Citat:
Ursprungligen postat av
Dalsjofors
Har tidigare i tråden verifierats att hon lever på Swish-pengarna.
Nu går ju VVVulpes in och försvarar sin mentor omgående. Men detta har bekräftats från oberoende källor. Varför tror du seriösa aktörer inte tar i Dumpen med tång? Om du tar del av vad Sara begått för brott tidigare så ser du henne med nya glasögon. Det här hon håller på med för stunden är att rädda sitt egna skinn och sitt egna ansikte. Verksamheten är bara en täckmantel. Psykopater är listiga människor. Lär dig detta.
Min mentor? I vad? Jag skriver bara utifrån den fakta jag läst och sett själv, antar inte och försöker undvika confirmed bias (din och flera andra gäddlingars paradgren). Där är jag också kritisk till saker Dumpen gör när jag anser det berättigat.
Jag skulle aldrig, som du, skriva att någon som inte jag inte känner eller som själv tydliggjort sin ställning i otvetydiga ordalag ÄR, TÄNKER, HOPPAS, VILL något. Bara går på den typen av retorik, vilken intressant no också är typisk för antisocial personlighetsstörning. Liksom den nu klassiska "står tidigare i tråden, bevisat/bekräftat/länkat där", vilket i 99% av fallen inte stämmer så klart.
Uppenbart vare sig normalbegåvade eller akademiker ni gäddlingar som kör det här upplägget.
Goda nyheter, seriösa aktörer verkar vara på G för Dumpen, enligt vad som skrivs i MSM nu.