Hon har ju alltid varit smal, hennes syskon och mamma är också smala. Hon ammar/har ammat och då kan man gå ner i vikt, och dessutom går hon långa promenader typ varje dag och joggar ofta. Hon är verkligen inte svullen i ansiktet, hon har beskrivit att hon är trött, vilket är förståeligt såhär första året med småbarn så jag tror precis som du att hon är lite vanligt mamma-trött.
För övrigt måste jag säga, för att väga upp mot alla trista kommentarer om Sandra, att hon är fantastisk just nu. Tycker bloggen är på topp, och jag älskar att hon står upp för sig själv när trista "välmenande" kommentarer lämnas i kommentarsfältet. Hon verkar börjat må mycket bättre nu och landat lite och det unnar jag henne verkligen. Vilken kvinna hon är ❤️ Rolig, smart, skriver som en kvicktänkt romantisk liten drottning, kör sitt race i alla lägen och känns fortfarande som den bästa storasystern som man fått följa i så många år. Känns fint att ha följt henne varje dag sen 2006 och sett henne utvecklas och det ska bli spännande att se vad hon gör i framtiden.