2023-01-05, 22:36
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Frontas denna mystiska grupp kanske av den här galna kvinnan som vill skicka alla ukrainare till Gulag?

https://www.youtube.com/watch?v=Sgzb0BlRZSs

Ryssland kan bara gräva sin grop djupare verkar det som. Vilket patetiskt land det har förvandlats till.

Fy fan vilken ful knarkarhäxa, gissar att hon går på Krokodil som de flesta knarkar RyZZar gör idag.
Citera
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Du skriver inte så bra.

Jag duckar ingen fråga, men det börjar bli lite tjatigt. Pröva nu en sista gång. Fråga den DEL av frågan som du inte tyckte jag svarade på.
Konstigt att de är oklart för dig,,trodde Du hade lite begåvning, men men ibland har även jag fel...
Återkom med svar eller fortsätt ducka! Frågan är för en normalbegåvad tydlig!
Tyvärr verkar det inte så för inte dig, men inskränkta finns det gott om...
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Trådens kultur. Du kan föreslå bättre begrepp om du inte gillar det.

Jag kan erkänna att jag är lite förbannad/besviken på svensk diskussionskultur. Vi borde kunna bättre.

Förbannad och besviken? Du erkände ju just att du medvetet sänkt din nivå i diskussionen.
Citera
2023-01-05, 22:37
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Självklart går det skitdåligt för dem. Men hur kan man ens säga "vapenvila" när man ockuperar ett annat land och begära att det ockuperade landet respekterar denna "vapenvila". Det är helt sjukt anser jag. Men det är förstås smart PR-trick, en del svagtänka figurer kommer att tycka att det är Ryssland som är för fred.

Tänk om det var Gotland som var ockuperat av Ryssland och de vädjade om att vi ska respektera "vapenvila". Det är ändå lite väl magstarkt.

Den ryzzka armén är pressad och behöver återhämtning,
det råder kanske också en rädsla för ännu en dag med extrem mobilanvändning med tillhörande ukrainska attacker?
Citera
2023-01-05, 22:38
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Typiskt änkor som vill kasta in sina söner i krig. Ingen tvivlar på att det är sant, det är typiskt änke-beteende. Deras män har dött, då ska minsann sönerna också dö.

Det är ju bara några veckor sedan Putin fick ett liknande budskap av mammor till stupade soldater. Då visade de sig vara skådespelare: https://www.theguardian.com/world/2022/nov/25/putin-talks-to-mothers-of-soldiers-fighting-in-ukraine-in-staged-meeting

Mest tragiskt är att dessa kvinnor inte förstår att ryska staten ljuger för dom konstant, dom tycks tro att Ryssland har all kontroll i invasions-kriget.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Bästa skulle vara om alla Natoländer går "all in" på RyZZland så är kommuniststaten ett minne blott på en vecka och alla RyZZar döda.
Det går inte då Rysslands militärdoktrin går ut på att använda kärnvapen vid en attack på moderlandet.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Men det är bara idioter som går på hans propaganda. Han håller fast ryska folket med hot om fängelse om de protesterar och dumma konspirationsteoretiker i väst där han framställer sig som den som ska rädda oss.
Men det är väl bara att se stödet i väst, så förstår du att det fungerar inte på fria, tänkande människor, bara idioter.

Det är hela Latinamerika, Afrika, Kina som får RT helt ocensurerat. Det blir svårt för dem att inte svälja betet den här gången.
Citera
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Bästa skulle vara om alla Natoländer går "all in" på RyZZland så är kommuniststaten ett minne blott på en vecka och alla RyZZar döda.

Det finns givetvis en viss oro för att någon enstaka rysk missil både ska fungera(efter såväl korruption, ryskt underhåll och det initiala bombardemanget) och dessutom slinka igenom missilförsvaret.

Ingen, allra minst Putin själv, tvivlar på att USA kommer genomföra ett massivt anfall som helt slår ut det ryska försvaret över en natt. Frågan handlar bara om oddset för det jag nämnde ovan: enstaka missil som på något sätt avfyras.
Citera
2023-01-05, 22:39
Medlem
Citat:
Trådens kultur. Du kan föreslå bättre begrepp om du inte gillar det.

Jag kan erkänna att jag är lite förbannad/besviken på svensk diskussionskultur. Vi borde kunna bättre.
Genom att tidvis snirkla runt att du du har en neutral humanistisk hållning och därefter erkänna att du imponeras av och stöder Putin får du skylla dig själv.
I en tråd som handlar om ett anfallskrig av Ryssland får du nog finna dig i att som som Putinanhängare bli förbannat ifrågasatt.
Citera
2023-01-05, 22:39
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Ortodox bögpräst skickar Z-orcher i krig. Men vad är det för hälsning på slutet? Hallo, "antifascistiska" ryZZtroll!?

https://twitter.com/prof_preobr/status/1610992402277486592

Här ser vi ett tydligt bevis på att t om ryZZka präster är nazister, han avslutar med en riktig naZZe hälsning.
Citera
2023-01-05, 22:40
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Mest tragiskt är att dessa kvinnor inte förstår att ryska staten ljuger för dom konstant, dom tycks tro att Ryssland har all kontroll i invasions-kriget.
Tips från coachen: några sådana änkor finns inte. Det är skådespelare, som allt annat i Putins förtrollade värld.
Citera
2023-01-05, 22:41
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Analys av Brian Berletic angående USAs och dess vasallstaters militära stöd till urk-kraina:

https://t.me/brianlovethailand/1269

Vad säger trådens sängvätare och psykopater om Brians analys av läget?
Blaha, som dina inlägg i allmänhet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in