2023-01-04, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Så jävla härligt att LD mosar Vardagsrasimen (Paula) med hennes dravel. Hoppas 2023 blir slutet på denna typ av godhetsknarkande konton som bara handlar om att synas själv.

Du beskrev just även LD:s konto, de är ju precis samma typ av Instagramfeminister!
Citera
2023-01-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Du beskrev just även LD:s konto, de är ju precis samma typ av Instagramfeminister!

Nja LD snäppet ärligare men var förr som Paula var förr.
Citera
2023-01-04, 11:56
Medlem
Citat:
Nja LD snäppet ärligare men var förr som Paula var förr.
Är nu ska det stå.
Citera
2023-01-04, 14:31
Medlem
PengHattars avatar
Denna Arg tjej, fy vilken otäck person hon verkar vara. Vill inte ta till sig något. Fattar att Natasha vill försvara/förklara sig offentligt. Jag skulle bli tokig och tappa det!
Citera
2023-01-04, 15:48
Medlem
Citat:
Är hennes konto nedstängt??? Står bara inga inlägg nu.
Typiskt motståndarna isåfall, massanmäla och larva sig.
Det verkar faktiskt vara putsväck. Undrar vad som hände.
Citera
2023-01-05, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Jag tror inte på att de är ihop.

Varför skulle det inte kunna vara så? Vad baserar du detta på?
Citera
2023-01-05, 00:57
Avslutad
Älskar kändisskvaller.

Är IG feminismen slut nu?

Är det end of an era?

Får kvinnor tycka om män igen nu?

Snälla?
Citera
2023-01-05, 04:46
Medlem
E det fortfarande spänt mellan LD o Cissi Wallin.
Citera
2023-01-05, 06:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj

De får på gammalt vänstermanér "gå ut och ta en öl ihop", ety alla vet att politik och relationer hör ihop med alkohol i de nyinflyttade samhällsklasserna.

Att alkoholmissbruk och Södermalm är parat har jag känt till sen jag en kväll jag tror det var en försommar var så full och pårökt för 20 år sen rullade hela vägen längs Moses backe in på Le Moulin. Jag har aldrig sett så mycket kommunister Bajen-konvertiter på ett och samma ställe.

Jamen det är väl bra att de får ordning på sina liv. Men hon den kraftiga svägerskan har väl mer grekiskt temperament medan hon den rödhåriga är mer slavisk till temperamentet? Ja det där är nog en hel följetong om man vill.
Citera
2023-01-05, 11:13
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Så jävla härligt att LD mosar Vardagsrasimen (Paula) med hennes dravel.
Hur då?

LD påstår att colombianer inte kan vara svarta. Det är allt du behöver veta om människan. Inte undra på att SD:are gillar henne.
Citera
2023-01-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj

Det verkar ha tinat upp lite. C har gjort några stories som stöttar LD i det här. LD har skrivit att hon inte tänker ta avstånd från C offentligt då de är svägerskor, men också att det är väl känt att de ryker ihop då och då.
Citera
2023-01-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerkaktus
Det verkar ha tinat upp lite. C har gjort några stories som stöttar LD i det här. LD har skrivit att hon inte tänker ta avstånd från C offentligt då de är svägerskor, men också att det är väl känt att de ryker ihop då och då.
Cissi W är en jävla pina till människa, kan faktiskt inte tänka mig ngn jävligare att ha som svägerska, så förstår LD. Det gäller att hålla avstånd men samtidigt hålla sig på god fot med (pga CW är ett jävla psykfall)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in