2023-01-05, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Paragraf 2 t.ex., ipsi fick inte med den alls.

Vad i paragraf 2 tycker du är relevant? Har du lust att citera?
Citera
2023-01-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vad i paragraf 2 tycker du är relevant? Har du lust att citera?

Allt.
Jag frågade ipsi om hon tagit med hela lagtexten som anger vad våldtäkt är. Det försäkrade hon att hon gjort men detta var en grov lögn.
Citera
2023-01-05, 22:11
Medlem
Citat:
Allt.
Jag frågade ipsi om hon tagit med hela lagtexten som anger vad våldtäkt är. Det försäkrade hon att hon gjort men detta var en grov lögn.

Ok. Du verkar inte ha nån poäng. Ingen du kan framföra iaf. Antar att du bara vill ha sällskap. Jag gör som ditt användarnamn antyder och går min väg.
Citera
2023-01-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ok. Du verkar inte ha nån poäng. Ingen du kan framföra iaf. Antar att du bara vill ha sällskap. Jag gör som ditt användarnamn antyder och går min väg.

Som sagt: Jag frågade ipsi om hon tagit med hela lagtexten som anger vad våldtäkt är. Det försäkrade hon att hon gjort men detta var en grov lögn.
Citera
2023-01-05, 22:20
Avslutad
Citat:
Varför tog du inte med hela paragraf 1, och heller inte de övriga som anger vad våldtäkt är? Den lagen består ju inte bara av en paragraf stumpan.
För att jag citerade vad som enligt lagen är våldtäkt, varken mer eller mindre.

Jo lilltösen, den består bara av en paragraf. Sen finns det även andra sexualbrott men de har egna paragrafer.
Citera
2023-01-05, 23:49
Medlem
Citat:
Fan snackar du om kring krogvakter? Förtydliga. Samma med att folk hipp som happ skulle anklaga varandra för våldtäkt.

Och har du källa på att tonic immobility bara skulle pågå i nån sekund vid en våldtäkt? Att 'acceptera läget" är väl just det TI är? Dvs att personen fryser istället för att kunna fly eller slåss. En försvarsmekanism. Nåt som ca 70% får. https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/aogs.13174

Går du på ren känsla eller baserar du dina påståenden på något?

Lyssna på bard
Citera
2023-01-05, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Lyssna på bard

Fan har Alexander Bard med nåt att göra? Är det där du hämtar din info?

Eller menar du att jag generellt bör lyssna på Army of Lovers för att du tycker deras låtar är bra? Det vore rimligare...
Senast redigerad av enhalvboj 2023-01-05 kl. 23:56.
Citera
2023-01-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
För att jag citerade vad som enligt lagen är våldtäkt, varken mer eller mindre.

Jo lilltösen, den består bara av en paragraf. Sen finns det även andra sexualbrott men de har egna paragrafer.

Det gjorde du ju inte när du bara citerade en mycket kort utvald del av lagen mot våldtäkt, inte ens hela den första paragrafen.
Citera
2023-01-06, 06:04
Medlem
Citat:
Fan har Alexander Bard med nåt att göra? Är det där du hämtar din info?

Eller menar du att jag generellt bör lyssna på Army of Lovers för att du tycker deras låtar är bra? Det vore rimligare...

Bard inte Army of lovers men testa , sjukt intressant
Citera
2023-01-06, 06:07
Medlem
Mycket bra råd nu när lagarna ser ut som dom gör.

Man har äntligen hittat en lösning på mäns sexualitet dvs. att dom ens har sexuella lustar.

Men som vi alla vet har krig startats över att få nuppa. Nu kommer dock endast de mest våghalsiga att få ligga.

Riktigt smart preventivmedel faktiskt!!!
Citera
2023-01-06, 08:37
Avslutad
Citat:
Det gjorde du ju inte när du bara citerade en mycket kort utvald del av lagen mot våldtäkt, inte ens hela den första paragrafen.
Och efter allt detta tragglande, vad har du kommit fram till? Att jag INTE känner till vad som står i lagen om våldtäkt?
Citera
2023-01-06, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och efter allt detta tragglande, vad har du kommit fram till? Att jag INTE känner till vad som står i lagen om våldtäkt?

Du ljög medvetet, riktigt skämmigt.
Det belyser också problemet med lagen, lögnaktiga kvinnor kan få män i fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in