2022-12-13, 16:32
Medlem
Sitter och kollar på SVT Plays nya dokumentär, Maktspelet, om SD och V före, under och efter valet.

Är det nån känd grej att Åkesson kör en massa vitaminer? Haha, tyckte ett klipp var lite udda. Vid 6:37 i videon är Åkesson klar med en debatt mot L och de är påväg att åka ifrån platsen. Då vänder sig Åkesson till en kollega när de går mot bilen, och han säger ”Har du min eh, mina vitaminer”, och killen ger honom en pillerburk. En kvinnlig kollega säger i bakgrunden: ”Aa, det är ju bra, klipp det”.

Haha klart att de tar med ett sånt klipp om de filmar det, men lite förvånad att Jimmie bad om sina vitaminer framför kameran.

Han verkar dessutom väldigt skrockfull kring att lägga nycklar direkt på bordet
Senast redigerad av Capulca 2022-12-13 kl. 16:38. Anledning: Tillägg
Citera
2022-12-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capulca
Sitter och kollar på SVT Plays nya dokumentär, Maktspelet, om SD och V före, under och efter valet.

Är det nån känd grej att Åkesson kör en massa vitaminer? Haha, tyckte ett klipp var lite udda. Vid 6:37 i videon är Åkesson klar med en debatt mot L och de är påväg att åka ifrån platsen. Då vänder sig Åkesson till en kollega när de går mot bilen, och han säger ”Har du min eh, mina vitaminer”, och killen ger honom en pillerburk. En kvinnlig kollega säger i bakgrunden: ”Aa, det är ju bra, klipp det”.

Haha klart att de tar med ett sånt klipp om de filmar det, men lite förvånad att Jimmie bad om sina vitaminer framför kameran.

Kodord: ”vitaminer”. Ha ha!
Citera
2022-12-13, 20:42
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capulca

Det kanske i själva verket är de mediciner som han fortsatt med efter sin utbrändhet. Eller så har Jimmie blivit pillerberoende.
Citera
2023-01-03, 12:58
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Han ser alltid lite lätt blek och svettig ut. ”Vitaminer” är definitivt ett kodord för någon beroendeframkallande drog/läkemedel. Så jag tror på behandlingshem…

Fortsätt du med det👌
Citera
2023-01-03, 14:00
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Han sitter hemma och skrattar åt hur blattarna skjuter och spränger sönder vårat land, så att bara flerSvenskar vaknar och röstar SD nästa val

Han kanske sitter hemma och gråter, för de skjutna verkar ju vara viktigare än en vanligt medborgare ska kunna få samhällservice.
De kan väl åka och kolla nu istället på han "rapparen" Mehdi och vällingsomalierna
Citera
2023-01-03, 14:03
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Han kanske sitter hemma och gråter, för de skjutna verkar ju vara viktigare än en vanligt medborgare ska kunna få samhällservice.
De kan väl åka och kolla nu istället på han "rapparen" Mehdi och vällingsomalierna

Förstår tyvärr inget att det du skriver. Är du berusad, eller bara efterbliven?
Citera
2023-01-03, 14:04
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagLurarDig
Jimmy-gubben måste sluta då han har suttit för länge. Detta är inte normalt. Frågan är hur det kommer att gå för partiet.

Är det Alf Svensson som suttit längst som partiledare? eller är det Tage Erlander?, Jimmie är väl en bit ifrån ...
Citera
2023-01-03, 14:07
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Förstår tyvärr inget att det du skriver. Är du berusad, eller bara efterbliven?

Nähä vad är det du inte förstår då?
Varför är han Dumle viktigare än bra trottoarer t ex, eller d kanske vill ha hål och spricker och skeva trottoarer att gå på.
Citera
2023-01-03, 14:12
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Nähä vad är det du inte förstår då?
Varför är han Dumle viktigare än bra trottoarer t ex, eller d kanske vill ha hål och spricker och skeva trottoarer att gå på.

Ta och nyktra till innan du skriver fyllo
Citera
2023-01-03, 14:43
Medlem
synthboegs avatar
Citat:
Ta och nyktra till innan du skriver fyllo

Hen undrar varför t.ex Jimmie oroar sig för skjutningar mellan olika gäng när det finns andra problem som angår medelsvenson mer såsom dåligt skottade eller underhållna trottoarer. Hen tänker väl att det är onödigt att bry sig i om någon kriminell blir skjuten.
Citera
2023-01-03, 15:07
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av synthboeg
Hen undrar varför t.ex Jimmie oroar sig för skjutningar mellan olika gäng när det finns andra problem som angår medelsvenson mer såsom dåligt skottade eller underhållna trottoarer. Hen tänker väl att det är onödigt att bry sig i om någon kriminell blir skjuten.

Ja, jag förstår att vänsterfolk inte fattar bättre än att jämföra ett mord med en oskottad trottoar.
Det är ju erat valboskap som står för skjutningarna
Citera
2023-01-03, 16:11
Medlem
synthboegs avatar
Citat:
Ja, jag förstår att vänsterfolk inte fattar bättre än att jämföra ett mord med en oskottad trottoar.
Det är ju erat valboskap som står för skjutningarna

Nu håller jag inte med fyllot i hens resonemang utan tolkade bara. SD hör också till vänstern för de vill ju ge bidrag åt Svenne Banan och Skorre Skåning. T.ex så har Jimmie inte haft ett hederligt arbete vilket gör honom jämförbar med medlemmar i AFA eller liknande.

Dock är hans svärmor en riktig humorist. Hennes 40000 miljarder kronor är i klass med Hasse och Tage. Kanske inte så roligt med lite fyndigt på ett inte så inteligent sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in