2021-09-18, 22:09
Medlem
Bizmarcks avatar
Ponera detta:
Ni träffar en drömkille. Snygg, rolig, smart, bra i sängen och allt det där!
Plötsligt en dag bekänner han att han vill bli kissad och bajsad på överallt. Hade ni gått honom till mötes? Hur i så fall? Kompromissat er fram till en lösning eller erbjudit hela paketet? Eller dragit därifrån och bytt till hemligt mobilnummer? Hur agerar ni?
Citera
2021-09-18, 22:26
Medlem
sortteas avatar
Detta är en ickefråga. En kvinna som är attraherad av dig är villig att göra precis allt.

Jag hade en kvinna ganska nyligen som jag fick att kolla på barnporr med mig. Hon tyckte det var intressant. (hon tog laptopen ifrån mig och började kolla igenom materialet själv).

Så om hon är attraherad av dig så finns egentligen inga större gränser.
Citera
2021-09-18, 22:35
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sorttea
Detta är en ickefråga. En kvinna som är attraherad av dig är villig att göra precis allt.

Jag hade en kvinna ganska nyligen som jag fick att kolla på barnporr med mig. Hon tyckte det var intressant. (hon tog laptopen ifrån mig och började kolla igenom materialet själv).

Jaså, där ser man!
Och om du säger att det är en ickefråga så får väl nån moderator låsa tråden då!
Citera
2021-09-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ponera detta:
Plötsligt en dag bekänner han att han vill bli kissad och bajsad på överallt. Hade ni gått honom till mötes? Hur i så fall? Kompromissat er fram till en lösning eller erbjudit hela paketet? Eller dragit därifrån och bytt till hemligt mobilnummer? Hur agerar ni?

Det hade blivit tack å hej! Orka städa det också, vet du hur jobbigt det är att tvätta bort bajs?
Citera
2021-09-18, 22:43
Bannlyst
Min fru bajsade på min kuk och sen så sög hon av bajset och spottade ut det i en hink. Vi båda gillade det men det blir för mycket att städa efteråt.

Någon gång så ska vi prova att bajsa varandra i munnen.
Citera
2022-06-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjarilsflickan
Det hade blivit tack å hej! Orka städa det också, vet du hur jobbigt det är att tvätta bort bajs?
Sant. Hade kunnat pissa på killen, att skita på honom skulle va för pinsamt och stelt typ.
Hade helst gjort det utomhus, just för städningen.
Citera
2022-07-02, 00:03
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ponera detta:

Jag skulle nog tänka mig att gå till mötes, beroende på hur det känns i connection mellan oss. Jag har själv kissat på killar, bland annat.
Citera
2023-01-07, 19:43
Medlem
Fittplasks avatar
Jag har en kinky fantasi om att en tjej som rider mig ska stoppa fingrarna i halsen och spy en kaskadspya på mig medan vi knullar. Känns helt OK, hårdrockare som man är. Men att få en tjej som ställer upp på det, tjena!
Citera
2023-01-07, 19:46
Medlem
Kolla dokumentären om john Mcafee. Där är det tjejer som gör sånt på honom. Han gillar det ska jag tillägga.
Citera
2023-01-11, 13:37
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sorttea

Du har fel i allt du skrivit.
Citera
2023-01-13, 23:31
Medlem
Gingers avatar
Tror ni verkligen att man ska göra detta med sin partner?
Citera
2023-05-03, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittplask
Jag har en kinky fantasi om att en tjej som rider mig ska stoppa fingrarna i halsen och spy en kaskadspya på mig medan vi knullar. Känns helt OK, hårdrockare som man är. Men att få en tjej som ställer upp på det, tjena!
Jag hade ett kk som ville bli knullad doggystyle medan hon spydde i toa eller hink pga fylla eller andra orsaker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in