2022-11-24, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
https://www.youtube.com/watch?v=8HDj355IaBA
Från: 33,13

Skönt gäng Janne intervjuvar från Lextorp/Trollhättan.
Varför namnger inte SVT dom, är det någon här som kan namnen på dom?
Citera
2022-11-24, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
https://www.youtube.com/watch?v=8HDj355IaBA
Från: 33,13

Tack så mycket för att du länkade Striptease reportaget från 1993, det var intressant att se igen.
Har du den andra delen som kom efter, verkar som att programmet med debatten var uppdelad i två avsnitt.
Har du även avsnittet när moskén brändes av nassarna?

I programmet syndes även moroten Andreas som man sett i tidningarna efter mordet på flickvännen Ida. Morot leddes in i tingsrätten av häktespersonalen efter att han hade misshandlat Ibrahim den somaliske killen.

Marstrandsreportaget var verkligen intressant, rassesvensken visade sitt rätta jag när kebaben kom till Marstrand och restaurangägarna tvingades till slut fly semesterorten efter att ha blivit misshandlade och hotade av vita skräpsvenskar.

Vore bussigt ifall du även ville länka dom övriga reportagen.
Citera
2022-11-25, 00:11
Medlem
Riktig horunge, skriver böcker om folk som inte vill vara med i böcker. Jag finns i en av dom.
Citera
2022-11-25, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxxx
Singel alltså! Oväntat! Han som är så vacker!
Vacker!? Jag tänker på mina skulder när jag ser hans ansikte.
Citera
2022-11-25, 18:47
Medlem
Nassen som intervjuades av Josefsson i början av programmet, killen sa att han kunde ta livet av invandrare om han fick chansen.
Nästan i slutet av programmet blir några unga personer i grupp intervjuade av Josefsson och samma nasse som vill visa sig modig i teverutan tänker högt vad han vill göra mot invandrare.
Vill minnas att samme nasse sedan var med i en uppföljning på Striptease där han upprepar samma sak att han kan döda invandrare och detta var i direktsändning i tevestudion.
Det var en helvetes många år sen programmet visades i teve men hette inte nassen Anders eller något liknande?
Citera
2022-12-12, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Skönt gäng Janne intervjuvar från Lextorp/Trollhättan.
Varför namnger inte SVT dom, är det någon här som kan namnen på dom?

Det är närmare 30 år sedan.. några av dom var inte ens fyllda 15... samtliga har gått vidare med sina liv och de flesta har barn, jobb etc.. va finns det för anledning att hänga ut dessa idag?
Citera
2022-12-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AML78
Det är närmare 30 år sedan.. några av dom var inte ens fyllda 15... samtliga har gått vidare med sina liv och de flesta har barn, jobb etc.. va finns det för anledning att hänga ut dessa idag?

Just det man är nyfiken på hur det gått för dom, just därför.
Citera
2023-01-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Såvitt jag kan minnas så fick han 50.000:-

Vad dog Cliff av?
Citera
2023-01-01, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Samhället som ska möta honom snart.
Blir de hämnd på denna 🥕 när han släpps?

Kanske, att han han lämnade ungen till sitt öde är oförlåtligt
Citera
2023-01-01, 17:21
Medlem
Stod i GP att mördaren släpps ur kåken under 2024
Johansson kom billigt undan tyckte han.
Hade det varit befogat med dödsstraff tyckte han?
Kanske öga för öga, tand för tand?
Citera
2023-01-03, 12:39
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Stod i GP att mördaren släpps ur kåken under 2024
Johansson kom billigt undan tyckte han.
Hade det varit befogat med dödsstraff tyckte han?
Kanske öga för öga, tand för tand?

Ttela skriver samma nu.

Är det någon som vill se honom i frihet överhuvudtaget? Han borde väl ha fiender kvar på utsidan, exet, sonen, släkten, så om han nu är det minsta rehabiliterad i skallen lär han väl göra en Flink och bosätta sig i någon håla i norr eller annat land?

Fyfan vad jag hatar Sverige ibland. Morot erkände aldrig någonting, gav aldrig föräldrar förklaring till varför eller hur han mördade Ida. En feg sjuk jävla råtta som garanterat inte har ändrats sedan första dådet 1993. Ett misstag och han gör samma sak igen. Grabben verkar ju varken ha impulskontroll eller empati. En snyftartikel ändrar inte min syn på det här monstret. Ida fick livstid, men inte hennes mördare.
Citera
2023-01-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Ttela skriver samma nu.

Är det någon som vill se honom i frihet överhuvudtaget? Han borde väl ha fiender kvar på utsidan, exet, sonen, släkten, så om han nu är det minsta rehabiliterad i skallen lär han väl göra en Flink och bosätta sig i någon håla i norr eller annat land?

Fyfan vad jag hatar Sverige ibland. Morot erkände aldrig någonting, gav aldrig föräldrar förklaring till varför eller hur han mördade Ida. En feg sjuk jävla råtta som garanterat inte har ändrats sedan första dådet 1993. Ett misstag och han gör samma sak igen. Grabben verkar ju varken ha impulskontroll eller empati. En snyftartikel ändrar inte min syn på det här monstret. Ida fick livstid, men inte hennes mördare.

Mördaren verkar vara narcissistiskt lagd och ha storhetsvansinne vilket verkar vara mycket vanligt hos nassar.
Jag ser mycket på crime TV, människor som Andreas är sadister som njuter av att skada andra människor.
Hans föräldrar kan jag tänka mig vara ena riktiga white trash skräp!
Taskig barndom och usel barnuppfostran utan disciplin och under uppväxten ha ett kompisumgänge med dåliga människor som får en att göra sattyg i livet som att till exempel bli hjärntvättad och bli nazist och sedan misshandla och mörda människor, detta är inte första gången det händer när nassar är inblandade i grovt våld.
Ingen frisk och sund människa skulle kunna tänka sig att begå dessa vidriga handlingar.
Det kan ju bara sluta illa med en sådan sorglig människa.
Att morotsnassen inte tar ansvar för sina vidriga handlingar visar att Andreas bara är en ynkrygg!
En riktig man tar ansvar för sina handlingar.
Senast redigerad av angelvs.vltionis 2023-01-03 kl. 16:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in