2023-01-01, 15:26
Medlem
Vilka var tomtarna som var på Strandvägen 49
Citera
2023-01-01, 16:41
Medlem
karlsoons avatar
Ärligt. Varför har ni varit rädda för den här snubben? En tanig halvdvärg på 170cm och ni springer.
Citera
2023-01-01, 16:42
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ärligt. Varför har ni varit rädda för den här snubben? En tanig halvdvärg på 170cm och ni springer.

tramadol laddad utan impulskontroll och bär gun

gissa en gång till
Citera
2023-01-01, 17:15
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen

gissa en gång till
"Alla" vet han bär vapen men snuttar hittar aldrig vapen på honom alla gånger när de visiterat honom, Undrar varför.
Citera
2023-01-01, 17:18
Medlem
iakktagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Tro mig de fixar scar o haval men just nu va jag har hört från min vän de rekryterar 2 nya shooters
Jag sa igår de va Havals trappupgång va nästa de kommer inte stanna o gömmer de sig kommer dessa gå på deras familj Till slut karma

Hoppas svenner ser där uppe va folket gör för honom

Det är inte någon som gör någonting för Einar! Men någon verkar ha tillgång till pengar från Einar och har satt pris på folks skallar, och nu är jakten i gång!!! Småttingarna vill ha para,, Einars mördare kommer se sina närmaste sälja ut dem. I den undre världen knullar alla varandra,, glöm aldrig det! Ert snack om heder, att någon gör något för någon det är bara sagor utomstående intalar sig själva med!
Citera
2023-01-01, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

I ringen? Eller från en arapa med pistol? Du bara måste vara kvinna! 🫣
Citera
2023-01-01, 18:40
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iakktagare
Det är inte någon som gör någonting för Einar! Men någon verkar ha tillgång till pengar från Einar och har satt pris på folks skallar, och nu är jakten i gång!!! Småttingarna vill ha para,, Einars mördare kommer se sina närmaste sälja ut dem. I den undre världen knullar alla varandra,, glöm aldrig det! Ert snack om heder, att någon gör något för någon det är bara sagor utomstående intalar sig själva med!
Verkar vara det poliserna sagt till expressens reporter
Kan väl vara vad som helst, halvbrodern ärver inte och antagligen betalar inte mamman en massa yngre, så antagligen yngre som tar över efter många åkt in, dött, slumpen, annan med pengar som passar på?
Senast redigerad av becko 2023-01-01 kl. 18:50.
Citera
2023-01-01, 19:55
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Agrin vågar inte komma till Sverige därav flytt till Kurdistan. Såg Adam häromdagen han var stressad och kollade runt omkring hela tiden när han skyndade hem.
Vet inte om du trollar men Vcbarre var stressad som fan
Citera
2023-01-01, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen

gissa en gång till

"bär gun"
är det kreddigt att vara utvecklingsstörd i de här kretsarna? 🤔
Citera
2023-01-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iakktagare

Hoppas de får skått i pannan innan månaden e slut
Citera
2023-01-01, 20:27
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Har du några källor på det där?

Både Isabella Buffa (ordningsvakt) och Nina Svanberg (expressen) är svenska ghettoromantiker som söker säg till kriminella invandrare. Dom båda 2 lider av psykisk ohälsa därför är dom såna.
Citera
2023-01-01, 20:40
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Både Isabella Buffa (ordningsvakt) och Nina Svanberg (expressen) är svenska ghettoromantiker som söker säg till kriminella invandrare. Dom båda 2 lider av psykisk ohälsa därför är dom såna.

Jo, jag är väl medveten om att Isabel "Buffa" har en förkärlek till kriminella våldsverkare. Men att Nina Svanberg också skulle ha det är jag tveksam till, även om det inte skulle förvåna mig. Det är ju bara folks egna antaganden och "källor" som säger det än så länge.
Men kvinnor i sin yrkesutövning ska hållas ifrån att ha något samröre överhuvudtaget med kriminella. Sanna Drysén, Isabel "Buffa", Daniela Greene (Jobbade för FBI som tolk reste till ISIS-ockuperade delarna av Syrien och senare blev en ISIS-hora) och säkert många andra exempel visar på att det är en väldigt dålig idé.
Senast redigerad av PeterJihadi 2023-01-01 kl. 20:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in