Klart sämst i dag var ändå TV6 som slänger in reklam när fyra (4) åkare har gått i mål. Att de har börjat med bild-i-bild eller vad det kallas verkar göra att de har kastat all sans och vett överbord och tycker att de kan visa reklam precis när som helst. Jag skulle gärna ta ett snack med producenten i en mörk gränd. Bara vi två och ett järnrör.
Analytikern som är i farten är också ett lågvattenmärke - hur man kan göra en analys av tour de ski utan att ta med final climb är för mig en gåta och ett vevis för att karln är fullkomligt inkompetent
Varför har inte ”analytikern” med backen i sin kalkyl? Och vilka resultat har han räknat med i klassisk sprint för att få fram att Calle och Wille är lika.
Helt värdelöst att vi inte får intervjuer med typ alla svenskor ganska tätt efter loppet. Man vill ju höra vad Dahl, Maja och Märta har att säga om dagen liksom.
Ytterligare en kategori där SVT var/är sjumilakliv bättre än Viaplay.
Och där fick vi iallafall en intervju med Märta...
Näe, och då får man väl jobba med det. Känna att man inte hänger av norskorna, utan istället kliva åt sidan och låta Tiril dra för att skaka av sig Maja som hon vet slår henne på ett upplopp. Kanske göra ETT allvarligt försök på näst sista/sista varvet.
Fast de har ju inte den dragkapaciteten, åtminstone inte TUW. Det finns fortfarande konkurrenter längre bak som Frida inte vill komma närmre i totalen. Det är en lång tour.
Klart sämst i dag var ändå TV6 som slänger in reklam när fyra (4) åkare har gått i mål. Att de har börjat med bild-i-bild eller vad det kallas verkar göra att de har kastat all sans och vett överbord och tycker att de kan visa reklam precis när som helst. Jag skulle gärna ta ett snack med producenten i en mörk gränd. Bara vi två och ett järnrör.
Helt värdelöst att vi inte får intervjuer med typ alla svenskor ganska tätt efter loppet. Man vill ju höra vad Dahl, Maja och Märta har att säga om dagen liksom.
Ytterligare en kategori där SVT var/är sjumilakliv bättre än Viaplay.
Och där fick vi iallafall en intervju med Märta...
Vi hade sämre skidor än Norge idag. Det bevisar inte minst att Ida inte kan hänga med Astrid ö slind, vilket hon gör normalt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!