Citat:
Ursprungligen postat av
SvenHelsing
Japp, men som jag redan sagt så påverkar det det rationella tankesättet.
Jag sa inte att jag inte har problem med det. Jag sa att jag inte har något större problem med det. Det verkliga fysiska övergreppet är mångdubbelt värre. Så mycket värre att innehav bleknar i jämförelse.
Ser du något problem med att det finns folk som sitter och runkar till misshandelsfilmer som visar på nyheter?
Innan jag svarar så vill jag fråga dig varför du undrar. Har det någon betydelse? Det är väl vad som sägs som betyder något och inte vem som säger det? Utöver det så kan jag ljuga i svaret och du har noll möjlighet att kontrollera det. Så varför vill du veta?
Har redan sagt att jag inte är intresserad av att svara dig innan du kan diskutera vuxet och själv slutar att ignorera frågor ställda till dig.
Pajas
Ok... Större problem. My bad.
Ja, jag tycker att det är väldigt läskigt att det finns människor som finner sånt sexuellt eggande.
Eftersom jag tycker att vi haft en, vad jag upplever det som en ärlig och rak kommunikation hittills så undrar jag.
Jag vill veta ur vilket perspektiv du tittar från.
Du har inget att förlora på att vara uppriktig mot mig en vilt främmande person på nätet.
Med det sagt så kan man höra vad som sägs utan att orden uttalas. Du svarade snabbt nej på frågan om du var pedofil, men nu slingrar du dig? Varför då? Törs du inte ens stå för vad du är för "fil" ens på nätet? Du kan ju vara bibliofil, homofil, gerontofil eller vad det nu kan vara.
Jag vet ju vad jag tror, men det vore intressant att få veta bara.
Respekt för den du diskuterar med. Även om man inte håller med.