2023-01-06, 16:58
Medlem
FNLSs avatar
Tror det är när spåren tillfälligt upphör på start rakan han ryker på. Att det skulle vara så grovt att domaren skippar både muntlig varning och skriftlig varning och ger direkt gult är obegripligt.
Citera
2023-01-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Den satte du bra
Ingen stallorder alltså utan LUW snodde 6 bonussekunder av TUW.
Hon "snodde" också sin första individuella VC-seger....................
Citera
2023-01-06, 17:03
Medlem
Tallrikar, bestick och glas är rena hemma hos Wille och Frida. Ingen som sjappar utan båda gillar att träda in för(e) den andre.
Senast redigerad av ccnut 2023-01-06 kl. 17:08.
Citera
2023-01-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bra att de näpser väderkvarnen Poromaa som hela tiden förstör för andra med sin usla tajming.

Hade varit förbaskat bra TV med två svenska herrar högt uppe! Och jävligt trist för William.
Citera
2023-01-06, 17:10
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Tror det är när spåren tillfälligt upphör på start rakan han ryker på. Att det skulle vara så grovt att domaren skippar både muntlig varning och skriftlig varning och ger direkt gult är obegripligt.

Fullkomligt begripligt. Han skejtar fyra skär på detta område där det är rakt och förbjudet att skejta. Solklart regelbrott och kapningen mot Chappaz är så ful att han bör uteslutas från TdS.

Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Hade varit förbaskat bra TV med två svenska herrar högt uppe! Och jävligt trist för William.

Hans eget fel.
Citera
2023-01-06, 17:13
Medlem
Hur bra är kingen Calle i sista backen egentligen?? Det var länge sedan han körde den tror jag. Han verkar ganimig i bra form alltså. Trotts att jag har svårt ser honom tokträna🙂
Citera
2023-01-06, 17:25
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Hur bra är kingen Calle i sista backen egentligen?? Det var länge sedan han körde den tror jag. Han verkar ganimig i bra form alltså. Trotts att jag har svårt ser honom tokträna🙂

Det blir kvadruppel norskt uppför backen. Ni ÄGER sporten, och världens andra länder bryr sig ej...

Congrats to nothing! (förutom lite penger & nån OST).

ps Ni har vel nok med penger? ds
Citera
2023-01-06, 17:26
Medlem
katws avatar
Citat:
Fullkomligt begripligt. Han skejtar fyra skär på detta område där det är rakt och förbjudet att skejta. Solklart regelbrott och kapningen mot Chappaz är så ful att han bör uteslutas från TdS.

Hans eget fel.

Ja och det erkänner han ju själv också:

Citat:
– Jag klev på honom lite för hårt. Jag tittade bak och tyckte det såg grönt ut, men det var en för stor chansning. Jag förstod nästan direkt att det var för mycket på gränsen.

Hur hade du känt om det drabbat dig?

– Jag hade blivit väldigt irriterad, så jag ber om ursäkt. Det var inte snyggt gjort av mig.

Har du pratat med Chappaz?

– Nej, det har jag inte.

Intervjun gjordes dock efter det gula kortet, inte diskningen.
Citera
2023-01-06, 17:29
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Hon "snodde" också sin första individuella VC-seger....................

När katten är borta osv...lär nog dröja tills LUW får sin andra seger.
Citera
2023-01-06, 17:34
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Tallrikar, bestick och glas är rena hemma hos Wille och Frida. Ingen som sjappar utan båda gillar att träda in för(e) den andre.

De är särbos.
Citera
2023-01-06, 17:34
Medlem
ziracorns avatar
Tour de ski dominerar inte direkt internationell "sports-media". Har hittat en artikel.

Norrbaggarna får väl ha sin egen tävling.

Niggern som fick hjärtstopp i en NFL-match, får ju 1 miljard fler klick än om Frida vinner TDS...
Senast redigerad av ziracorn 2023-01-06 kl. 17:38.
Citera
2023-01-06, 17:40
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Bra att de näpser väderkvarnen Poromaa som hela tiden förstör för andra med sin usla tajming.
Tycker annorlunda - detta gäller för mig fis i stort. Lämna skiten.

När vi ändå håller på kan vi lämna EU också. Lite bra, mest skit.

Vilket misstag av mig att ge efter och kolla åndå. Slut med det nu. De förlorar en (1) hel tittare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in