Vilken reko sport det här är ändå. Det hade ju varit hur lätt som helst att plocka bort en sån som Kläbo egentligen om man samarbetade i smutsigt spel.
Ingen skillnad mot löpning exempelvis. Knappast någon som satsar på att tackla bort motståndarna där heller.
Någon som kikar med reklam? Nästan outhärdligt. Dock inte värt att betala månadskostnaden för att enbart se lite längdskidstävlingar.
Man kan dela med någon annan? Jag delar med en polare, han tittar engelsk fotboll och jag tittar skidor. Tycker att det är värt 200kr/månaden för att slippa reklamen.