2023-01-01, 12:55
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Klart sämst i dag var ändå TV6 som slänger in reklam när fyra (4) åkare har gått i mål. Att de har börjat med bild-i-bild eller vad det kallas verkar göra att de har kastat all sans och vett överbord och tycker att de kan visa reklam precis när som helst. Jag skulle gärna ta ett snack med producenten i en mörk gränd. Bara vi två och ett järnrör.
Analytikern som är i farten är också ett lågvattenmärke - hur man kan göra en analys av tour de ski utan att ta med final climb är för mig en gåta och ett vevis för att karln är fullkomligt inkompetent
Citera
2023-01-01, 12:55
Medlem
Varför har inte ”analytikern” med backen i sin kalkyl? Och vilka resultat har han räknat med i klassisk sprint för att få fram att Calle och Wille är lika.
Citera
2023-01-01, 12:56
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shut up donnie
Varför tror dåren att Frida behöver jätteledning mot just TUW inför sista backen?

För att han bara har tagit fram statistik och inte kan sätta in den i något sammanhang.
Citera
Medlem
Stefan4s avatar
Intressant att analytikern tror att Kläbo kommer dryga ut ledningen mot Golberg, Calle och Frälsaren i dagens jaktstart.
Citera
Medlem
Helt värdelöst att vi inte får intervjuer med typ alla svenskor ganska tätt efter loppet. Man vill ju höra vad Dahl, Maja och Märta har att säga om dagen liksom.

Ytterligare en kategori där SVT var/är sjumilakliv bättre än Viaplay.

Och där fick vi iallafall en intervju med Märta...
Citera
2023-01-01, 12:57
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Näe, och då får man väl jobba med det. Känna att man inte hänger av norskorna, utan istället kliva åt sidan och låta Tiril dra för att skaka av sig Maja som hon vet slår henne på ett upplopp. Kanske göra ETT allvarligt försök på näst sista/sista varvet.

Fast de har ju inte den dragkapaciteten, åtminstone inte TUW. Det finns fortfarande konkurrenter längre bak som Frida inte vill komma närmre i totalen. Det är en lång tour.
Citera
2023-01-01, 12:57
Medlem
Barytons avatar
Citat:
Klart sämst i dag var ändå TV6 som slänger in reklam när fyra (4) åkare har gått i mål. Att de har börjat med bild-i-bild eller vad det kallas verkar göra att de har kastat all sans och vett överbord och tycker att de kan visa reklam precis när som helst. Jag skulle gärna ta ett snack med producenten i en mörk gränd. Bara vi två och ett järnrör.

Jag är gärna med också
Citera
2023-01-01, 12:58
Medlem
welcometorealitys avatar
Jag skulle bli förvånad om Calle åker hela touren
Citera
2023-01-01, 12:59
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Man skall ju komma ihåg att svenskorna inte laddat på höjd (vilket iaf norskorna har gjort).

Northug trodde inte på Frida som slutsegrare just på grund av detta.
Citera
2023-01-01, 12:59
Medlem
rainbowias avatar
Citat:

Ansluter.
Citera
2023-01-01, 13:00
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppshydra1337
Helt värdelöst att vi inte får intervjuer med typ alla svenskor ganska tätt efter loppet. Man vill ju höra vad Dahl, Maja och Märta har att säga om dagen liksom.

Ytterligare en kategori där SVT var/är sjumilakliv bättre än Viaplay.

Och där fick vi iallafall en intervju med Märta...
Vi hade sämre skidor än Norge idag. Det bevisar inte minst att Ida inte kan hänga med Astrid ö slind, vilket hon gör normalt.
Citera
2023-01-01, 13:01
Medlem
Den där engelska intron inför dagens lopp, vad i HELVETE var det för något???

Och flintisen som hade prognostiserat hur mycket Frida behövde fördel i tid för att vinna Tour de Ski?

Grattis till Weng men framför allt till Niskanen!
Senast redigerad av Perfecthairline 2023-01-01 kl. 13:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in