2023-01-01, 23:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Fattar inte hennes senaste story? Ber hon om hjälp med att natta Belle men blir kränkt när folk ger henne tips för att det är hennes tredje barn?

Hon vill väl inte ha tips utan bara få höra att det är synd om henne och att simme måste avlasta henne. Tolkar det också som dig att hon blir "sur" över tipsen eftersom hon har tre barn vet hon ju. Sen fattar jag inte hennes behov av att göra en story om det.
Citera
2023-01-02, 07:40
Medlem
Citat:
Fattar inte hennes senaste story? Ber hon om hjälp med att natta Belle men blir kränkt när folk ger henne tips för att det är hennes tredje barn?
Håller med. Också svårt att ge tips utan information? Vad är problemet liksom. Är hon ledsen? Eller pigg? Slumrar hon till men sen vaknar? Man kan väl be om hjälp oavsett hur många barn man har, det finns ingen prestige eftersom barn är olika.
Citera
2023-01-02, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Håller med. Också svårt att ge tips utan information? Vad är problemet liksom. Är hon ledsen? Eller pigg? Slumrar hon till men sen vaknar? Man kan väl be om hjälp oavsett hur många barn man har, det finns ingen prestige eftersom barn är olika.

Läser hennes kompis kommentar på inlägget. Hon skriver väldigt förlöjligande om att Linn måste ha dyr säng till Belle, guldersättning och dyraste pyjamasen, så ska nog ungen somna.

Som att de suttit och pratat om alla sjuka tips Linn får. Och hånat dessa.
Jag gissar att Linn inte alls behöver eller vill ha tips från sina följare, det är bara ett sätt att skapa aktivitet inne på sin Insta för att i nästa steg kunna sälja reklamplats.
Citera
2023-01-02, 09:37
Medlem
Honeybuns avatar
Hahahah 😂😂😂😂

”Dom brynen skojar man inte bort!”

Kommentar under SimmePimme’s bild ….

😂
Citera
2023-01-02, 17:23
Medlem
Citat:

Förstår heller inte vad hon vill med den storyn, meningen går inte alls ihop i mitt huvud, om hon nu ska ge peaks till folk kanske hon ska skriva en mening som folk förstår?

”Säger inte mer än så..” Vad bra för det du precis sa förstår nog ingen än du själv.
Citera
2023-01-02, 22:34
Medlem
Ge mig tips ! Men ge mig inte tips för jag är 3 barnsmamma och kan allt.. förutom att barns sömnen pendlar under hela första året, t.o.m. upp till två år kan det stöka och böka pga utvecklingen .. men jag kan allt men ge mig tips fast neee vill inte ha
Citera
2023-01-02, 22:40
Medlem
Tröttnar man aldrig på fruktfat och chark?
Citera
2023-01-02, 22:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion

Eller smoothies. Nu har hon gjort ny smoothie eller förlåt smuuuuthie där hon samtidigt får visa upp sina smegprodukter. Den dåliga motoriken visar sig återigen då hon måste hålla yoghurten med båda händerna
Citera
2023-01-03, 00:03
Medlem
Blev det någon vinnare på hennes och Simons tävling?
Citera
2023-01-03, 00:14
Avslutad
Hon sa att det skulle bli strikt med godis till enbart helger 😭👋🏻 men vad ser man inte en MÅNDAG på hennes story? En stor jäkla godis skål och massor av choklad och annat fett sen tacos oxå ehhh?! Snälla börja lev i verkligheten
Citera
2023-01-03, 06:14
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion
Linn är helt klart autistisk och då är det vanligt att ha problem med maten. Mycket som man inte äter(mycket har med konsistens att göra) och annat vill man äta varje dag.
Citera
2023-01-03, 07:24
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jag är oxå rejält blockat. Men det var en goding här i tråden som visade att man kan titta via denna sida: https://instanavigation.com/profile/simonbrannvall

Detta är årets höjdpunkt! Jag är sååå blockad men kan nu äntligen följa spektaklet. 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in