2023-01-02, 05:06
Medlem
Alla dessa gasexplosioner, brand i byggnader, felaktigt fungerande flygplan som kollapsar, bilolyckor.
Kan detta vara relaterat till att USA och Ryssland attackerar varandra med lång baserade elektromagnetiska vapen? Jag misstänker att det är lättare att få saker som använder modern teknik/teknologi att gå sönder. Jag tror att en del av attackerna också sker på plats av en människa eller djur som bär vapen. Eller har de tillgång till programvaran på grund av hackning eller i hemlighet installerat något i komponentdelarna? Jag vet att de i Kina dödade politiker i andra länder som vägra göra affärer med dem som att sälja dem deras skogar/träd. Och stjäl datorprogramkoder från varandra.-
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-01-02 kl. 05:22.
Citera
2023-01-02, 21:16
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
Alla dessa gasexplosioner, brand i byggnader, felaktigt fungerande flygplan som kollapsar, bilolyckor.
Kan detta vara relaterat till att USA och Ryssland attackerar varandra med lång baserade elektromagnetiska vapen? Jag misstänker att det är lättare att få saker som använder modern teknik/teknologi att gå sönder. Jag tror att en del av attackerna också sker på plats av en människa eller djur som bär vapen. Eller har de tillgång till programvaran på grund av hackning eller i hemlighet installerat något i komponentdelarna? Jag vet att de i Kina dödade politiker i andra länder som vägra göra affärer med dem som att sälja dem deras skogar/träd. Och stjäl datorprogramkoder från varandra.-
Bränder i byggnader och trafikolyckor är inget nytt, men har du någon källa på att antal bränder och bilolyckor per capita ökat så får du gärna dela med dig av detta i form av någon länk eller liknande.

Vad är det för flygplan som "kollapsat" menar du?
Citera
2023-01-03, 20:48
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:

Rörig trådstart. Vad är ens "felaktigt fungerande flygplan"? Icke-fungerande? Som ändå flyger? Vilken programvara? Hur kan Kina döda politiker i andra länder?

Mod får gärna avliva tråden.
Citera
2023-01-15, 22:06
Medlem
du har ryssland + kina mot NATO
Citera
2023-01-17, 02:05
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
du har ryssland + kina mot NATO
Du har inga som helst svar på frågorna jag ställde i inlägg #2 va?
Om vad är det för flygplan som "kollapsat" samt att bränder och trafikolyckor skulle ha blivit vanligare?
Citera
2023-01-18, 16:59
Medlem
"Kan detta vara relaterat till att USA och Ryssland attackerar varandra med lång baserade elektromagnetiska vapen?" Magnetism fungerar inte på avstånd. Vad är det ens? Källa?

Och vilka djur bär vapen?

Nää... avliva tråden. Försök igen med substans.
Citera
2023-01-26, 00:58
Medlem
Ekologisk krigföring heter det
Citera
2023-02-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ekologisk krigföring heter det

Det heter det definitivt inte.
Citera
2023-02-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Det heter det definitivt inte.
Varför är du så besatt av denna tråd?
Citera
2023-02-06, 19:31
Medlem
Citat:
Varför är du så besatt av denna tråd?

Det är jag definitivt inte.
Citera
2023-02-14, 16:14
Medlem
Nu har hemliga konflikter mellan Kina och Ryssland ökat. Hemliga ''UFO''-vapen som används som en demonstration snarare än en attack... ännu.
vilka länder har den här typen av hemliga vapen?
Delar Europa och USA information om teknologi med varandra?
Citera
2023-02-19, 13:12
Medlem
Citat:
Nu har hemliga konflikter mellan Kina och Ryssland ökat. Hemliga ''UFO''-vapen som används som en demonstration snarare än en attack... ännu.
vilka länder har den här typen av hemliga vapen?
Delar Europa och USA information om teknologi med varandra?

Källa? Ge information eller sluta.

- Nu har hemliga konflikter mellan Kina och Ryssland ökat. Hur då? Är de hemliga eller inte?
- Hemliga ''UFO''-vapen som används som en demonstration snarare än en attack. Hur då? Demonstration för vad? Är det UFO-vapen eller "UFO"-vapen?
- vilka länder har den här typen av hemliga vapen? Det är hemligt ju. Ditt favoritord.
- Delar Europa och USA information om teknologi med varandra? Klart det gör, men det är hemligt. du glömde skriva hemligt där.

Hemskt hemliga hälsningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in