Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
Har tänkt en del på den skam han måste känna just nu. Han har blottat precis allt i sitt liv. Det måste vara något helt astronomiskt pinsamt att befinna sig i den kroppen just nu. Vad kan dottern ens tänka om honom? Pappa, är det där verkligen du? Ja, tydligen för jag känner igen dina fötter. Ser din snopp ut sådär? (Även om den är blurrad). Varför vill du ligga med en fjortis? En tjej som är flera år yngre än mig till och med? Hur kunde du göra så mot mamma? Mot oss? Pappa, du är sjuk och måste söka hjälp. Varför pappa? Varför dög inte vår familj åt dig?
Måste vara en enorm skam för Rektorn nu, nästan outhärdligt. Jag kan inte för mitt liv begripa hur en människa med hög social status och som förmodligen både är bildad och intelligent kan göra bort sig något så gruvligt och Dumpen
inte använder sig av några avancerade datoranimationer utan visar onaturliga tjejansikten som ser ut som ansikena gör i hentaiteckningar är det ännu mer ofattbart i min hjärna. Om man är knarkare eller förståndshadikappad kan jag förstå, men högt utbildade intellektuella människor, hur fan kan man vara så pantad?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
Vad svarar man på alla dessa frågor? Försöker man ens svara? Hur utvecklar sig samtalen i hemmet? Förlåt liksom? Jag har svikit er och förstört allting. Jag förstår om ni aldrig vill se mig igen. Hur kan det kännas att se sin dotter i ögonen och veta att hon förstår att jag vill knulla med barn? Han går från älskad till oönskad inom loppet av ett par dygn. Chockfasen måste vara oerhört utdragen i ett sånt här fall. Om jag var sonen hade jag bara suttit och gapat i flera veckor, nypt mig i armen och hoppats att mardrömmen ska vara över. Har det här verkligen hänt på riktigt? Min pappa?
Jag kan känna den enorma skammen som känns då Rektorn vet att hans barn är inne på Dumpen och beskådar
dessa skrattretande bilder på pappas storkfötter och dubbelhaka, pappa har inte ens ansträngt sig att se bra ut då han tar bilderna, ser mest ut som han nyss kommit upp från sängen men dubbelhakan i sin mest ustsvällda posé, slapp penis samt svettiga kärringfötter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
De kan ju knappast sitta och äta tillsammans. Han är med största sannolikhet ensam i lägenheten medan familjen flytt till morföräldrarna. Allt annat är otänkbart. Det måste göra så ont att möta varandras blickar att det är rena tortyren att vistas i samma rum. Stackars jävla familj.
Pappa har både tänkt köpa ut 10 starkcider till ett barn, betala 500 spänn till ett barn för att få sin svettiga minipenis avsugen samt även ha ett hemligt förhålland med ungen. Han är liksom kusligt lik parodibilden av den äckliga fula gubben fast tio gg värrre.
Pinsamt värre,
frågan är om gubben någonsin lämnade småbarnsstadiet, vad tänker Sara och Patrik om det?