2023-01-07, 20:48
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja det kan nog va så, sjukt tragiskt. Men många lider väl med förövare. Hur kan man förlåta nåt sånt? Asså jag skulle aldrig kunna det. Det va ju ändå pga honom som jag tvingades in i detta, och det vet jag, dumpen och internet gjorde det inte enklare. Men separation hade oavsett varit enda vägen.

Jag vet att jag ibland uttrycker mig dumt som kan misstolkas men egoist är jag fan långt ifrån.
Jag tror inte du är någon egoist heller.
Jag tror att du är en människa som fått något jävligt jobbigt i knät och försöker hantera det.
Citera
2023-01-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttolini
Ny kamelknullare klippt på Dumpen. För ovanlighetens skull var kebabtallriken ute efter en flicka, det var ovanligt!

Vart är alla kebabrumpeslickare som tidigare i tråden hävdat att det bara är svenskar som blir haffade på dumpen?

Detta är väl 6:e eller 7:e kebabtallriken dom plockar? Den första som är ute efter småflickor dock, så det var ju lite ovanligt faktiskt!
Känns lite tamt efter rektorsgäddan som smällde högt. Men så är det i världen. Barn går inte säkra någonstans.
Citera
2023-01-07, 20:54
Medlem
Napp #182
Helvete vilken jobbig människa! Detta ändlösa helt hjärndöda chattandet det tar ju fan aldrig slut! Kudos till fiskarna som pallar att sitta och trams med denna sjuka individ.
Citera
2023-01-07, 20:58
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Napp #182
Helvete vilken jobbig människa! Detta ändlösa helt hjärndöda chattandet det tar ju fan aldrig slut! Kudos till fiskarna som pallar att sitta och trams med denna sjuka individ.
Napp182 har hållit på i över ett år.
Det du ser på Dumpen är ett litet axplock bara
Citera
2023-01-07, 21:00
Medlem
Rektor-gäddan är så rolig. Använd i Coops marknadsföring
Citera
2023-01-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Rektor-gäddan är så rolig. Använd i Coops marknadsföring
Skulle inte tro de vill förknippas med den sjuka jäveln.
”-Det är bara en lek. Har handlat på Coop”
Jösses
Nåväl, skitstöveln är sparkad och har inte längre tillgång till barn, får man väl ändå hoppas.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-07 kl. 21:10.
Citera
2023-01-07, 21:08
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Tänker du på rektorsgäddan som inte kunde köra iväg?
Du får väl polisanmäla att någon parkerade så konstigt att det hindrade trafiken.
Förresten så var egendomen inte hans. Bilen som han tänkte sätta på en 13-åring i tillhör hans sambo och jag tvivlar på att hon delar dina åsikter i det här fallet.
Nej, jag syftar på den senaste gäddan.
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det står tydligt uttalat i paragrafen vad men menar med det.
Försöker du påstå att dom försökt byta lås på bilen eller liknande.
Paragrafen fungerar inte som du tror.
Jag jobbar med det och behöver inte sitta och gissa.
Väljer härmed att betrakta dig som utvecklingsstörd och avslutar diskussionen.
Citera
2023-01-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Skulle inte tro de vill förknippas med den sjuka jäveln.

Tycker det vore ett bra sätt att förena nytta med nöje. Eller gör en parodi på den som handlar om något mer oskyldigt då.
Citera
2023-01-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Nej, jag syftar på den senaste gäddan.
Vad ser du som problem med den senaste gäddan? Förutom att han mumlade och var svår att höra i vissa avsnitt.
Citera
2023-01-07, 21:23
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ja det kan nog va så, sjukt tragiskt. Men många lider väl med förövare. Hur kan man förlåta nåt sånt? Asså jag skulle aldrig kunna det. Det va ju ändå pga honom som jag tvingades in i detta, och det vet jag, dumpen och internet gjorde det inte enklare. Men separation hade oavsett varit enda vägen.

Jag vet att jag ibland uttrycker mig dumt som kan misstolkas men egoist är jag fan långt ifrån.

Jag kan verkligen förstå vilken mardröm du och dina/ditt barn hamnat i.
Citera
2023-01-07, 21:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Nä det kan jag tänka mig faktiskt.

Absolut det kan vi va överens om. Inget barn ska behöva bli utsatt.
Vad jag inte förstår inom rättssystemet är varför inte polisen får använda brottsprovokation i såna här fall, dom får väl det i vissa fall? Eller är jag helt ute och cyklar?
Av den enkla anledningen att det kan förleda till brott. Det skulle utmana demokratin, om vi får diktatoriska politiker, och de vill rensa opinionen med att locka dem till brott. Se Ryssland hur det fungerar där.
Citera
2023-01-07, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Beskriv gärna ett scenario där de får fram vem ägaren av en viss ipadress är genom att koppla samman denna med andra ställen den används på.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalsjofors
Gå inte i polemik med Dumpens mest framstående fotsoldat. Han får ersättning för detta, gå inte i polemik!

Härligt med fina ord som kanske inte alla förstår.
Vill därför förtydliga.

Polemik (av grek. polemos "krig") är en litterär strid, pennfejd, skriftlig meningsstrid (vanligen rörande någon vetenskaplig, teologisk, vitter, politisk eller kommunal fråga). Polemik är en omtvistad retorik avsedd för att stödja en viss position i olika kontroversiella ämnen. En person som ofta uttalar sig polemiskt kallas polemiker.[1] Ordet kommer från grekiska πολεμικός (polemikos) som betyder "krigisk, fientlig" och från πόλεμος (polemos) som betyder "krig".[2]
Källa: Wikipedia.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in