2023-01-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag är inte ute efter att hålla upp nån fasad
Vad gör du då här?
Citera
2023-01-07, 13:38
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det är fel för att dina barn är viktigare än dom barn gäddan kan fånga och våldta?
Så det är fel att vilja skydda sina barn? Verkligen?
Citera
2023-01-07, 13:42
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Nej du måste skydda dom från din snubbe eftersom det är han som utgör en fara för barn.
På samma sätt måste andra också få möjligheten att skydda sina barn från din snubbe.
Du vill neka andra den rätten för att du ska slippa känna dig dum och få det besvärligt.
Citera
2023-01-07, 13:42
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad gör du då här?
För att delge ett anhörig perspektiv sen blev det mitt sätt att bearbeta
Citera
2023-01-07, 13:43
Medlem
Citat:
Det är aldrig fel att skydda barnen, det ska man verkligen göra. Men ALDRIG på bekostnad att andras barn ska offras.
Då får man lära sina barn riskerna med etablerade relationer där den person man trodde var bra tyvärr inte är det.
Citera
2023-01-07, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Den manipulativa fd drogmissbrukare(troligvis misbrukar hon fortfarande) vill nog få det att se ut som att hon jobbar ideellt.Sara har sjukersättning som ligger på cirka 12 000 kr i månaden då hon inte står inför arbetsmarknadens förfogande.

Grejen är att man får tjäna cirka 50 000 kr även med denna ersättningen.Fast rent logiskt sätt så har så har hon överstigit denna summan för längesedan och kommer att fortsätta dra in Swish pengar.Märker inte folk hur desperat hon börjar bli?Hon hänger ut folk som inte ens har dykt upp på plats.

Brukar folk som har sjukersättning stå till arbetsmarknadens förfogande? Missar man inte målet lite grann om man ska ha arbetsoförmögna att söka och ta jobb?

Tycker att hon är betydligt lugnare nu än för ett halvår sen.
Citera
2023-01-07, 13:45
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej du måste skydda dom från din snubbe eftersom det är han som utgör en fara för barn.
På samma sätt måste andra också få möjligheten att skydda sina barn från din snubbe.
Du vill neka andra den rätten för att du ska slippa känna dig dum och få det besvärligt.
Med tanke på ditt skeva synsätt på anhöriga i synnerhet med tanke på att du påstår dig att va polis dessutom så har du och jag inget mer att säga varandra.
Citera
2023-01-07, 13:45
Medlem
Citat:
Det enda försäkringskassan egentligen behöver är tydliga bevis på att hon har fått in de summor som hon har fått in på sitt bankkonto.Och sen att någon skickar en video på alla konfrontationer hon har gjort,kamera övervakning på ställen hon har varit på när hon har åkt genom hela Svea rike.

Om detta skulle komma in så bevisade både att hon är fullt kapabel till att sköta ett arbete samtidigt som att hon har fått in mer pengar än vad som är tillåtet med hennes ersättning.

Har hon inte steglös avräkning då?
Citera
2023-01-07, 13:47
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är aldrig fel att skydda barnen, det ska man verkligen göra. Men ALDRIG på bekostnad att andras barn ska offras.
Då får man lära sina barn riskerna med etablerade relationer där den person man trodde var bra tyvärr inte är det.
Fast nu blir det ju dubbelmoral,mina barn offras ju? Alla anhörigas barn offras iom uthängning och det är tydligen ok?
Citera
Medlem
Citat:
För att delge ett anhörig perspektiv sen blev det mitt sätt att bearbeta
Ja du måste bearbeta att du etablerat en relation till en person som inte var sann.
Inget barn ska offras för den sakens skull.
Lögnerna kan inte fortsätta, de måste upp till ytan även om det känns besvärligt för dig.
Citera
Medlem
Citat:
Absolut så tycker jag är rätt ska vara rätt.Och även gällande byxmyndigheten alla lagar tycker jag ska följas.Däremot kan man ha argument emot vissa lagar utan att vilja bryta dem.

Sara som själv har haft problem med lagen tycker inte jag är rätt person att gå runt och trycka upp en kamera i folks ansikten. Och varför ska hon bestämma vilka lagar som ska följas och vilka som inte ska följas?

Det finns i sig ingen lag om att man inte får bryta lagar och själv bestämma vilka man vill bryta.
Citera
2023-01-07, 13:48
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Med tanke på ditt skeva synsätt på anhöriga i synnerhet med tanke på att du påstår dig att va polis dessutom så har du och jag inget mer att säga varandra.
Du vet ingenting om mitt synsätt på anhöriga.
Du vet vad jag anser om ditt resonemang.
Vad skulle du själv tyckt om andra visste att du hade en pedofil hovrande runt dig men inte lät dig veta det?
Skönt att slippa veta eller förbannad för att du inte fick möjligheten att skydda dina barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in