2023-01-04, 14:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guuben
Vad hade det att göra med en belgiska rapporten.?
Fortsätt med ditt svamlande, precis som förut.

Hej incel. Den 'belgiska rapporten' är ju ointressant jämfört med de ryska motgångarna på slagfältet.
Citera
2023-01-04, 14:48
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Tänk om jag gjorde det på flit som ett test 😂
Bolibompaklubbens IQ ligger i snitt rätt lågt så det var inte särskilt svårt om jag ........?
🙈🙉🙊
Men i alla fall, det kändes bra att kunna bevisa er utpräglade motvilja att anamma andra nyheter än de som MAIN STREAM MEDIA matar till er.

Fast ditt inlägg är förfalskat eftersom du förfalskade källan.

Den enda slutsats man kan dra av detta är att du lurade oss. Eller lurade dig själv.
Citera
2023-01-04, 14:49
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Hmmmm...Har inte Ryssland ockuperat ca 12 % minst av Ukrainskt territorium. Fick man det genom att retirera.
?
Haha. Soooo funny.
Inte ens odiskutabel fakta klarar du av...helt hjärntvättad, suck.
Du hamnar i en hopplös situation för att du är marinerad i information från (IM) idiotmedia. Förhoppningsvis kan ni demokratiska avfällingar ta till er av forumets källor till sanningsenlig information om det förljugna Rysslands färd mot avgrunden.

Och varför i hela friden du inte vänder dig mot det överhängande hotet mot moder Rysslands alla möjligheter till välgång utveckling - Vladimir Vladimirovitj Putin. Gillar du inte Ryssland?

Mantrat "allt går enligt plan" indikerar väl att diktatorn inte nås av sanningsenliga uppgifter om hur illa det är ställt genom den massiva lögnkulturen.

Det är förödande för en persons utveckling såväl för ett lands att aldrig ta lärdom av felbeslut och misslyckanden.
Därför är Ryssland att likna vid en underutvecklad, vildsint gängkriminell som aldrig fått lära sig en läxa vilket dom är på väg att göra iom, det destruktiva felbeslutet att invadera Ukraina.

Ryssland är slagen i bojor och det är med illa dold skadeglädje vi frihetsvurmare ser an Rysslands militära, ekonomiska, politiska och kulturella förfall till gagn för ett välmående Ukraina och en fri värld.

Ukrainas sak är vår 🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Senast redigerad av Taggad 2023-01-04 kl. 14:51.
Citera
2023-01-04, 14:50
Medlem
guubens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Menar du på fullaste allvar att Media ljuger i varje reportage som handlar om Ryssland? Och att varje reportage som inte är negativa mot Ryssland är sanningsenliga? Du framstår som mentalsjuk.
Först o främst; Den som påstår att nån annan är mentalsjukhus lider ofta av vanföreställningar - sök hjälp förrän det är försent.
För det andra;
Jag läser långt fler msm nyheter än rysk media
Men jag är gammal nog att kunna filtrera bland nyhetsinnehållet.
Det är nåt man lär sig med åren....och i synnerhet om man är ett nyhetsfreak.
Men här i Bolibompaklubben är ni helt hjärntvättade av MSM och russofobi.
Jag kan förstå att Svefige har ett hårt agg mot Ryssland eftersom man förlorat alla krigen mot dom men jag anser att man bör släppa på det. Det som har förlorats har förlorats.
Man skall inte gråta över spilld mjölk - gammalt svenskt ordspråk med visdomsord.
Citera
2023-01-04, 14:51
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Tänk om jag gjorde det på flit som ett test 😂
Bolibompaklubbens IQ ligger i snitt rätt lågt så det var inte särskilt svårt om jag ........?
🙈🙉🙊
Men i alla fall, det kändes bra att kunna bevisa er utpräglade motvilja att anamma andra nyheter än de som MAIN STREAM MEDIA matar till er.
Det enda du har IQ till är att hitta på dåliga ursäkter. Alltså inte ens bra ursäkter. Kan du ens skilja på MSM och ryska nyheter. Tror du franska är någon variant på ryska. Hur dumt som helst.
Citera
2023-01-04, 14:52
Medlem
Onyourknees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Du hamnar i en hopplös situation för att du är marinerad av information från (IM) idiotmedia. Förhoppningsvis kan ni demokratiska avfällingar ta till er av forumets källor till sanningsenlig information om det förljugna Rysslands färd mot avgrunden.

Och varför i hela friden du inte vänder dig mot det överhängande hotet mot moder Rysslands alla möjligheter till välgång utveckling - Vladimir Vladimirovitj Putin. Gillar du inte Ryssland?

Mantrat "allt går enligt plan" indikerar väl att diktatorn inte nås av sanningsenliga uppgifter om hur illa det är ställt genom den massiva lögnkulturen.

Det är förödande för en persons utveckling såväl för ett lands att aldrig ta lärdom av felbeslut och misslyckanden.
Därför är Ryssland att likna vid en underutvecklad, vildsint gängkriminell som aldrig fått lära sig en läxa vilket dom är på väg att göra iom, det anmärkningsvärt destruktiva beslutet att invadera Ukraina.

Ryssland är slagen i bojor och det är med illa dold skadeglädje vi frihetsvurmare ser an Rysslands militära, ekonomiska, politiska och kulturella förfall till gagn för ett välmående Ukraina och en fri värld.

Ukrainas sak är vår 🇺🇦🇺🇦🇺🇦

Du gjorde min dag👌
Citera
2023-01-04, 14:54
Medlem
guubens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
I ryssarnas värld är Sverige nazistisk och finns sannolikt med på listan över länder som ska rensas.
Det är nog skillnad att ha på den tiden visssa nazisympatier och att vara en nazist.
Allt är inte svart o vitt.
Men i tidens anda drar man nu ner statyer i USA och Väst över gamla generaler som enligt dagens wokeism var de white supremacy..
Idiotins fullträff råder i våra dagar.
Citera
2023-01-04, 14:55
Medlem
Citat:
Först o främst; Den som påstår att nån annan är mentalsjukhus lider ofta av vanföreställningar - sök hjälp förrän det är försent.
För det andra;
Men här i Bolibompaklubben är ni helt hjärntvättade av MSM och russofobi.
Jag kan förstå att Svefige har ett hårt agg mot Ryssland eftersom man förlorat alla krigen mot dom men jag anser att man bör släppa på det. Det som har förlorats har förlorats.
Man skall inte gråta över spilld mjölk - gammalt svenskt ordspråk med visdomsord.

Jag är utbildad psykolog, Ivan. Du är ganska störd faktiskt. Det sägs att det föddes 2 miljoner ryska väldtäktsbarn i Tyskland efter WW2. Det är dessa vulgära människor du hejar på. Säger det mesta om dig.
Citera
2023-01-04, 14:58
Medlem
guubens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Jag är utbildad psykolog, Ivan. .
Dina vanföreställningar är i kritiskt skede o du behöver faktiskt akut vård. No offense.
Märker inte du det själv!
På en kort mening lägger du in två vanföreställningar.
Och att använda ett nick "Hatad av Gud" och påstå att man är UTBILDAD PSYKOLOG.....den här tråden skall jag hålla i liv.
Fast man borde inte skämta om andras sjukdomar.
Senast redigerad av guuben 2023-01-04 kl. 15:13.
Citera
2023-01-04, 14:58
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Du verkar inte vara gammal nog att kunna filtrera bort rysk propaganda. Men kanske om 50 år?

Rysk propaganda är så primitiv och dum, att när man passerat 8 års ålder, då börjar man se igenom dem. Därefter är det få som går på den.

Dvs om man lever i ett fritt land. I Ryssland är saken en annan, eftersom propagandan genomsyrar hela samhället. Där är det svårare att stå emot.

Men i ett fritt land som Sverige så är det nog bara någon promille av den svenska befolkningen som går på den.
Citera
2023-01-04, 14:59
Medlem
Ukrainska journalister har räknat hur många Himars har förstörts enl ryska försvarsministeriet.
27 förstörda Himars och 20 st har Ukraina fått.
Matematik måste vara svårt för ryssarna.
https://t.me/Ateobreaking/79382
Citera
2023-01-04, 14:59
Medlem
Citat:
Dina vanföreställningar är i kritiskt skede o du behöver faktiskt akut vård. No offense.

Hur mycket betalt får du per post? Det finns ingen större anledning att förnedra sig på det viset om du inte får betalt ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in