2023-01-07, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är det därför man ska se över allt bidragsfusk? Läcker miljarder till folk som är fullt kapabla till att arbeta. Sossarnas fel och nu måste man städa upp efter dom.

Saras journal känner man ju inte till så låter det vara osagt. Hon är i alla fall i sysselsättning.
Om det var fusk vet FK det och dealar med saken, tro mig. Så du kan tryggt släppa det.
Citera
2023-01-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Ja vi måste hjälpas åt att stoppa tjatet. Det förstör bara tråden, så att ingen vill läsa.
Nu har det skrivts flera hundra gånger om samma, att Sara är en dålig person.
Det räcker nu.
Markera som OT?
Citera
2023-01-07, 14:28
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Vilka andra sätt?
Lappar i brevlådan till alla i grannskapet?
Bevakning på arbetsplatser så information kan skickas?
Vilka andra sätt?
Min synsätt är att anhöriga drabbas på grund av gäddan.
Bitterhet och ilska får ni vända er till gäddan med.
Inte mot dom stoppat honom och försöker skydda barn från att bli offer för honom.
Jag undrar om inte du är ganska bitter för att uthängningen gjort att du inte har något val.
Du får inte välja att förstå stötta och försöka igen eftersom omvärlden vet och ser och fördömer dig om du väljer något sådant.
Du får inget gehör om du vill se det som "ett misstag" eller "han blev lurad" och där tror jag skon klämmer för dig.

Försöka igen? Är du på riktigt? Om du skulle vilja försöka igen med nån som förgriper sig på barn så får det stå för dig, dra inte in mig i den tanken.
Citera
2023-01-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är det därför man ska se över allt bidragsfusk? Läcker miljarder till folk som är fullt kapabla till att arbeta. Sossarnas fel och nu måste man städa upp efter dom.

Saras journal känner man ju inte till så låter det vara osagt. Hon är i alla fall i sysselsättning.
Att ni orkar, sitter här och gnäller men ingen av er orkar att lyfta luren och ringa till försäkringskassan.
Sluta gnäll och kom med intressant information istället för påhittefnoskler.
Citera
2023-01-07, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Fast nu blir det ju dubbelmoral,mina barn offras ju? Alla anhörigas barn offras iom uthängning och det är tydligen ok?
Nej. men rent krasst är det inte uthägningen som gör det, på en liten ort kommer sånt ut ändå. Bättre att veta. Antalet bar som skyddas, dina barn slipper växa upp med en förövare som, även om han inte gått/går på dem, mer eller mindre subliminalt förmedlar sjuka värderingar och kvinnosyn vidare till barnen.
Citera
2023-01-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Fast nu blir det ju dubbelmoral,mina barn offras ju? Alla anhörigas barn offras iom uthängning och det är tydligen ok?
Du kan inte köpa ut Ditt ansvar i de relationer du involverar dina barn i,
Sitter du i en skiten sits så måste du förklara det för dina barn.
Det är inte de utsatta barn som på bekostnad av sig själva som ska göra det jobbet åt dig.
Förstår du inte det?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-07 kl. 14:49.
Citera
2023-01-07, 14:41
Medlem
Blarggs avatar
Vem av alla är detta som stoltserar med att vara med på dumpen? https://vm.tiktok.com/ZMFKey1ug/
Citera
2023-01-07, 14:49
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej. men rent krasst är det inte uthägningen som gör det, på en liten ort kommer sånt ut ändå. Bättre att veta. Antalet bar som skyddas, dina barn slipper växa upp med en förövare som, även om han inte gått/går på dem, mer eller mindre subliminalt förmedlar sjuka värderingar och kvinnosyn vidare till barnen.

Jo lite. Säg att folk går på anhöriga då kan man välja att flytta men att det finns över nätet gör att det ändå blir en tidsfråga innan nån vet vem man är anhörig till och kan då igen bli mobbning osv. Jag vill tro på att vårt rättssystem funkar och tror då också att det är den vägen man ska gå. Sen behövs absolut en lagändring i detta gällande barn och jag hoppas att det blir hårdare så polisen kan sköta detta.
Citera
2023-01-07, 14:50
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Hur mycket kan Patrik och hon tjäna på denna sajt?
Citera
2023-01-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Du spammar sönder tråden med dina pedofilvurmande oneliners. Föreslår att du startar en ny tråd där du diskuterar pedofilers rätt att förgripa sig på barn.
Ordet är fritt. Vill du mässa dumpens lovord så föreslår jag facebook. Jag förespråkar rättssäkerhet, inget annat.
Citera
2023-01-07, 14:52
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du kan inte köpa ut Ditt ansvar i de relationer du involverar dina barn i,
Sitter du i en skiten sits så måste du förklara det för dina barn.
Det är inte de utsatta barn som på bekostnad av sig själva som ska göra det jobbet åt dig.
Förstår du inte det?
Tell me, hur förklarar man detta för en 3 åring? Mkt möjligt därför ska jag leva singel resten av livet.
Citera
2023-01-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
undra om den oskyldige mannen i Torslanda förtjänade att bli efterföljd och uthängd som felaktigt anklagad.

https://dumpen.se/2022/05/11/cigarett-berra-levererar-napp-98/
Han var inte oskyldig. Varför skriver du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in