2023-01-05, 10:10
Medlem
Rekas avatar
Napp #181: Jag missar nog något här men ingen fysisk konfrontation inträffade, bara ett telesamtal.

Hade jag varit gäddan hade jag blånekat och hävdat att någon måste ha uppträtt under falskt namn i syfte att smutskasta. Eller är det något jag inte ser som stjälper det?
Citera
2023-01-05, 10:12
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Han äger en del i en travare? Knappast att jobbade hästar. Jag är delägare i en jag med och jag vet knappt fram eller bak på en kuse. Det är mer en kompisgrej, man köper in sig i en toto och går på Valla.

Kanske OT men du får nog googla på vad ”toto” betyder i travsammanhang
Citera
2023-01-05, 10:25
Bannlyst
Är det bara jag som tänker i de tankebanorna att det faktiskt går att manipulera chattloggarna och få det att se bra ut? Det är inte svårt alls faktum är att det är lättare än vad man tror. Sara skulle definitivt gå så långt för att skapa en freakshow. Jag tycker bara att någon kunnig borde granska chattloggarna bättre för att se om de är legit.
Citera
2023-01-05, 10:46
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
https://www.medborgerligsamling.se/uteslutningsarende/

Svampgäddan ska visst ha suttit i partistyrelsen.
Citera
2023-01-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Svampgäddan ska visst ha suttit i partistyrelsen.
Märkligt att ingen har varit inne på hans facebooksida och pepprat med länk o kommentarer.
Han har I princip helt öppen sida.
Enda han gjort är att ta bort sitt foto som profilbild och lagt samma som omslagsbilden för 10 timmar sedan
Citera
2023-01-05, 11:31
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Märkligt att ingen har varit inne på hans facebooksida och pepprat med länk o kommentarer.
Han har I princip helt öppen sida.
Enda han gjort är att ta bort sitt foto som profilbild och lagt samma som omslagsbilden för 10 timmar sedan
Är ett par tjejer som är duktiga på att göra det och brukar göra det. Tar nog ett par dagar till sen kommer det. Massa inlägg som länkar till Dumpen.
Citera
2023-01-05, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Är ett par tjejer som är duktiga på att göra det och brukar göra det. Tar nog ett par dagar till sen kommer det. Massa inlägg som länkar till Dumpen.
Trevligt med sånt... sjukt!
Citera
2023-01-05, 12:12
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Skäggbarnen är sällan under 15 år så det är inget för Dumpen men förstår din tanke. Ekonomiska lyckosökaren Achmed "17 år" som delar säng med kommunisten Lena 64 är osexigt men inte olagligt.
.
Gränsen är väl 18 när det handlar om beroendeställning.
Citera
2023-01-05, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trevligt med sånt... sjukt!
Jag är inte mycket för att gå in och skriva själv, men jag ser fram emot det.
Livet ska fördärvas grundligt för såna äckel som gäddorna är.
Finns inte en enda av 181 stycken som inte förtjänar det
Citera
2023-01-05, 12:19
Medlem
Alltså får man ha en bostadsrättsförening utan att ha någon bostadsrätt var frågan?

Orkar inte läsa mer om det, men så här var utgångspunkten för frågan. Hur fungerar en bostadsrättsförening utan bostadsrätter? Vad görs i den föreningen?
Citera
2023-01-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Hur kan denna sida hänga ut folk vara laglig? Borde det inte vara olagligt,eftersom de inte begått något brott eller är ens dömda?

Du menar att det är olagligt för gubbarna själva att erkänna att de frågat om en fjortonåring har hår på fittan och att skicka kukbilder till henne?

Varför pratar de om detta med andra om de inte vill att det ska komma ut. När man är politiker så är det ju dessutom av yttersta vikt att folk får veta vad han är för slags människa. Tycker du inte det?
Citera
2023-01-05, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Aftonbladet och Expressen hänger inte ut någon som INTE gjort brott eller som inte blivit dömd. Det är efter att man blivit dömd som namn/bild visas.

Men på denna sida så har inte ens dessa män gjort något brott/olagligt och de hängs ut ändå?

Skulle säga tvärtom det är de 2 som driver hemsidan som begår brott,då de luras om vilka de är och skickar bilder på småbarn(även om de är generaerande bilder via ett program). Fast jag förstår syftet,de gör ju de helt uppenbarligen för att tjäna pengar och inget annat

Men gubbarna pratar ju med Dumpen vad de gjort och vill göra. Så vad är det olagliga i det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in