Nu har jag jobbat som chattoperatör åt ett visst företag som ofta nämns i tråden i snart en månad. Jag jobbar vid sidan om mina studier och har aldrig någonsin i mitt liv tjänat såhär mycket, och jag behöver inte ens lyfta på arslet! Jag vill bara ägna ett enormt tack till Hor-Ulla, som aktivt spridit budskapet om detta välbetalda arbete och inte försökt gate-keepa detta mirakelarbete. Jag vill till och med gå så långt att påstå att vad Hor-Ulla bedriver i denna tråden är den ultimata formen av civilkurage, genom hans konstanta försök att förbättra sina medmänniskors ekonomiska tillvaro.
Ett par stycken av mina vänner frågade mig hur jag hade råd med alla nya märkeskläder när vi var ute på krogen i onsdags, jag dök upp med en extremt begränsad utgåva av en Moncler-jacka. Jag berättade genast om mitt nya jobb som jag så enkelt tjänat så mycket pengar via, och jag tror att en 3-4 stycken iallafall verkade geniunt vara intresserade av detta, så jag berättade lite om hur jag gick till väga för att få jobbet. Nu håller vi tummarna för att även dessa rackare ska bli väl utvecklade chattoperatörer.
Tack, Hor-Ulla!
Citat:
Ursprungligen postat av
Hor-Ulla
Exakt, och då förlorade du ju också VIP. Helt rätt.