Citat:
Ursprungligen postat av
karlinge
Ttela skriver samma nu.
Är det någon som vill se honom i frihet överhuvudtaget? Han borde väl ha fiender kvar på utsidan, exet, sonen, släkten, så om han nu är det minsta rehabiliterad i skallen lär han väl göra en Flink och bosätta sig i någon håla i norr eller annat land?
Fyfan vad jag hatar Sverige ibland. Morot erkände aldrig någonting, gav aldrig föräldrar förklaring till varför eller hur han mördade Ida. En feg sjuk jävla råtta som garanterat inte har ändrats sedan första dådet 1993. Ett misstag och han gör samma sak igen. Grabben verkar ju varken ha impulskontroll eller empati. En snyftartikel ändrar inte min syn på det här monstret. Ida fick livstid, men inte hennes mördare.
Mördaren verkar vara narcissistiskt lagd och ha storhetsvansinne vilket verkar vara mycket vanligt hos nassar.
Jag ser mycket på crime TV, människor som Andreas är sadister som njuter av att skada andra människor.
Hans föräldrar kan jag tänka mig vara ena riktiga white trash skräp!
Taskig barndom och usel barnuppfostran utan disciplin och under uppväxten ha ett kompisumgänge med dåliga människor som får en att göra sattyg i livet som att till exempel bli hjärntvättad och bli nazist och sedan misshandla och mörda människor, detta är inte första gången det händer när nassar är inblandade i grovt våld.
Ingen frisk och sund människa skulle kunna tänka sig att begå dessa vidriga handlingar.
Det kan ju bara sluta illa med en sådan sorglig människa.
Att morotsnassen inte tar ansvar för sina vidriga handlingar visar att Andreas bara är en ynkrygg!
En riktig man tar ansvar för sina handlingar.