Citat:
Ursprungligen postat av
Gulblendkarringen
Vet inte om detta borde hamna i "Politik"-forumet, men vi kär här.
Kortväxta män. De har så mycket hat inom sig, bitterhet och framförallt är de jävligt våldsamma om de bara kan. De är jävligt drivna också och kan skapa stora problem för oss andra. Särskilt om de når långt inom politik, näringsliv och de är överrepresenterade inom organiserad brottslighet. Vi ser att många av gängledarna är dvärgar. Vi ser många farliga dvärgar inom politiken och näringslivet.
Igår stötte jag, som lång och storkukad man ihop med en sån här typ, kortyväxt gangster som jag misstänker är knarklangare. Han hade stor guldklocka, Hilfiger-kläder och spände sina ögon in i mig helt utan anledning. Jag bara tittade och sen tittade bort. Jag tänkte dvärgen kan gott vinna här. Risken att bli skjuten eller knivhuggen av denna 165 cm tuffing kan vara stor.
Men i alla fall. Hur ska vi hantera kortväxta män? De är ju livsfarliga. Vi ser Uffe, Morgan, Zelensky, Napoleon, Hitler och många andra kortväxta. De vill verkligen döda oss alla.
Hur ska detta problem lösas? Bör det vara längdkrav på minst 180 cm för att bli chef, ledare, VD, president osv?
Det här borde vara trollande, men du är så dum att det förmodligen är allvarligt menat.
Om du blev rädd för honom så är det enligt samma primitiva måttstockar som du själv använder han som är en "riktig man" och du som är en mes.