2023-01-04, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Ännu färre dödsrisker med skoter. Väldigt många som blir paralyserande i motocross.

Vad grundar du detta på, att det är ännu färre dödsrisker med skoter?
Citera
2023-01-04, 19:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Det var synd. Slog igenom sent och verkade vara en trevlig kille. Snöskoters igen alltså. Efter Jeremy Renner. Stora maskiner som man kanske behöver ha mer respekt för.
Citera
2023-01-04, 19:38
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det var synd. Slog igenom sent och verkade vara en trevlig kille. Snöskoters igen alltså. Efter Jeremy Renner. Stora maskiner som man kanske behöver ha mer respekt för.

Jag får det till att Renner's pistmaskin gav honom ett helvete, men visst, larvbandsdrivna fordon i bägge olyckorna.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/P452QX/jeremy-renner-svart-skadad-i-plogolycka
Citera
2023-01-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Schumacher skidor, mcrae helikopter och ken på skoter.
Bilsport ÄR säkrare

Senna bil.
Citera
2023-01-04, 20:09
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Syndromet män i övre medelåldern som gillar att busa och tror att de fortfarande är 20.
Citera
2023-01-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Senna bil.

Senna hade förmodligen inte dött om halo-bågen funnits på hans tid. F1 blev med ens avsevärt säkrare tack vare denna.
Citera
2023-01-04, 20:18
Medlem
Caasimolars avatar
Otroligt synd... Ken är en legend. Han hade en enorm inverkan på mig. Jag minns att jag var liten och tittade på gymkhana och var så hypad och vördnadsfull för vad han kunde göra med en sin maskin. Har spenderat mina yngre år med att följa hans youtube kanal. Otroligt skicklig förare. Må han vila i frid 💔 ONE LAST HOON - KEN BLOCK TRIBUTE
Citera
2023-01-04, 20:24
Bannlyst
Trist . Skoj prick, sen var han väl inte direkt Tommi Mäkinen, men nog kunde mannen sladda allt
Citera
2023-01-04, 20:32
Medlem
Vila i frid! 😞
Citera
2023-01-04, 21:26
Medlem
vanarts avatar
Verkade vara en trevlig och kul man av det man sett på Youtube... En riktig virtuos bakom ratten och en som var delaktig i utvecklingen av flera brutala bilar.

Vila i frid
Citera
2023-01-04, 21:33
Medlem
Gaffelpärms avatar
Har det kommit fram mer info om exakt vad som hände? Är det att skotern stegrade i en brant backe och han fick den på sig?
Citera
2023-01-04, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Jag har kört skoter i 30 år så jag har lite bakgrund. Men visst kan man vurpa men jag skulle säga att en skoter är betydligt säkrare än en mc
Jo det har jag också och mer därtill, den är verkligen inte stabil, en oerfaren tippar ypperligt lätt med en skoter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in