01-06, 12:29
Medlem
Hört att veckobonusen är helt borttagen på JH nu, inte ens den med 1500 mess / 20 eur, finns det någon som jobbar där som kan bekräfta det?
2023-01-06, 15:03
Medlem
Nu har jag jobbat som chattoperatör åt ett visst företag som ofta nämns i tråden i snart en månad. Jag jobbar vid sidan om mina studier och har aldrig någonsin i mitt liv tjänat såhär mycket, och jag behöver inte ens lyfta på arslet! Jag vill bara ägna ett enormt tack till Hor-Ulla, som aktivt spridit budskapet om detta välbetalda arbete och inte försökt gate-keepa detta mirakelarbete. Jag vill till och med gå så långt att påstå att vad Hor-Ulla bedriver i denna tråden är den ultimata formen av civilkurage, genom hans konstanta försök att förbättra sina medmänniskors ekonomiska tillvaro.

Ett par stycken av mina vänner frågade mig hur jag hade råd med alla nya märkeskläder när vi var ute på krogen i onsdags, jag dök upp med en extremt begränsad utgåva av en Moncler-jacka. Jag berättade genast om mitt nya jobb som jag så enkelt tjänat så mycket pengar via, och jag tror att en 3-4 stycken iallafall verkade geniunt vara intresserade av detta, så jag berättade lite om hur jag gick till väga för att få jobbet. Nu håller vi tummarna för att även dessa rackare ska bli väl utvecklade chattoperatörer.

Tack, Hor-Ulla!

Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Exakt, och då förlorade du ju också VIP. Helt rätt.
2023-01-06, 15:27
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekologiskfascist
Nu har jag jobbat som chattoperatör åt ett visst företag som ofta nämns i tråden i snart en månad. Jag jobbar vid sidan om mina studier och har aldrig någonsin i mitt liv tjänat såhär mycket, och jag behöver inte ens lyfta på arslet! Jag vill bara ägna ett enormt tack till Hor-Ulla, som aktivt spridit budskapet om detta välbetalda arbete och inte försökt gate-keepa detta mirakelarbete. Jag vill till och med gå så långt att påstå att vad Hor-Ulla bedriver i denna tråden är den ultimata formen av civilkurage, genom hans konstanta försök att förbättra sina medmänniskors ekonomiska tillvaro.

Ett par stycken av mina vänner frågade mig hur jag hade råd med alla nya märkeskläder när vi var ute på krogen i onsdags, jag dök upp med en extremt begränsad utgåva av en Moncler-jacka. Jag berättade genast om mitt nya jobb som jag så enkelt tjänat så mycket pengar via, och jag tror att en 3-4 stycken iallafall verkade geniunt vara intresserade av detta, så jag berättade lite om hur jag gick till väga för att få jobbet. Nu håller vi tummarna för att även dessa rackare ska bli väl utvecklade chattoperatörer.

Tack, Hor-Ulla!

Du det är sannerligen inte mig du ska tacka. Det är alla duktiga chatt jobbare som håller liv i denna tråd. Jag har ju läst hur mycket dom tjänare, nån skrev ju att han knullade horor och kliade sig på bollarna och drog in en månadslön. Så jag har ju bara vidarebefordrat den infon till mina vänner (4 st)

Så mig ska du sannerligen inte tacka. Men kul att du tänkte på mig. Mina 4 vänner har nu alla blivit VIP, och alla drunknar i meddelanden (och pengar)
2023-01-06, 21:30
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxern
Hört att veckobonusen är helt borttagen på JH nu, inte ens den med 1500 mess / 20 eur, finns det någon som jobbar där som kan bekräfta det?
Nej, vart har du hört detta?
2023-01-07, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Nej, vart har du hört detta?

Enligt en supervisor på JH, nämde att dem inte har några veckobonusar för tillfället
2023-01-07, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Jaha? Förra tråden var ju åtminstone lite kul med roliga historier från Holland osv., nu är det ju bara ett gäng jävla know-it-alls som tror att ni är något. Dra åt helvete till er alla palla bryr sig.

Det där jävla Hor-Ulla som uppenbarligen är en coach från JH och försöker vara smart med hans falska inlägg och marknadsföring för JH har förstört hela tråden att ingen vill skriva i den längre, det är därför jag har slutat med det, det har blivit mycket trams.

Hor-Ulla tror att vi är lika dumma och lättlurade som deras targets på jh men han är så genomskinlig.
2023-01-08, 01:23
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Det där jävla Hor-Ulla som uppenbarligen är en coach från JH och försöker vara smart med hans falska inlägg och marknadsföring för JH har förstört hela tråden att ingen vill skriva i den längre, det är därför jag har slutat med det, det har blivit mycket trams.

Hor-Ulla tror att vi är lika dumma och lättlurade som deras targets på jh men han är så genomskinlig.

Haha vadå marknadsföring? Ni som skriver här är ju dom bästa marknadsförarna. Folk skriver att det är så mycket köer, vissa tjänar en månadslön medans han kliade sig på pungen.

Det är ju inte jag som skrivit det, utan ni som skriver i den här tråden.
2023-01-08, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Haha vadå marknadsföring? Ni som skriver här är ju dom bästa marknadsförarna. Folk skriver att det är så mycket köer, vissa tjänar en månadslön medans han kliade sig på pungen.

Det är ju inte jag som skrivit det, utan ni som skriver i den här tråden.

Nu jobbar jag inte på JH länge för det är inte värt det och är bara skit, JH är bra för de som vill komma in i det för de rekryterar hela tiden vilket är dumt, men visst är det bra för just de som har VIP? Men orka logga varje löjlig detalj och all granskning som pågår av coacherna som säger olika saker? Nej tack nu har jag kunnat komma in på andra ställen som har hela tiden mycket och göra och bra betalt.

Palla vänta i evighet för att kunna få skicka ett enda meddelande som man får 0,12eu för? Det är rena negerjobb och bara skit
Senast redigerad av ScubaDiver 2023-01-08 kl. 10:13.
2023-01-08, 10:05
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Nu jobbar jag inte på JH länge för det är inte värt det och är bara skit, JH är bra för de som vill komma in i det för de rekryterar hela tiden vilket är dumt, men visst är det bra för just de som har VIP? Men orka logga varje löjlig detalj och all granskning som pågår av coacherna som säger olika saker? Nej tack nu har jag kunnat komma in på andra ställen som har hela tiden mycket och göra och bra betalt.

Ja jo. Men som sagt, du säger att jag försöker marknadsföra JH när det enda jag gör är att lyfta fram vad andra redan har skrivit här. Det bara kryllar ju av inlägg hur mycket pengar man drar in. Det är ju inte jag som skrivit det (för jag har inte detta chattande jobb) Utan det är ju ni som skriver här som lyfter fram hur pass bra man tjänar.

Det i sin tur gör ju att det är en strid ström av sökande till detta chattande jobb, men det är ju bra det så ni får hjälp med att beta av dom massiva köerna som verkar finnas.
2023-01-08, 13:54
Medlem
--2--s avatar
lol vilka f*ttor jh är tar bort den äckliga lilla bonusen som vi har.. samtidigt som dom tjänar MILJONER. Tror dom vi kommer göra ett bra jobb nu? ni får vad ni betalar för, så ni får bara SKIT från och med nu. LOOL
2023-01-08, 14:06
Medlem
JH är ett stort skämt nu. De tar av BRA folk VIP, de tar bort bonusar, coacherna blir mer och mer nazistiska.

Tror företaget kommer braka sönder mycket snart.
2023-01-08, 14:11
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
lol vilka f*ttor jh är tar bort den äckliga lilla bonusen som vi har.. samtidigt som dom tjänar MILJONER. Tror dom vi kommer göra ett bra jobb nu? ni får vad ni betalar för, så ni får bara SKIT från och med nu. LOOL

Citat:
Jag hade en kompis som jobbade med det där och han sa att det bara är en massa gamla gubbar som skriker "MEN VAR BOR DU DÅ???" och skriver om hur de vill kissa och bajsa på tjejerna, det är inte så mysigt jobb direkt.

Min kompis blev gripen för bedrägeri och skattebrott, han fick betala ca 250 000 kr i böter så jag rekommenderar ingen att jobba med detta, ej seriöst.

Citat:
Mycket bajs, kiss och äckliga saker.

En gubbe skickade en bild på en blöja full med bajs till mig precis, mysig start på dagen.

Flera som jobbar med detta har gripits för skattebrott och bedrägeri.

Rekommenderar ingen att börja.

Citat:
grymt många som SKV skatteverket plockat nu. Har flera kompisar som åkt dit. Banken har koll och det rapporteras även från Bitsafe med mera! Riktigt sjukt hur folk vågar detta haha!

Hej där, hur går det med alla dina kompisar som åker dit för skattebrott hela tiden?

Man kan nästan tro att det är nått du säger för att du ska få alla meddelanden själv?

För å ena sidan rekomenderar du ingen att börja, å åt den andra sidan så är du missnöjd med att bonusen försvinner ? 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in