2023-01-07, 20:42
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Löjligt.
Det uppträdande var klart över gränsen, många i Arsenal gnällde över Klopp men nu har de ett halvt lag och tränare som gör detsamma. Klopp blev avstängd och detsamma borde Arteta bli. Oerhörd gåta att han undkom gult under 90 min… dels aggressivt uppträdande sedan lämnade han det tekniska området flera gånger.
Citera
2023-01-07, 20:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Det uppträdande var klart över gränsen, många i Arsenal gnällde över Klopp men nu har de ett halvt lag och tränare som gör detsamma. Klopp blev avstängd och detsamma borde Arteta bli. Oerhörd gåta att han undkom gult under 90 min… dels aggressivt uppträdande sedan lämnade han det tekniska området flera gånger.
Bland det dummaste som jag nånsin har hört.
Citera
2023-01-07, 20:49
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Bland det dummaste som jag nånsin har hört.
Kom från dig 🤣🤣🤣🤣🤣 😬😬
Ni kommer bli straffade, synd att det bara blir böter.
Citera
2023-01-07, 21:22
Medlem
Beaver14s avatar
Poppisgänget Wrexham (ägs av Ryan Reynolds och polare) slår ut Coventry i en häftig match. Såg den. Göyköres kom in efter 30 minuter och visade hur mycket bättre än Nation League-spelare han är.

Den engelska kommentatorn sa att flera PL-klubbar är intresserade av honom. Nån som vet vilka? Kan tänka mig att det är typ Leicester (ersättare för Vardy), Bournemouth, Southampton och liknande.
Citera
2023-01-07, 22:43
Avstängd
Jagduvidoms avatar
fYFAN VAD wOLVES BLIR RÅNANDE!!!!!!!!!!!!!!

Han är bakom bollen på den situation det kan varit offside som inte ens ska vara offside då han är 20 från bollen men han är bakom bollen för fan!!!

VAR är ren jävla andra chans för dom stora lagen!!!!!

SMuts!!!
Citera
2023-01-07, 23:01
Medlem
Kämpar Wolves så här bra, som i matchen mot L-pool så känns det som de borde ha hyfsade chanser att klara av att hålla sig kvar i premier league.
Citera
2023-01-07, 23:01
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Så jävla äckligt att dom släpper Salahs mål när han är tok offside även om backen går på bollen.
I Wolves fall kan jag fan inte fatta alls. Ett rån.

Ut med VAR eller stäng av domare som gör uppenbara fel. Så gör dom i Italien iaf.
Citera
2023-01-07, 23:06
Medlem
reinvests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Så jävla äckligt att dom släpper Salahs mål när han är tok offside även om backen går på bollen.

Ut med VAR eller stäng av domare som gör uppenbara fel. Så gör dom i Italien iaf.

Finns ingen offside för Wolves. Och varför ingen transparens? - Varför visar inte VAR-domarna och producenten beslutet?
Citera
2023-01-07, 23:08
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Regelboken är glasklar, försvararen spelar aktivt på bollen och då uppstår ny spelsituation. Så VAR gör helt rätt. Sen att regeln kanske borde skrivas om är en annan femma.

2-3 målet vill jag se från annan vinkel, hörnläggaren kommer från offside men om han hinner upp eller tar på en Liverpool spelare och ut ska jag låta vara osagt. Assisterande vinkar offside på bortre ytan om man tittar på flaggans position.
Senast redigerad av Drickback 2023-01-07 kl. 23:24.
Citera
2023-01-08, 00:19
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Mycket vettig analys här.

Så fort en match spelas på Anfield så stryks regelboken för hemmalaget allt för att the inbreds ska vinna och fira med sina fans. Nästan lika bra att lämna WO så fort man ska dit som bortalag för att alla är väl medvetna om att du inte får ett skit med dig.

Dem kallas inte för LiVARpool utan anledning.

Sen håller jag även helt med dig om VAR ut med skiten! Så fort nån tönt bakom en skärm ska ett domslut som idiothelvetet till domare inte kunde få rätt så är det ungefär om att tönten i fråga har helt fria häder till att hitta på en förklaring till att det var foul, hands eller offside. Finns ingen regelrätt tolkning av fotbollens lagar längre som alla domare kan gå med på.

FUCK VAR!

https://twitter.com/paddypower/status/1611841409191120896?cxt=HHwWgMDQ0ZjOtN4sAAAA
Citera
2023-01-08, 01:09
Medlem
Drickbacks avatar
Så kallade 2-3 målet var avvinkat av assisterande och VAR bekräftar i efterhand att domslutet var rätt, rätt ska vara rätt.
Citera
2023-01-08, 02:00
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Så kallade 2-3 målet var avvinkat av assisterande och VAR bekräftar i efterhand att domslutet var rätt, rätt ska vara rätt.
Det var felaktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in