2023-01-06, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Känns jättebra att jag finansierat Ahmeds nya bil via skattesedeln alla dessa år? Bättre han än jag liksom. Tänk vilka trauman han måste genomlidit i sitt hemland. Hoppas hans lyxbil gör att han slipper ångesten av att bo där.

Pengar ifrån fejkad Somalisk läxhjälp gå till lyxbilar som BMW / Audi

Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Exakt. Samt rån.

Precis. Vill man lösa problemet så går det alldeles utmärkt. Myndigheter tittar generellt 180 grader när det kommer till invandrarrelaterad brottslighet. Det enda positiva med höjda räntor, skenande inflation, ökade elräkningar är att kollapsen närmar sig med stormsteg. Inte för att jag vill hamna i krig eller ens tror vi landar där men ska man spela PKs spel så lite bomber från ryssen så skulle man bli av med en jädra massa parasiter.

Fullkomligt älskar att se dessa äldre filmer och kunna drömma mig tillbaka till idyllen när Sverige var svenskt.

Exakt. Väl talat. De som tvivlar kan väl besöka en bilhandlare och dra med sig 10 låginkomsttagare polare och säga att man ska köpa en bil för en miljon och att alla ska stå på lånet. Finns inte en chans att man får igenom det. Man har hört de lögnerna i över 30 år.

Dom skriver en fordonet på en klan medlem, någon form som man har importerat som få lever på Svenska välfärd och sedan åker Muhammed runt i BMW gör Knarkaffärer, men polisen kan inte plocka fordonet eftersom den är skriven på annan klan medlem.
Senast redigerad av PalmeKiller 2023-01-06 kl. 22:36.
Citera
2023-01-06, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RymdNazisten
Klart pengarna kommer från Svensken som köper knarket.

Enligt den här artikeln så säljer muslimerna knark för ungefär 7 miljarder varje år.
https://www.can.se/pressmeddelande/narkotikahandeln-i-sverige-omsatter-miljarder/

Kanske svenskarna ska sluta knarka då?
Du har inte kolla på mycket ser va? Knarket kommer från det kristna Mexico.

Det är primärt albaner och serber som håller på med knarkhandeln, varav ingen är religiös.
Citera
2023-01-06, 23:20
Medlem
RymdNazistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Kanske svenskarna ska sluta knarka då?
Du har inte kolla på mycket ser va? Knarket kommer från det kristna Mexico.

Det är primärt albaner och serber som håller på med knarkhandeln, varav ingen är religiös.

vad snackar du för dum skit? över hela europa är det muslimer som bredriver narkotikahandel
Citera
2023-01-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RymdNazisten
vad snackar du för dum skit? över hela europa är det muslimer som bredriver narkotikahandel

Skicka underlag på det annars är det skitsnack.
Citera
2023-01-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Det är väldigt vanligt att se detta fenomen. Män från Mena mellan 18-30 som bor i förorten, saknar högutbildning men som ändå kör runt i bilar värda runt en miljon kronor. Läggs alla pengar de lyckas få tag i på bilen? Är det leasing i många fall? Billån med avbetalningsplan? Hur får de annars tag i pengarna? Är det många som hamnar hos fogden?

Varför är de förövrigt så fixerade vid dessa dyra bilar?
Nja, enligt många andra källor från Flashback är dessa killar raketforskare, ingenjörer och läkare. De ingår ju i det sk kompetensregnet över Sverige. De tjänar runt 80k i månaden och då har man råd med en BMW.

Citera
2023-01-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Faktum är nog att dom flesta anpassar sig till det nya landet, arbetar och sköter sig precis som många som hackar på alla invandrare vill att det ska vara.

Tyvärr finns det ett inte så litet antal som inte alls är intresserade av att anpassa sig och passa in. Dom förstör ju så klart för alla som kommit hit och sköter sig, det är tråkigt både för er och för Sverige tycker jag.

Så fortsätt harva runt i din KIA så länge den fungerar, hellre än att ta efter dom som inte sköter sig.

Tja vad ska man göra liksom? I mitt forna hemland Jugoslavien så finns det ett talesätt. En lögn och ett brott har väldigt korta ben. Du kommer inte långt. Det fastnade hos oss majoriteten i alla fall. Nog finns det rötägg även bland oss men det är bara mänskligt om något.
Citera
2023-01-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Ja, det här duger inte, du får skärpa till dig

Får nog råna den lokala korvmojen eller nåt. Måste ni börja nånstans haha. Gods hamburgare gör dom dock.

Kallas lokalt för skrevet dock. Illa namn för ett rätt bra hak ändå haha
Citera
2023-01-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contains
Flashbackexperterna slutade få anslag vid födseln vad gäller deras hypoteser kring invandrares inkomster, så de var helt enkelt tvungna att gå på magkänslan. Inte lätt för dom stackarna.

Nej det är svårt att se skogen för ett träd. Nu i veckan dömdes ett ljushuvud för 500 våldtäkter. Han våldtog sin partner vid minst 500 tillfällen. Våran lagstiftning kräver att det bokförs som 500 våldtäkter.

l Danmark hade det varit en våldtäkt då offret är detsamma.

Inte konstigt att vår statistik ser ut som det gör.

Dessa ljushuvuden kan inte lagen men citerar gärna siffror. Sten i glashus och allt det där.
Citera
2023-01-07, 00:06
Avslutad
Med en snabb bil har dom större chans att en biljakt avbryts, bilen är trygghet, den är för många av dom samma som ett fullblod en tävlingshäst.
Det är symbolen och tecknet för släkten där hemma i "öknen" att de har lyckats.
Sedan om de bor i en hyreslägenhet spelar ingen roll.
Håller någon på med att se över hur många gånger Polisen avbryter biljakter per år?
Om det ska transporteras vapen eller knark som kan leda till många års fängelse så är givetvis en snabb bil att föredra.
Det går att lägga hur mycket svarta pengar som helst på en bil, det tvättas automatiskt, faktum är att en bil påminner om en tvättmaskin för svarta pengar.
Kan det stämma eller är jag som vanligt ute och cyklar.
Citera
2023-01-07, 00:26
Medlem
balthazar5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Faktum är nog att dom flesta anpassar sig till det nya landet, arbetar och sköter sig precis som många som hackar på alla invandrare vill att det ska vara.

Tyvärr finns det ett inte så litet antal som inte alls är intresserade av att anpassa sig och passa in. Dom förstör ju så klart för alla som kommit hit och sköter sig, det är tråkigt både för er och för Sverige tycker jag.

Så fortsätt harva runt i din KIA så länge den fungerar, hellre än att ta efter dom som inte sköter sig.

Att köra runt med KIA innebär alltså att sköta sig i svenskans ögon? Så om jag som invandrare kör en RS6:a är jag per definition kriminell? Är det så svårt att tjäna ihop 1 miljon kronor i Sverige, även om man är en vanlig knegare? Säg att en viss invandrare tjänar medianlönen 33000 kr. Om man jobbar över, vilket invandrare gör mycket oftare än svenskar, kommer man lätt upp över 40k. Efter skatt blir det 30k i plånboken. Unga invandrare lever oftast kvar hos sina föräldrar och därmed slipper räkningar och matkostnader. Lägger man undan 25k varje månad i 3.5 år så är man uppe i 1 miljon.

Vad jag försöker säga är att invandrare är mycket bättre på att spara pengar än svenskar. Sen vad gäller prioriteringar kan jag själv tycka att det är dumt att lägga 3.5 år av sitt liv på en bil. Men prioriteringar styrs av värderingar. Invandrare värderar det materiella mer än t.ex. att äta ute, resa, shoppa, supa på helger mm.
Citera
2023-01-07, 00:33
Medlem
De måste väl kompensera sina pyttesmå damfötter med något.
Citera
2023-01-07, 00:59
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Araber brukar generellt (av någon anledning som jag inte vet) lägga ner en stor del av sin förmögenhet på en bil.
Dom som har råd med dyra bilar är antingen dom som jobbar eller dom som tjänat mycket pengar på kriminalitet.

Överlag så är status viktigt för folk i 3e världen. Där är dyr bil o stor TV viktigt. Så det kan se lite märkligt ut med en Tysk bil parkerad utanför ett plåtskjul med en 55 tums Samsung fullt synlig i det öppna vardagsrummet…,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in