Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
En av de mer vältaliga förolämpningar jag fått. Uppfriskande.
Säg mig, varför skulle du veta mer? Varför är din nyfikenhet gällande en annan människas missär viktigare än hans eller min integritet?
Jag berättar gärna mer, men tar mig friheten att sätta de gränser jag vill. Hur mycket andra människor än önskar förstöra hans liv ännu mer, eller rent av ta det från honom, så är jag inte en av de.
Jag kunde inte bry mig mindre, du har väl inte sett mig tråna efter informationen du sitter på om din oduglige närstående som tallar på små barn? Kunde som sagt inte bry mig mindre.
Det är din sort, små sopor som sitter med information, släpper några smulor och skapar en diskussion kring detta, sedan drar sig undan för att "man har integritet" eller vill "skydda någon".
Ingen bryr sig om din odugliga släkting eller vad fan det är som du uppenbarligen försöker slänga under bussen tillräckligt mycket för ditt eget nöje men inte så att andra kan roffa åt sig. Han har enligt din egen utsago redan blivit dömd och förmodligen redan lidit igenom stigmat eller lider redan av det just nu.