2022-12-30, 22:50
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Helt otroligt att denna blondin skär som en het kniv i ett smörpaket genom högsta ledningen
på landets polis och försvarsmakt.
Att hon är ett säkerhetshot eller ett potentiellt säkerhetshot är ju uppenbart.
En kvinna som är så skicklig att sängvägen komma in i landets mest hemliga delar är skrämmande.

Att inte ÖB inser detta är för mej en gåta. Man kan inte tänka med kuken om man skall vara ÖB
utan minimera risker.
Jag vänder mig mot att denna kvinna kallad för ”blondin”. Hon har låtit blondera sig, inget annat. Tidigare bilder visar att hon har brunt hår. Förmodligen har hon upptäckt att blonderat hår i en käck hästsvans tilltalar äldre män. Polisuniform och tjänstevapen hängande på rumpan är säkert också upphetsande...nej, ÖB gör bort sig men det säger väl en del om nivån på styret i vårt land...
Citera
2022-12-30, 22:54
Medlem
Helt otroligt att denna blondin skär som en het kniv i ett smörpaket genom högsta ledningen
på landets polis och försvarsmakt.
Att hon är ett säkerhetshot eller ett potentiellt säkerhetshot är ju uppenbart.
En kvinna som är så skicklig att sängvägen komma in i landets mest hemliga delar är skrämmande.

Tycker jag inte - en superslug taktiker o taktikexpert

Fler såna o vi skulle kunna lura kukarna av alla grovt kriminella som inte är homos

O pengarna av alla miljardärer
Citera
2022-12-30, 23:25
Medlem
Jävla Pajas det här också Runar Viksten:

Om du stöter på något som du tycker faller under brottsbalken – hur kommer du att agera?

Då kommer jag genast att anmäla det till i första hand polisen och i förlängningen till åklagaren, säger Runar Viksten som ska vara klar med utredningen den 28 februari.

Polisen som utreder polisen som kan smyga mörka slänga makulera.

Här har vi ju ett typexempel där anmälningar skall gå direkt till åklagarmyndigheten som i
sin tur driver på polisen o tvingar dem att agera rätt
Citera
2022-12-30, 23:44
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Jag vänder mig mot att denna kvinna kallad för ”blondin”. Hon har låtit blondera sig, inget annat. Tidigare bilder visar att hon har brunt hår.

Ang blondering:

Om "gardinerna" är mörka, är garanterat "mattan" likadan.
Citera
2023-01-02, 13:13
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambantein
Som många har varit inne på är förtroendet nere på en lägstanivå för tre personer: Byden, Löfving och Staaf. Men sannerligen också för juvelen som möjliggjorde att riksbetäckerskan nu befordrats in i regeringens inre cirklar.

Sverige är djupt russofobiskt och ser Ivan överallt. Hur är det dock med de egna säkerhetsriskerna?

Någon ondgjorde sig över att Staaf kanske var planterats av Ryssen. Tror jag inte mycket på. Alldeles för genomskinligt för GRU. Däremot skulle jag inte förvåna mig om ett ännu mer infiltrerande land kan ha rekryterat denna k-häxa för att ha tyglarna på Byden under full kontroll.

Oavsett hur illa det är, visar denna såpa hur otroligt naivt och degenererat Sverige har blivit. Inte undra på att landet kallar in brandkåren NATO som desperat sistaåtgärd. Landets egen integritet som fungerande oberoende stat är sedan länge blott ett minne i säkerhetspolitiska böcker.

Ankdammens förändring till fullständig bananrepublik är nu ett faktum. Lämna det sjunkande skeppet medan ni kan... Detta kommer inte sluta väl.

För genomskinligt för GRU kanske inte stämmer helt, snarare att dom inte skulle vilja lägga tid och pengar på ett sådan projekt som Linda Staaf. För inte i helvete skulle väl svenska polisledningen
och tillochmed ÖB vara så jävla korkade att dom skulle köpa ett så uppenbart försök till att
plantera en s.k. Rezidentoura ?

Nu sitter GRU och garvar och samtidigt självkritiska; hade vi vetat att det var så lätt att placera
in en omeriterad, outbildad tjej på högsta nivå inom svensk polis så hade vi kört detta för
länge sedan och som plus plus på menyn ÖB's nya sängkammarleksak.
Citera
2023-01-02, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
För genomskinligt för GRU kanske inte stämmer helt, snarare att dom inte skulle vilja lägga tid och pengar på ett sådan projekt som Linda Staaf. För inte i helvete skulle väl svenska polisledningen
och tillochmed ÖB vara så jävla korkade att dom skulle köpa ett så uppenbart försök till att
plantera en s.k. Rezidentoura ?

Nu sitter GRU och garvar och samtidigt självkritiska; hade vi vetat att det var så lätt att placera
in en omeriterad, outbildad tjej på högsta nivå inom svensk polis så hade vi kört detta för
länge sedan och som plus plus på menyn ÖB's nya sängkammarleksak.
Staaf studerade ju i USA, rekryterad av CIA? Som hon sen hjälpt till att jämna vägen.
Palme rekryterades som student. Man avlyssnar/de tyska toppolitiker, i en av de viktigaste Nato-medlemmarna. Att man slutat avlyssna och spionera på europeiska länder efter det avslöjandet är inte troligt.
Vi har sett hur HBTQ generalen blivit en riktig militär hök efter Nato-ansökan, Sverige ska i stor bli en fast Nato-bas enligt honom. Påverkad av Staafskan?
Citera
2023-01-02, 20:49
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Staaf studerade ju i USA, rekryterad av CIA? Som hon sen hjälpt till att jämna vägen.
Palme rekryterades som student. Man avlyssnar/de tyska toppolitiker, i en av de viktigaste Nato-medlemmarna. Att man slutat avlyssna och spionera på europeiska länder efter det avslöjandet är inte troligt.
Vi har sett hur HBTQ generalen blivit en riktig militär hök efter Nato-ansökan, Sverige ska i stor bli en fast Nato-bas enligt honom. Påverkad av Staafskan?

Har vi belägg - förutom hennes egna uppgifter - för att hon studerat i USA.
Citera
2023-01-02, 21:52
Medlem
Senaste nytt från stoppapressarna:

https://stoppapressarna.se/politik/linda-h-staaf-mina-livskriser-har-format-mig/

"Den blonda polischefen, med en numera rikskänd faiblesse för äldre mäktiga män i uniform, kommer snart förhöras av åklagare. En förundersökning är inledd kring tjänstefel och korruption."

Här intervjuas klättermusen av Cissi Elwin, en kvinna vars man övergav henne för en annan kvinna.
https://podcasts.apple.com/us/podcast/avsnitt-33-linda-h-staaf-chef-f%C3%B6r-polisens-underr%C3%A4ttelseenhet/id1485356851?i=1000549635734&fbclid=IwAR3dyIN8PwV_ KmFkFDf2PrV40-QYiPnovAoyrj8qI-Mr2RQJzMau4pGibvw
Citera
2023-01-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
Har vi belägg - förutom hennes egna uppgifter - för att hon studerat i USA.

Ja det har vi! Läs tråden!
Citera
2023-01-03, 11:06
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Ja det har vi! Läs tråden!

Normalt sett (och egentligen nu) håller jag med dig men ett par tusen inlägg är lite väl mastigts att ens skumma.
Citera
2023-01-03, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Senaste nytt från stoppapressarna:

https://stoppapressarna.se/politik/linda-h-staaf-mina-livskriser-har-format-mig/

"Den blonda polischefen, med en numera rikskänd faiblesse för äldre mäktiga män i uniform, kommer snart förhöras av åklagare. En förundersökning är inledd kring tjänstefel och korruption."

Här intervjuas klättermusen av Cissi Elwin, en kvinna vars man övergav henne för en annan kvinna.
https://podcasts.apple.com/us/podcast/avsnitt-33-linda-h-staaf-chef-f%C3%B6r-polisens-underr%C3%A4ttelseenhet/id1485356851?i=1000549635734&fbclid=IwAR3dyIN8PwV_ KmFkFDf2PrV40-QYiPnovAoyrj8qI-Mr2RQJzMau4pGibvw

Linda skall väl förhöras som vittne eller upplysningsvis när det gäller Löfvings skojerier ink sexköp för skattebetalarnas pengar. Linda har ju inget ont gjort - hon har ju varit så duktig skickats till Europol o
fram i TV - så duktig att hennes lön höjts AV POLISMYNDIGHETEN/arbetstgivaren med typ 15%
Citera
2023-01-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
Normalt sett (och egentligen nu) håller jag med dig men ett par tusen inlägg är lite väl mastigts att ens skumma.

Och därför finns det en sökfunktion. Använd den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in