2023-01-02, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Haval är ett fegt kräk som låter sin familj dödas och själv gömmer sig utomlands istället för att komma hem och göra upp med sina ovänner. Hoppas de dödar hans och Denice hela familj.

Haha du vet inte ens om han är utomlands du bara går på rykten från fb

Isåfall typ lika feg som Einar ? Han vågade öppna käften när hela Vårby satt men innan va han tyst som en mus efter kidnappningen…
Chillade utomlands precis som Yasin gör nu men ingen hatade då när Einar gjorde samma sak. 2face shit säger ja ba
Citera
2023-01-02, 07:50
Avslutad
Citat:
Haval är ett fegt kräk som låter sin familj dödas och själv gömmer sig utomlands istället för att komma hem och göra upp med sina ovänner. Hoppas de dödar hans och Denice hela familj.
Tror han är med sin familj utomlands om jag inte har fel? Men ja, ett fegt kräk är han. Bäst att han förblir det för sitt eget bästa men han lär klippas när som helst
Citera
2023-01-02, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGoyim
Shabbaz också! Riktigt kycklinghjärta dom dödade hans bror i Spanien och han har inte hämnats.
Vem ska han hämnas på då?
Citera
2023-01-02, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Haha du vet inte ens om han är utomlands du bara går på rykten från fb

Isåfall typ lika feg som Einar ? Han vågade öppna käften när hela Vårby satt men innan va han tyst som en mus efter kidnappningen…
Chillade utomlands precis som Yasin gör nu men ingen hatade då när Einar gjorde samma sak. 2face shit säger ja ba
De var vaddå 15 personer som kidnappade Einar och förmedrade honom. Sedan mördades han. Han var i Sverige. Hoppas Haval och Denice hela familj och släkt slaktas. Jag hejar på Kurdiska Räven och hoppas han gör rent hus och även slaktar Scar och Yassins släkt.
Citera
2023-01-02, 08:35
Medlem
Citat:
De var vaddå 15 personer som kidnappade Einar och förmedrade honom. Sedan mördades han. Han var i Sverige. Hoppas Haval och Denice hela familj och släkt slaktas. Jag hejar på Kurdiska Räven och hoppas han gör rent hus och även slaktar Scar och Yassins släkt.

Det är många som kommer dö inte snack om saken, min poäng va att alla räddar sitt eget skinn när det kommer till kritan kvittar om vi pratar om Einar eller haval, du skulle inte heller va Tony Montana om det va dig dom va ute efter så sluta spela nått du int är
Citera
2023-01-02, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Vem ska han hämnas på då?

Ehm dom som tortyr mördade hans storebror Simon och andra inblandade? 🤷‍♂️
Citera
2023-01-02, 09:09
Medlem
Citat:
Ja och vilka blir det då?? Ri*k går ju inte t ex fattar du
Citera
2023-01-02, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Så varför tror du att dom väntade då?

Inte en aning. Bearbeta sitt våldskapital? Det kanske inte fanns något prispott förens nu? Jag vet inte. Men att dessa människor skulle vara rädda för att bli gripna kan vi lämna åt sidan. 63 döda förra året, inte är dom rädda för att bli gripna i Sverige, chansen är nämligen liten.
Citera
2023-01-02, 10:15
Bannlyst
Citat:
Majoriteten av dem som gjorde det sitter inne så svårt att hämnas. Plus att dem försökte om du inte minns att dem stoppade dem att spreja bandidos medlemmar bl.a på ett barnkalas.
Citera
2023-01-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezz
Majoriteten av dem som gjorde det sitter inne så svårt att hämnas. Plus att dem försökte om du inte minns att dem stoppade dem att spreja bandidos medlemmar bl.a på ett barnkalas.

Shabbaz är en riktig skojare ingen heder i kroppen han dickridade alltid sin bror och nu han kör inte ens för han 😂
Citera
2023-01-02, 12:17
Medlem
[quote=MrGoyim|82965260]Shabbaz är en riktig skojare ingen heder i kroppen han dickridade alltid sin bror och nu han kör inte ens för han.
Riktig klocktjuv horshare
Citera
2023-01-02, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilyan
Du får tolka det hur du vill. Jag tål inte horungar som yttrar sig om hur vilt som helst om oskyldiga människor. En som yttrar sig på det viset är långt ifrån oskyldig, liksom alla horungar som önskar folk dö. Och skyldiga horungar kan lika gärna dö precis som alla dom här gangsters-idioterna.
Jag är med dig i delen angående horungar men det var just slutet jag syftade på.
Citat:
Hoppas verkligen du får uppleva allt du önskar till andra, både gott-och ond.
Det skulle innebära att hans nära och kära dog oavsett om dom var oskyldiga eller inte förutsatt att jag inte läste ditt svar helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in