Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Jag frågade efter mer detaljerad läsning. Naturligtvis har jag läst om det förr, men tänkte läsa lite seriöst. Jag noterar att du inte har några lästips.
Nej, jag har inte jobbat i Ryssland. Men jag har också stor internationell erfarenhet.
Finns mycket att hitta men samtidigt är mycket vinklat och väldigt mycket desinformation har spridits speciellt av Kreml.
Men ta din tid men var noggrann med källkritik, ett tipps är att kolla bakgrunden hos den som skapat i formationen.
Finns det massiv kritik och tydliga motbevis mot " fakta" som presenteras i alstret skall helheten tas med en stor nypa salt.
Det jag sett av dig är tvärtom, då du uppenbarligen tagit till dig av bonells och Lancaster alster.
Och att du Inte har förstått att minsk avtalen aldrig uppfylldes då Ryssland vägrade de initierade delarna säger mig att du är grundlurad.
Är man som jag uppfattar dig naiv och med lite låg IQ så är det lätt att ta till sig det som de vill visa.
Att du har stor internationell erfarenhet får man nog ta med en ännu större nypa salt.
Själv har jag jobbat globalt med leverantörer på alla kontinenter(Utom antarktis) sen mitten av 80talet, och har försökt haft affärsmässiga samarbeten med Ryssland från mitten av 90talet tills 2013. Tyvärr har inte det funkat p.g.a att en .Ryss följer aldrig ett avtal och den överstatliga korruptionen är enorm.
Ta detta som ett tips, i fortsättningen var mer påläst och var betydligt noggrannare med din källkritik, så kommer folk ts dig mer på alvar.