2023-01-06, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Förövarna går inte att jämföra med obehagliga saker som brännässlor, använda tamponger, folk som luktar bajs eller en kvinna du för rädd för, de har förverkat sin rätt att delta i samhället på samma villkor som de som inte förgriper sig på unga.
Har fattat stt du tillhöt det lägret redan. Men människor som 30+ gånger (eller hur många det nu var) medvetet begår brott, skiter i sin familj, utsätter andra för livsfara och skiter i sina skulder? Det är är en hedersknyffel som bara är lite missförstådd, så in i samhällets värme igen, bara att säga lite förlåt?
Citera
2023-01-06, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Man behöver inte ens ansöka om det. Så är det med det!
Det är så skickligt manövererat av Sara att man blir lite imponerad. Snacka om att utnyttja systemets fördelar till max.
Citera
2023-01-06, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är så skickligt manövererat av Sara att man blir lite imponerad. Snacka om att utnyttja systemets fördelar till max.

Det förvånar mig inte att du är djup imponerad av att någon jobbar ideellt och behåller sin sjukersättning. Det är ju extremt komplicerat.
Citera
2023-01-06, 09:21
Medlem
goofers avatar
Kvinnan i södra Sverige som bjöd ut sin son för 10000 tror jag det var har nu anmält dumpen för förtal läser jag på hennes fb.

Jag skulle själv vilja se hur det går i ett förtalsmål men erfarenheten av polisjobb är att de inte vill eller orkar jobba så den anmälan kommer snart avskriva och hamna i pappeskorgen.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid037EztRBprZUutYNTEtsKzbQ vPPm2V8nr9X9mJw7UYRk1ri2pZNJfUCj6YjZMDxvWml&id=163 4401588
Citera
2023-01-06, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Kvinnan i södra Sverige som bjöd ut sin son för 10000 tror jag det var har nu anmält dumpen för förtal läser jag på hennes fb.

Jag skulle själv vilja se hur det går i ett förtalsmål men erfarenheten av polisjobb är att de inte vill eller orkar jobba så den anmälan kommer snart avskriva och hamna i pappeskorgen.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid037EztRBprZUutYNTEtsKzbQ vPPm2V8nr9X9mJw7UYRk1ri2pZNJfUCj6YjZMDxvWml&id=163 4401588

Åklagare brukar väl aldrig utreda media för för förtal. Det är väl JK som gör sånt och det har väl gjorts med Dumpen ett antal gånger redan så jag tror inte att det leder någon vart.

Minns inte hur den här kvinnan uttalade sig på nätet. Om det var uppgifter hon själv lagt ut och även foto på henne själv så kommer det nog inte att leda vidare dessvärre för hennes del. Hon får väl tänka sig för i fortsättningen.

Sen minns jag inte heller, någon annan? Blev barnet omhändertaget och kvinnan satt i häkte ett par veckor? Vet inte ens var jag får det ifrån men har väl läst det nånstans. Någon som vet mer besked?
Citera
2023-01-06, 09:51
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Åklagare brukar väl aldrig utreda media för för förtal. Det är väl JK som gör sånt och det har väl gjorts med Dumpen ett antal gånger redan så jag tror inte att det leder någon vart.

Minns inte hur den här kvinnan uttalade sig på nätet. Om det var uppgifter hon själv lagt ut och även foto på henne själv så kommer det nog inte att leda vidare dessvärre för hennes del. Hon får väl tänka sig för i fortsättningen.

Sen minns jag inte heller, någon annan? Blev barnet omhändertaget och kvinnan satt i häkte ett par veckor? Vet inte ens var jag får det ifrån men har väl läst det nånstans. Någon som vet mer besked?

Dumpen påstod sig hittat en kvinnlig pedofil som ville sälja sin son.

Den gäddan är nu borta från dumpen och den polisanmälan dumpen gjorde blev nedlagd.

Enligt "mickis" fb fick hennes man förlora jobbet och andra saker hände och hon har nu anmält dumpen.

Jag tror dock inte dumpen kan krypa under sitt utgivningsbevis men å andra sidan kommer anmälan hamna i runda arkivet för polisen " har viktigare saker" att utreda.
Citera
2023-01-06, 09:57
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

Inte det minsta förvånad. Den lägsta tänkbara trashmänniskan som har öppna sexinstagram, visar sig öppet på porrsidor och verkar ha en hel järnaffär med lösa skruvar. Hoppas den lilla pojken fått ett nytt hem med sunda vårdnadshavare. Att ev rättegång blir offentlig ser hon nog bara som positivt.
Citera
2023-01-06, 09:57
Medlem
Citat:
Dumpen påstod sig hittat en kvinnlig pedofil som ville sälja sin son.

Den gäddan är nu borta från dumpen och den polisanmälan dumpen gjorde blev nedlagd.

Enligt "mickis" fb fick hennes man förlora jobbet och andra saker hände och hon har nu anmält dumpen.

Jag tror dock inte dumpen kan krypa under sitt utgivningsbevis men å andra sidan kommer anmälan hamna i runda arkivet för polisen " har viktigare saker" att utreda.

Kan du nämna tio fall när polisen har utrett en anmälan om förtal för vad en tidning har skrivit om dem som de själva lagt ut på nätet?
Citera
2023-01-06, 09:58
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Kan du inte bara lägga ut en skärmdump istället?
Nog mer än jag som inte vill ha/inte har facebook.
Dessutom kan inlägg där både ändras/ta bort vilket resulterar i en död och helt onödig länk.
Citera
2023-01-06, 10:02
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Kan du inte bara lägga ut en skärmdump istället?
Nog mer än jag som inte vill ha/inte har facebook.
Dessutom kan inlägg där både ändras/ta bort vilket resulterar i en död och helt onödig länk.
Varsågod min kära.
https://i.imgur.com/oh4u81x.jpeg
Citera
2023-01-06, 10:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:

Det hon håller på med är bara spel för gallerian. Den anmälan hamnar ganska fort i papperspelle.
Citera
2023-01-06, 10:07
Medlem
goofers avatar
Verkar som hon gjort anmälan på polisens hemsida och nu vill polisen ha in skärmdumpar.
Man undrar ju om hon har sparat skärmdumpar från dumpen för där är hon avpublicerad.

Sen undrar man ju lite varför dumpen backade och avpublicerade, någon som hittar henne på dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in