Blev ju en liten peng till slut! Jag cashade in min lite för tidigt men klart godkänt resultat.
Hur gick det för övriga degenerates ?
Fick ihop en månadslön på ett sådant dumt upptåg, men vafasen! Kan en hög apor pricka bättre börsuppgångar än Wall-Strejt så kan väll en Anonym skåpsupare i Mellansverige också ha tur ibland.
Fick ihop en månadslön på ett sådant dumt upptåg, men vafasen! Kan en hög apor pricka bättre börsuppgångar än Wall-Strejt så kan väll en Anonym skåpsupare i Mellansverige också ha tur ibland.
Inte så dumt. Det finns ofta torrt krut som ska in i början på året. Kombinera det med lite nyårsoptimism. Statistiken visar ju också att smurfens trick är ganska bra.
Hoppsan där ramlade det in en årslön på kontot. Hade inte ens hunnit lägga nån säljorder så det blev några extra tiotusen i bonus.
Fixat på handelsdag två i år igen.
Nu blir det att ägna sig åt den andra varianten resten av året tills en miljon åker in igen på årets sista dag.
Hoppsan där ramlade det in en årslön på kontot. Hade inte ens hunnit lägga nån säljorder så det blev några extra tiotusen i bonus.
Fixat på handelsdag två i år igen.
Nu blir det att ägna sig åt den andra varianten resten av året tills en miljon åker in igen på årets sista dag.
Grattis till mig och ni andra som hängde på.😊
Grattis!
Jag ligger 84% plus i min warrant, hur kan det komma sig?
Har ej sålt än.
Det är väl bara att gratulera Russinsmurfen till ännu ett lyckat år. Jag satt själv med fingret på avtryckaren innan stängning före nyår, men fegade ur i sista sekund. Vi får se om jag har mer bollar nästa år.
Det är väl bara att gratulera Russinsmurfen till ännu ett lyckat år. Jag satt själv med fingret på avtryckaren innan stängning före nyår, men fegade ur i sista sekund. Vi får se om jag har mer bollar nästa år.
Tack så mycket.
Bara att handla varje dag med skyhöga hävstångsprodukter under året.
Då tappar du respekten helt för pengar och blir fartblind.
Sen tjänar du en slant på vägen också.